Dysze spryskiwaczy
- siemi1
- Posty: 2359
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Dysze spryskiwaczy
Daj linką u mnie tez walinw szybe ponad zakres wycieraczki...
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Dysze spryskiwaczy
viewtopic.php?f=57&t=8322&p=301864&hili ... by#p301864
Ale rób to z wyczuciem, bo szybko można przedobrzyć.
Ale rób to z wyczuciem, bo szybko można przedobrzyć.
- siemi1
- Posty: 2359
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Dysze spryskiwaczy
Oo dziki za linka. To musze zajumać małżonce pilniczek w takim razie.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 24 gru 2017, o 21:00
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Dysze spryskiwaczy
Gdzie jest regulacji od strony wyrzutu płynu czy od spodu od strony maski?Tom-Tdi pisze:Te skodowskie są na torx, także kręcisz śrubka, ale uważaj bo można szybko przekręcić gwint-wszystko jest plastikowe.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 24 gru 2017, o 21:00
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Dysze spryskiwaczy
Dzięki. Znalazłem. Okazało się że srubka juz ma zerwany gwint, tzn krecenie nie daje oporu krańcowego i wszystkie wartości pomiędzy nie dają żadnej regulacji pozycji pryskania. Nigdy wcześniej nie kręciłem a za 1 razem zachowałem mega ostrożności bo ktoś pisal ze bardzo łatwo zerwać . Lipa straszna :):)Tom-Tdi pisze:Od strony wyrzutu, czyli od strony szyby regulujesz przy zamkniętej masce.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 sie 2018, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Dysze spryskiwaczy
walczyłem ostatnio ze spryskiwaczem od strony pasażera. Środkowy strumień walił po dachu i klapie bagażnika, a dwa boczne pryskały poniżej linii wycieraczek. Powodowało to, że czasem wycieraczka szła na sucho.... regulacja nie miała sensu w obecnej sytuacji.
Wkurzyłem się i zdemontowałem cały spryskiwacz. Demontaż trwa 10 sekund i jest całkiem wygodny. Na pierwszy rzut oka dysza była całkiem czysta, ale były tam resztki płynu zmieszane z kurzem. Wyczyściłem całość po kranem myjką do naczyń oraz nożykiem do tapet. Po zamontowaniu okazało się, że zmienił się kierunek strumieni i generalnie siła z jaką pryska. Zmiana była na tyle istotna, że udało mi się wyregulować spryskiwacz. Teraz pryska lepiej i mocniej, niż ten od kierowcy. Za niego się też zabiorę w wolnej chwili.
Wkurzyłem się i zdemontowałem cały spryskiwacz. Demontaż trwa 10 sekund i jest całkiem wygodny. Na pierwszy rzut oka dysza była całkiem czysta, ale były tam resztki płynu zmieszane z kurzem. Wyczyściłem całość po kranem myjką do naczyń oraz nożykiem do tapet. Po zamontowaniu okazało się, że zmienił się kierunek strumieni i generalnie siła z jaką pryska. Zmiana była na tyle istotna, że udało mi się wyregulować spryskiwacz. Teraz pryska lepiej i mocniej, niż ten od kierowcy. Za niego się też zabiorę w wolnej chwili.
Re: Dysze spryskiwaczy
Też ostatnio regulowalem spryskiwacze. Pół dnia z tym walczyłem w końcu je zdemontowałem i wyczyściłem. Jest lepiej.Psikałem i regulowałem co chwilę i lepiej ustawić trochę wyżej bo na postoju nie ma podmuchu tak jak podczas jazdy. Chyba z pół zbiornika płynu wypsikałem. Po tej całej regulacji zauważyłem , że mam bardziej szybę porysowaną .
Czy ktoś z Was polerował przednią szybę glinką ceru?
Jakie efekty czy rysy znikną?
Najlepiej chyba wymienić spryskiwacze na takie z mgiełką od Audi
https://allegro.pl/oferta/dysze-spryski ... e=facebook
Czy ktoś z Was polerował przednią szybę glinką ceru?
Jakie efekty czy rysy znikną?
Najlepiej chyba wymienić spryskiwacze na takie z mgiełką od Audi
https://allegro.pl/oferta/dysze-spryski ... e=facebook
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 24 gru 2017, o 21:00
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Dysze spryskiwaczy
Te co ja mam sa z mgielkaMicek80 pisze:Też ostatnio regulowalem spryskiwacze. Pół dnia z tym walczyłem w końcu je zdemontowałem i wyczyściłem. Jest lepiej.Psikałem i regulowałem co chwilę i lepiej ustawić trochę wyżej bo na postoju nie ma podmuchu tak jak podczas jazdy. Chyba z pół zbiornika płynu wypsikałem. Po tej całej regulacji zauważyłem , że mam bardziej szybę porysowaną .
Czy ktoś z Was polerował przednią szybę glinką ceru?
Jakie efekty czy rysy znikną?
Najlepiej chyba wymienić spryskiwacze na takie z mgiełką od Audi
https://allegro.pl/oferta/dysze-spryski ... e=facebook
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Dysze spryskiwaczy
W moim przypadku problem zauważyłem po kilkukrotnym użyciu koncentratu zakupionego w niem. markecie.
Biały syf pozatykał dysze , pomogło przepłukanie octem i wodą zapodaną za pomocą strzykawki do zdemontowanych spryskiwaczy.
Najlepiej zrobić to jeszcze gdy klapa silnika jest ciepła , trzeba chwycić palcami przy otwartej masce za dyszę od strony szyby i wyrwać , następnie lekko zsunąć blaszkę zaciskającą wężyk ale nie w kier. dyszy tylko ku sobie.
Wymontowaną duszę przemyłem w/w płynami -w moim przypadku zastosowałem też drucik wyrwany ze szczotki do rdzy do penetracji samej dyszki.
Cały zabieg 20 min spędzonych w garażu.
Nie przypominam sobie abym przez ostanie 50 lat miał problemy w innych autach ze spryskiwaczami - ale to może skleroza
Biały syf pozatykał dysze , pomogło przepłukanie octem i wodą zapodaną za pomocą strzykawki do zdemontowanych spryskiwaczy.
Najlepiej zrobić to jeszcze gdy klapa silnika jest ciepła , trzeba chwycić palcami przy otwartej masce za dyszę od strony szyby i wyrwać , następnie lekko zsunąć blaszkę zaciskającą wężyk ale nie w kier. dyszy tylko ku sobie.
Wymontowaną duszę przemyłem w/w płynami -w moim przypadku zastosowałem też drucik wyrwany ze szczotki do rdzy do penetracji samej dyszki.
Cały zabieg 20 min spędzonych w garażu.
Nie przypominam sobie abym przez ostanie 50 lat miał problemy w innych autach ze spryskiwaczami - ale to może skleroza
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 sie 2018, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Dysze spryskiwaczy
u mnie nie trzeba było w ogóle używać siły. Wszystko poszło gładko. Blokada wężyka się przekręca i wtedy spryskiwacz wychodzi bez oporu. Montaż oczywiście odwrotnie.
Fakt... porażka, żeby takie tandetne "psikadła" montowali obecnie. Ostatni raz walczyłem z dyszami, jak w vectrze C zmieniałem na mgłowe od insignii.
Re: Dysze spryskiwaczy
Odgrzeje tego kotleta;)
Czy ktoś wymieniał końcówki spryskiwaczy w SI (2006) na mgłowe? Bo te dwa siki to żart^^ ew. czy da się je regulować?
Czy ktoś wymieniał końcówki spryskiwaczy w SI (2006) na mgłowe? Bo te dwa siki to żart^^ ew. czy da się je regulować?