Chiptuning
- skwara
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 paź 2018, o 12:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 197KM 418 Nm
- Imię: SKWARA
- Lokalizacja: Przeworsk
Re: Chiptuning
co tu dużo gadać, auto lepiej się zbiera i fajnie reaguje na depnięcia do deski, generalnie im więcej czytam do kogo jechać ? kto jest lepszy? tym większy mętlik mam w głowie, owszem jak by się uparł to przyrost był by pewnie większy ale dla mnie było ważne by było bezpiecznie dla silnika idt to nie jest auto do wyścigów są kozackie auta przystosowane do tego niech się ścigają, to jest rodzinne trochę mocniejsze auto
a czy dobrze wybrałem V-tuning, myślę że tak bo Pan Majcherczyk ma duże doświadczenie, nie robi tego w garażu czy pod domem, tylko ma profesjonalny zakład + hamownia i wcale go nie promuje po prostu pisze jak jest.
a czy dobrze wybrałem V-tuning, myślę że tak bo Pan Majcherczyk ma duże doświadczenie, nie robi tego w garażu czy pod domem, tylko ma profesjonalny zakład + hamownia i wcale go nie promuje po prostu pisze jak jest.
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 15 mar 2018, o 18:15
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 201 KM (inne turbo)
Re: Chiptuning
Takie pytanko: Czy oprócz softu i wymiany turbo na taką z wersji 170 km można coś jeszcze zrobić z CFFB? Jakiś taki "stage 2"? Gdzieś czytałem o hybrydzie na 250 kuca, zmianie dolotu i modyfikacji wtryskiwaczy. Może ktoś poszedł dalej w modyfikacji TDI?
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Chiptuning
Jaka turbine wsadziles i co jeszcze zmieniles ze 200km wyszlo? Ile nm?
I'm the man on the silver mountain
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
Pytaj piramida on octavie miał 260, ale problemem jest sam silnik ...azymut38 pisze:Takie pytanko: Czy oprócz softu i wymiany turbo na taką z wersji 170 km można coś jeszcze zrobić z CFFB? Jakiś taki "stage 2"? Gdzieś czytałem o hybrydzie na 250 kuca, zmianie dolotu i modyfikacji wtryskiwaczy. Może ktoś poszedł dalej w modyfikacji TDI?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 15 mar 2018, o 18:15
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 201 KM (inne turbo)
Re: Chiptuning
Turbo z wersji 170 KM, do tego wydech z 3.6 no i przede wszystkim SOFT (łącznie z modem DSG).into pisze:Jaka turbine wsadziles i co jeszcze zmieniles ze 200km wyszlo? Ile nm?
Poprzedni właściciel modził też coś przy wtryskach, ale szczegółów nie poznałem.
Wyszło 201,7 KM i 410.8 Nm.
Pytanie ile niuta wytrzymałaby skrzynia DSG 6-biegowa. To może być jakieś ograniczenie przy kolejnych modyfikacjach.
Z tego co piszą Haldex spokojnie ogarnia do 1000 nM, więc tu bez obaw.
Gdzieś na necie widziałem Stage 2 z Audi A4 z motorem 170 KM, wsadzili hybrydę i wyszło im coś koło 250 kuca. Tu trzeba by popytać znawców co i jak, sam jestem bardzo
ciekaw czy istnieje jeszcze jakiś potencjał.
- gazorex
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 2017, o 22:21
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210 KM, 425 Nm
- Imię: Marcin
Re: Chiptuning
potencjał jest duży i to bardzo, hybryda turbo + intercooler + dolot + wylot + program. DSG wytrzymymuje dużo, w Golfie od Boba Motoring ponad 1100 Nm !!!
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 15 mar 2018, o 18:15
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 201 KM (inne turbo)
Re: Chiptuning
Jest ktoś w PL, kto profesjonalnie zajmuje się tuningiem mechanicznym TDI ?gazorex pisze:potencjał jest duży i to bardzo, hybryda turbo + intercooler + dolot + wylot + program. DSG wytrzymymuje dużo, w Golfie od Boba Motoring ponad 1100 Nm !!!
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
E chyba nie....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Chiptuning
Za nowy samochód żeby już wiedzieli co robić
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sty 2018, o 10:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Chiptuning
Hej,
zrobiłem chipa CFBB:
141 KM (@4060rpm) -> 176 KM (@3910rpm)
305 Nm (@2290rpm) -> 378 Nm (@2370rpm)
w Car-Connect w Rzeszowie. (myślę że inne oddziały też sa w porządku)
Hamowanie przed i po, odczyt z koła.
Jaram się jakbym zmienił auto Skutek uboczny - spadek spalania. Rewelacja
zrobiłem chipa CFBB:
141 KM (@4060rpm) -> 176 KM (@3910rpm)
305 Nm (@2290rpm) -> 378 Nm (@2370rpm)
w Car-Connect w Rzeszowie. (myślę że inne oddziały też sa w porządku)
Hamowanie przed i po, odczyt z koła.
Jaram się jakbym zmienił auto Skutek uboczny - spadek spalania. Rewelacja
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Chiptuning
Jak wy to kurwa robicie...prien pisze:Skutek uboczny - spadek spalania. Rewelacja
4 wozy po programach profesjonalnych miałem i w żadnym nie zauważyłem mniejszego spalania..
no może teraz w audi zauważę..w końcu to premium...
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Chiptuning
bo się moca jarasz i cisniesz
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ