xenony błedy i adaptacja
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 kwie 2014, o 06:25
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Imię: Marcin
xenony błedy i adaptacja
Witam. Zacząłem zabawę z programem polski VAG 4.9, w związku z problemami dotyczącymi ciągle pojawiającej się kontrolki awarii oświetlenia na desce rozdzielczej. Program pokazał dwa błędy774 i 776 - zwarcie do plusa czujnik przedni i tylny.Cy zakładać ze czujniki są uszkodzone? czy może być inny powód tych błędów? Czy ktoś mógłby mi udzielić krótkiego instruktażu wykonania adaptacji świateł powyższym programem? Wszyscy robią to VCDS lub VAG-COM z tego co widzę. Program pyta o wartości i kanały. Z góry dzięki wszystkim za pomoc
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa Ochota/Kielce
Re: xenony błedy i adaptacja
Tutaj moje przejścia z poziomowaniem xenonów w SI, może Ci się przyda (jeśli temat jeszcze aktualny): viewtopic.php?f=42&t=6345
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 sty 2019, o 21:32
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
Re: xenony błedy i adaptacja
Witam, jeśli nie masz obniżanego zawieszenia wejdź w bloki pomiarowe, samochód musi stać na kołach, ustaw wartości potencjometrów przedniej i tylnej osi na około 2,5V. Wtedy przejdzie adaptację, zbyt duża różnica napięcia na potencjometrach między przednią a tylną osią powoduje brak możliwości adaptacji.
Niedawno robiłem to w swojej superbie, na tylnej osi wyczepiło się cięgno łączące zawieszenie z potencjometrem, pokazywał 1,23V a przedni potencjometr pokazywał 2,43V, nie było mowy żeby przeszła adaptacja.
Niedawno robiłem to w swojej superbie, na tylnej osi wyczepiło się cięgno łączące zawieszenie z potencjometrem, pokazywał 1,23V a przedni potencjometr pokazywał 2,43V, nie było mowy żeby przeszła adaptacja.