sebagti97 pisze:Tutaj w S3 masz pomieszaną eko z naturalną jeśli chodzi o siedzenia.
Jako to? gdzie jest eko a gdzie naturalna? Byłem przekonany że na fotelach z przodu i z tyłu wszędzie jest skóra naturalna? Oczywiście boczki czy inne elementy zakładałem że jest skóra eko, ale na siedzeniach również jest skóra eko nie wiedziałem.
Jeżeli chodzi o konserwacje wybrałem zestaw Gliptone G15 + G11, po zabiegu (a robiłem to w weekend) trochę znikły te zagniecenia z foteli.
Ja uzywam albo colourlock albo gliptone. Juz od 5-6 lat na przemian w roznych samochodach.
Colourlock wydaje mi sie osobiscie lepszy. Skora jest mniej sliska niz na gliptone. Zapach tez jest taki bardziej naturalny.
jdef90 pisze:naturalną masz w zasadzie tylko pod czterema literami i pod plecami
Dokładnie tak, czytamy broszury producenta jest napisane wyraźnie i się z tym nie kryją bo i po co.
Prowadzę swoje studio detailingu i na codzień walczę z różnymi markami i w tym temacie dziadowskich skór chyba przodują zwłaszcza nowe BMW F10, X4 np. po kilkudziesięciu tys. km fotele i podłokietniki do malowania taka jakość za drugie tyle co kura, także nie ma co płakać że takie są w S3 a nie inne.
mallcin pisze:
Jeżeli chodzi o konserwacje wybrałem zestaw Gliptone G15 + G11, po zabiegu (a robiłem to w weekend) trochę znikły te zagniecenia z foteli.
Gliptone również bardzo fajne środki godne polecenia.
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTi 16V 1997
Skoda Superb III Style 2.0 TDi 190 4x4 2016
Skoda Roomster Comfort 1.4 MPi 16V 2007
To może mi doradzisz. Czym zabezpieczyć tapicerkę materiałową - jasną. Tak się złożyło, że nie mogę mieć skóry w kolejnym aucie, ale nie cierpię czarnego wnętrza. Stąd wybór jasne wnętrze materiałowe (nie alcantara tylko zwykły materiał). Samochód to Passat B8. Ponoć można to czymś zaimpregnować aby przynajmniej trochę mniej się to brudziło. Masz jakieś doświadczenia? Pitolenie na cardetailing czy lokalnych fanatyków gtechniqa mnie nie interesuje.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
W arsenale posiadam różne. Najczęściej stosuję Gtechniq L1 Smart Fabric albo Nanolex Textile & Leather Sealant. Godny polecenia jest również Gyeon Q2 Fabriccoat. Po nim może coś sie wylać na tapicerke i spływa nie wsiąkając bezpośrednio w głąb materiału, co przy jasnej tapicerce ma znaczenie.
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTi 16V 1997
Skoda Superb III Style 2.0 TDi 190 4x4 2016
Skoda Roomster Comfort 1.4 MPi 16V 2007
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
ciężki temat ma kumpel (garniturowiec ) takiego w jasnym i nawet się jemu to upierdziela, a tylko do korpo podjeżdża w krk i do domu do garażu...nigdy nie jeździ tym nigdzie tylko do roboty...dali to korzysta, na co dzień Focus rs
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Bo nie zabezpieczył, to mu się upierdziela. Normalna sprawa.
Czarnego nie brałem w ogóle pod uwagę. To nie Ferrari ani sportowe auto, tylko śmierdzący dizel.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
K-PAX pisze:U mnie kierownica wygląda tak jak na foto po ok 15k
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
U mnie podobnie zaczyna się dziać po 12 tyś przebiegu. Jadę do aso na wymianę klocków na gwarancji to i to im zgłoszę. Panowie rozumiem że po 90 tys km ale nie po 9 takie zużycie. Co z tego samochodu zostanie po 3 latach.......
@JacekRS kremujesz dłonie i nie masz szorstkich
A tak na poważnie wydaje mi się, że zależy to czy masz nawyk trzymania kierownicy w tym samym miejscu podczas jazdy. Ja miałem wytarte w okolicach godziny 7 kierownicy bo tam z reguły trzymam kiere jak prowadzę.