Koszt Stage 2
- piramida
- Doradca
- Posty: 4031
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Koszt Stage 2
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard
- rydzio2001
- Posty: 205
- Rejestracja: 3 cze 2018, o 06:27
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: 3city
Re: Koszt Stage 2
Jak mu jakiej nakleiki nie nakeisz, że 500+ to Janusze na dzielnicy nie uwierzą, będą uważać że to zwykła Skoda co to premium jest przez małe 'pe'piramida pisze:Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard
nothing is perfect ... besides whiskey
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Te czasy Artura przy 452 KM to są besty kręcone na jakichś lekkich 17" z oponami slick i wyjętym wnętrzem z tego co pamiętam...JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Natomiast te przy 505KM to bliżej specyfikacji codziennej jak się nie mylę. Na R888R w ludzkim rozmiarze.
Z tego co Artur mi pisał to Garrett zupełnie inaczej pracuje. Pisał, że w odczuciach jest duża różnica w każdym przedziale mocy, a im bliżej odcięcia tym większa jest różnica. Jego chyba ogranicza chyba układ paliwowy i po prostu nie chce już wyższej mocy. Na tej sprężarce powinno dać się zrobić spokojnie i 550...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Koszt Stage 2
Ale na taką moc wypadałoby by już zakuc motor, a nie każdy chce ist tak daleko w aucie służącym do codziennej jazdy.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2018, o 19:06
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Piotrek
Re: Koszt Stage 2
Wielkie dziekisane pisze:Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to
koszt - od 1200 EUR w górę...
Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2018, o 19:06
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Piotrek
Re: Koszt Stage 2
Znalazłem koszt 1339eusane pisze:Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to koszt - od 1200 EUR w górę...
Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Koszt Stage 2
takie mi dali. Nie miałem wyboruyaro_1 pisze:to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Koszt Stage 2
To samo zdanie, chyba że faktycznie night driver pelna gębaJacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 28 lut 2017, o 16:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Koszt Stage 2
Panowie, a jak wygląda sprawa vmax po modyfikacjach, dalej idzie tylko te fabryczne 260km/h czy coś więcej ?
Re: Koszt Stage 2
Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Koszt Stage 2
kunie do v maks nic nie maja trzeba skrzynie tykac….
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Koszt Stage 2
johnson pisze:Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.
Bo ma fabryczny ogranicznik na licznikowe 272km/h.
Znajomy ma program w Cuprze na ca. 370KM i zamyka licznik czyt. 300km/h.