S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
A zacisk z rs3? Wtedy mozna zalozyc tarcze 365mm.
Liczac zaciski przod 2500, tarcze zimmermana za 1700 i klocki ds2500 w okolicach 1000. Mamy okolice 5 tys za calkiem niezly setup.
W cuprach siada to ladnie. Nie wiem czy superb ma taka opcje.
Liczac zaciski przod 2500, tarcze zimmermana za 1700 i klocki ds2500 w okolicach 1000. Mamy okolice 5 tys za calkiem niezly setup.
W cuprach siada to ladnie. Nie wiem czy superb ma taka opcje.
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Z RS3 8V podejdzie p&p ale tylko z Limo.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Mi 280KM słabo hamuje i buczy tył. Nie wiem czy cokolwiek daje wymiana samych klocków na yellow stuff czy ds2500 czy nie kombinować i pójść w lepszy setup na przód? Compsport czy bagcorp wychodza w okolicy 5k.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzijohnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Jak w takim razie wasze setupy z bagcorp? Jaka cena i czy trzeba tył ruszać?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ja sie nie zgodzegachul pisze:ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzijohnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
Moje klocki z aso przy ostatniej wymianie rozsypaly sie na kawalki. Tak zeby dac obraz ze hamulce u mnie maja co robic.
Na ds2500 non stop chlosta i specjalnie nie puchna. W miare rozgrzewania hamuja tylko lepiej.
Wiadomo ze na torze poleca szybko ale szybka jazda w miescie i na trasie nie daje mi poczucia ze jest zle. Seria to dno.
Teraz laduje 470km i bede montowal albo ap albo zestaw z rs3.
Jezeli nie chcesz wydac 8 klocko to upgrade ds 2500 + plyn + przewody ma sens i roznice czuc.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
U mnie to lata i jest Ok! zapewne na torze długo nie wytrzymałoby ale to nie auto na torbierny pisze:bierz zestaw z 2.0TSI 280kmjacekgti pisze:Mam jeszcze prośbę do posiadaczy s3 2.0tsi 280km o przesłanie na ów vinu, chciałbym domówić odpowiednie osłony tarcz oraz sprawdzić czy przewody są takie same. Z góry dzięki
tarcze ATE gładkie
klocki Ferodo DS2500
przewody w oplocie HEL
płyn DOT 4.0
i będzie Pan zadowolony
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Panowie tylko lepszy wielotlokowy zacisk na przód spowoduje komfortowe i bezpieczne hamowanie z dużych prędkości, upychanie sportowych klocków czy stalowych przewodów do seryjnych zacisków to tylko półśrodek. Zrobić raz a porządnie i problem z głowy
-
- Posty: 955
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ale WRK Brakes można też zamówić 4 tłokowy zestaw.
Całość z montażem 7500, tarcza pływająca 343x32, zaciski, przewody w stalowym oplocie. Co ciekawe taki zestaw na przód waży o 14 kg mniej od fabrycznego z 280km.
Ten zestaw wchodzi pod felgę 17cali. Oczywiście trzeba mostkować kabel od czujnika klocków.
Całość z montażem 7500, tarcza pływająca 343x32, zaciski, przewody w stalowym oplocie. Co ciekawe taki zestaw na przód waży o 14 kg mniej od fabrycznego z 280km.
Ten zestaw wchodzi pod felgę 17cali. Oczywiście trzeba mostkować kabel od czujnika klocków.
- Wojtekk
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 449/572 stage3
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Polecam WRK Brakes, najlepiej pojechać i pogadać czego dokładnie się potrzebuje.
U mnie właśnie w trakcie robienia jest zestaw na przód - 6 tłok do tarczy pływającej 380x34. Pierścień tarczy od DBA, dzwon od WRK, przewody stalowe.
Na tą chwilę założoną już mam poprawkę na tył tzn. tarcza nacinana do Phaetona (335mm) EBC, seryjny zacisk tylko adapterem odsunięty.
U mnie właśnie w trakcie robienia jest zestaw na przód - 6 tłok do tarczy pływającej 380x34. Pierścień tarczy od DBA, dzwon od WRK, przewody stalowe.
Na tą chwilę założoną już mam poprawkę na tył tzn. tarcza nacinana do Phaetona (335mm) EBC, seryjny zacisk tylko adapterem odsunięty.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ile te hamulce????
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.
W sensie adaptery i tarcze.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Wojtekk
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 449/572 stage3
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Zależy od wybranych tarcz. U mnie wpadły nacinane EBC, żeby wyglądem do przodu pasowały. Tarcze + adaptery + klocki, 1.5-2k. Nie pamiętam ile dokładnie u mnie, gdzieś z tego przedziału. I tak jak piramida pisze, trzeba lekko podfrezować tarcze, bo phaeton ma mniejszy otwór.Enriquez pisze:Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.