Koszt Stage 2

yaro_1
Posty: 533
Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Lokalizacja: wschodnie mazowsze

Re: Koszt Stage 2

Post autor: yaro_1 »

to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt Stage 2

Post autor: piramida »

JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.

Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard :lol:
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

:lol:
Awatar użytkownika
rydzio2001
Posty: 205
Rejestracja: 3 cze 2018, o 06:27
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Marcin
Lokalizacja: 3city

Re: Koszt Stage 2

Post autor: rydzio2001 »

piramida pisze:
JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.

Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard :lol:
Jak mu jakiej nakleiki nie nakeisz, że 500+ to Janusze na dzielnicy nie uwierzą, będą uważać że to zwykła Skoda co to premium jest przez małe 'pe' :) :lol:
nothing is perfect ... besides whiskey
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszt Stage 2

Post autor: sane »

JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Te czasy Artura przy 452 KM to są besty kręcone na jakichś lekkich 17" z oponami slick i wyjętym wnętrzem z tego co pamiętam...
Natomiast te przy 505KM to bliżej specyfikacji codziennej jak się nie mylę. Na R888R w ludzkim rozmiarze.

Z tego co Artur mi pisał to Garrett zupełnie inaczej pracuje. Pisał, że w odczuciach jest duża różnica w każdym przedziale mocy, a im bliżej odcięcia tym większa jest różnica. Jego chyba ogranicza chyba układ paliwowy i po prostu nie chce już wyższej mocy. Na tej sprężarce powinno dać się zrobić spokojnie i 550...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

Ale na taką moc wypadałoby by już zakuc motor, a nie każdy chce ist tak daleko w aucie służącym do codziennej jazdy.
Ricco90
Posty: 7
Rejestracja: 10 wrz 2018, o 19:06
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Piotrek

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Ricco90 »

sane pisze:
Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to
koszt - od 1200 EUR w górę...

Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Wielkie dzieki
Ricco90
Posty: 7
Rejestracja: 10 wrz 2018, o 19:06
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Piotrek

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Ricco90 »

sane pisze:
Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to koszt - od 1200 EUR w górę...

Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Znalazłem koszt 1339eu :roll:
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Koszt Stage 2

Post autor: whity »

yaro_1 pisze:to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
takie mi dali. Nie miałem wyboru :P
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
bierny
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: bierny »

JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
To samo zdanie, chyba że faktycznie night driver pelna gęba 8-)
Lukasz_123
Posty: 44
Rejestracja: 28 lut 2017, o 16:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Lukasz_123 »

Panowie, a jak wygląda sprawa vmax po modyfikacjach, dalej idzie tylko te fabryczne 260km/h czy coś więcej ?
johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson »

Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 »

kunie do v maks nic nie maja trzeba skrzynie tykac….
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

johnson pisze:Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.

Bo ma fabryczny ogranicznik na licznikowe 272km/h.
Znajomy ma program w Cuprze na ca. 370KM i zamyka licznik czyt. 300km/h.
anastazyy
Posty: 396
Rejestracja: 24 gru 2017, o 21:00
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)

Re: Koszt Stage 2

Post autor: anastazyy »

a ile kosztuje Stage 1 i gdzie polecacie w okolicach Łodzi
ODPOWIEDZ