Witam.
Pytanie jak w temacie: jak ściągnąć obudowę kolumny kierownicy by czegoś nie połamać. Od spodu żadnych śrubek nie widzę (chyba że jestem ślepy )
Z góry dzięki za info
Jak ściągnąć obudowę kolumny kierownicy.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 paź 2015, o 07:23
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jak ściągnąć obudowę kolumny kierownicy.
Cześć . Od spodu masz jedną śrubę torx po prawej stronie wajchy do regulacji kolumny, tak lekko schowana.
Poza tym masz 2 śruby torx tj. za kierownica.
Musisz zdjąć górna osłonę kolumny ( jest na wcisk , podważasz delikatnie po lewej i prawej stronie na łączeniu osłoni do góry). Spróbuj skręcić koła lewo prawu, czy będzie dostęp do tych śrub torx mocujących dolna osłonę. Jeśli tak to sprawa prosta , jeśli nie to trzeba wyjąć poduszkę ( 2 zatrzaski z tyłu kierownicy ) i zdemontować kierownice - ja tak robiłem.
Poza tym masz 2 śruby torx tj. za kierownica.
Musisz zdjąć górna osłonę kolumny ( jest na wcisk , podważasz delikatnie po lewej i prawej stronie na łączeniu osłoni do góry). Spróbuj skręcić koła lewo prawu, czy będzie dostęp do tych śrub torx mocujących dolna osłonę. Jeśli tak to sprawa prosta , jeśli nie to trzeba wyjąć poduszkę ( 2 zatrzaski z tyłu kierownicy ) i zdemontować kierownice - ja tak robiłem.
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Jak ściągnąć obudowę kolumny kierownicy.
Dzięki za info. Czyli jak dobrze rozumiem to górna osłona jest tylko na wcisk?