Koszt Stage 2
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Koszt Stage 2
Ile w ogóle czasu schodzi ze zrobieniem stage 2+? Oraz jaka dokładnie jest różnica w cenie między stage2+ a stage3 (końcowe tłumiki pewnie +4.000, a jak cenowo ma się V1 do garretta, i co jeszcze więcej wchodzi i w jakiej cenie?
Auta jeszcze nie mam jak wiecie, ale już plany noworoczne trzeba zapisać i mam rozkminkę czy 2, 2+ czy 3, żeby ekonomicznie było dobrze. I kiedy najlepiej zaczynać po 3 czy 5tys. km
Oczywiście w grę wchodzi compsport, bo do Krakowa mam rzut beretem, a jednak lepiej polegać na doświadczeniu.
I ciekawe czy już chłopaki modzili z DPF w benzynie...
Auta jeszcze nie mam jak wiecie, ale już plany noworoczne trzeba zapisać i mam rozkminkę czy 2, 2+ czy 3, żeby ekonomicznie było dobrze. I kiedy najlepiej zaczynać po 3 czy 5tys. km
Oczywiście w grę wchodzi compsport, bo do Krakowa mam rzut beretem, a jednak lepiej polegać na doświadczeniu.
I ciekawe czy już chłopaki modzili z DPF w benzynie...
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Koszt Stage 2
Oczywiście najlepszą opcją jest od razu stage 3, robisz wszystko co trzeba kompleksowo za jednym zamachem.
Jeśli chodzi o GPF/DPF, to podobno nie będą karać za jego brak (ustawa nie przeszła),więc chwasta można śmiało usunąć.
Jeśli chodzi o GPF/DPF, to podobno nie będą karać za jego brak (ustawa nie przeszła),więc chwasta można śmiało usunąć.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Koszt Stage 2
Rob od razu 3, powiem koledze zeby swoim golfem r do superba w rz nie podchodzil
I'm the man on the silver mountain
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Koszt Stage 2
golfem to se może nie podchodzić już po stage 1 bo brak szansinto pisze:Rob od razu 3, powiem koledze zeby swoim golfem r do superba w rz nie podchodzil
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Koszt Stage 2
Zdaje sobie sprawę, tylko właśnie ile to siana różnicy? Bo stage 2 lub 2+ też będą satysfakcjonujące w cywilnym wozie.Tom-Tdi pisze:Oczywiście najlepszą opcją jest od razu stage 3, robisz wszystko co trzeba kompleksowo za jednym zamachem.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Koszt Stage 2
Stage2 wyszedł mnie na gotowo około 9-9,5tys.zł, ale mechanikę ogarnialem we własnym zakresie.
Stage 2+ i 3 pytaj Piramidę, on jest biegły w tym temacie
Stage 2+ i 3 pytaj Piramidę, on jest biegły w tym temacie
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Koszt Stage 2
czy ty sądzisz że firma która robiła to wszystko od podstaw i testowała jak najlepiej to spasować się tym pochwaliorlik pisze:Który to jest dokładnie numer garretta gtx pod stage3?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Wojtekk
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 449/572 stage3
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Z tego co kiedyś czytałem to pakują gtx2871r lub gtx3071r zależy czy na 500 czy na 600 kuni
Ale mogę się mylić to bardziej z forum z usa info, sam mam serie is38 jeszcze
Ale mogę się mylić to bardziej z forum z usa info, sam mam serie is38 jeszcze
- piramida
- Doradca
- Posty: 4047
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Koszt Stage 2
compsport wkłada bodajże gtx28 bo wtedy turbo dobrze wstaje a na 500+ spokojnie starcza
Re: Koszt Stage 2
Chcialbym na wiosne podejsc do zrobienia okolic 500km w cuprze.
Czytajac fora to jest taki przystanek mocowy przed otwieraniem silnika i kombinacjami z pompa.
Mam dolot, 3 calowy turbo back, ic. Teraz 410/510nm
Czytam i szukam i chce cos co w miare szybko buduje doladowanie.
Mocno przygladam sie tte470/480 albo lm500 na td05.
Nie mam zaufania chyba do krajowych opcji.
Co byloby dobrego dostepnego w EU wysylkowo tak zeby dmuchnac 480-500km?
Czytajac fora to jest taki przystanek mocowy przed otwieraniem silnika i kombinacjami z pompa.
Mam dolot, 3 calowy turbo back, ic. Teraz 410/510nm
Czytam i szukam i chce cos co w miare szybko buduje doladowanie.
Mocno przygladam sie tte470/480 albo lm500 na td05.
Nie mam zaufania chyba do krajowych opcji.
Co byloby dobrego dostepnego w EU wysylkowo tak zeby dmuchnac 480-500km?
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Koszt Stage 2
kropka robić będzie 500 na lm500, compoty na garecie lub perunie v2-hybryda...także poszukaj na ich stronach
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: Koszt Stage 2
Kto to jest kropka?
Peruna chyba nie chce. Boje sie ze peknie standardowy walek.
U siebie tez sie stracham ale na razie smiga.
Malo firm robi na poprawionym wkladzie.
Najsolidniej wyglada rzezba z tego lade manufaktur czyli lm500 albo 440 na is38. Potem sa jakies egzotyki z kanady i usa a chcialbym cos z eu jednak w razie klopotow.
Ta lm500 mi sprzatnal koles sprzed nosa za 2k euro na gotowo w domu
Te garrety tez fajne sa ale juz nie pnp. Trzeba rzezbic splywy zasilenia itd.
Ale cena spoko przynajmniej w usa bo okolice 2.5-3k usd za wersje do 600km.
Na razie przerobka na tte470 wychodzi okoli 7 tys pln. To jest chyba najtansza w miare solidna opcja.
Zima jest wiec jest czas szukac
Peruna chyba nie chce. Boje sie ze peknie standardowy walek.
U siebie tez sie stracham ale na razie smiga.
Malo firm robi na poprawionym wkladzie.
Najsolidniej wyglada rzezba z tego lade manufaktur czyli lm500 albo 440 na is38. Potem sa jakies egzotyki z kanady i usa a chcialbym cos z eu jednak w razie klopotow.
Ta lm500 mi sprzatnal koles sprzed nosa za 2k euro na gotowo w domu
Te garrety tez fajne sa ale juz nie pnp. Trzeba rzezbic splywy zasilenia itd.
Ale cena spoko przynajmniej w usa bo okolice 2.5-3k usd za wersje do 600km.
Na razie przerobka na tte470 wychodzi okoli 7 tys pln. To jest chyba najtansza w miare solidna opcja.
Zima jest wiec jest czas szukac
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Masz jeszcze TurboTechnics, bardzo popularne w UK.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -