maureliusz pisze:BTW koło nowego Sącza jest firma co żyje z wymiany TSI... skupuje wszystko od lokalnych handlarzy... wiem, bo jak chciałem lokalnie znaleźć silnik szwagrowi to mi powiedzieli, że hurtem skupują od nich.
Gdybym mieszkał bliżej SĄCZA to bym się TSI w ogóle nie przejmował
To chyba ta firma:
http://wymianasilnika24.pl/
A tutaj trochę info na temat problemów TSI... fajne fotki silnika w środku
http://naprawsilnik.pl/pl/strona/wady-i ... tsi-i-tfsi
PS. Silnik godny polecenia TSI to nowy 1.5 / 150KM - ta jednostka jest znacznie lepsza od 1.8TSI bez problemu olejowego, łańcucha rozrządu, serownika zmiennej fazy rozrządu... itd... - ALE TERAZ POSYPIE SIĘ GRAD...
Tyle w temacie. Jakby autor chciał coś wiedzieć to zapraszam na PRIV.
Takich pierdolet dawno nie czytałem... zrobiłem w 3 lata TDI (CUPA) 120kkm, przy 70kkm jebnęła pompa wody... koszt wymiany tyle co wymiana rozrządu. Od 30kkm silnik żarł olej... wymiana oleju co 12-15kkm, wytłumacz mi geniuszu dlaczego silnik zaczął żreć olej i przy takim przebiegu pompa wody się dosłownie rozleciała?
teraz użytkuję TSI - 47kkm nastukane, z czego ponad 40kkm na setupie +400PS ... oleju nie bierze... silnik w super kondycji.
Jest tu duzo więcej rzeźników, którzy te "awaryjne TSI" grzebią i piłują jak wściekli i jakoś awarie się nie zdarzają.
Podstawowa zasada "jak dbasz tak masz, a fuckup zawsze może się trafić" - przez takich mądrusiów "francuzy" też mają u pseudoekspertów takie opinie a nie inne, ale co ja tam wiem...