Obniżamy nasze Superby
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
Jeśli ktoś jeździ jak prawdziwy kapelusznik a zależy mu tylko na wyglądzie to taki zestaw może się sprawdzić Eibachy podobno nie są takie twarde.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżamy nasze Superby
Widze że zdania podzielone. Na innych forach ludzie zakaldaja Eibachy pod seryjny amor i mówia że jest git. Wg producenta Pro kit podchodzi pod seryjne amory. Eibach nei jest twardy miałem z KYB ale ultra sr i było ok. Chce troche zyskac na wygladzie i prowadzeniu a amorki sa w miare swieze i nie chce ich wymieniac
S1- 2.0 tdi 180/400NM
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
Myślę, że jednak zdania są zbieżne. Zarówno ja jak i Sjak nie założylibyśmy Exel-G do Eibachów, chyba że auto ma tylko wyglądać a nie jeździć. Jeśli masz krótką sprężynę to musisz mieć dużą siłę na dobiciu.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżamy nasze Superby
To znalazlem na stronie producenta także wydaje mi sie że do Pro Kit-a nowy seryjny amor sie sprawdzi
"A - 1) Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie. 2) Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. 3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. 4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. 5) W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów Bilstein B8 6) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. 7) Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia."
"A - 1) Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie. 2) Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. 3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. 4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. 5) W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów Bilstein B8 6) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. 7) Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia."
S1- 2.0 tdi 180/400NM
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
Bo producent chce sprzedać sprężynę. Koszt sprężyny to 700 zł. Jeżeli powie klientowi, że ma dodatkowo wydać 2000 na sportowe amortyzatory to koszt modyfikacji wzrośnie o 300% i niewiele osób zdecyduje się na zakup sprężyn.
Gachul to przerabiał i nie był zachwycony. Szybko je zmienił.
Gachul to przerabiał i nie był zachwycony. Szybko je zmienił.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżamy nasze Superby
Mam znajomego co ma w Toyocie Avensis i mowi że o wiele lepiej jest niz na seryjnych sprezynach. Amortyzatory ma oryginalne To chyba bede musiał zrezygnowąc. Sprawa zostaje do przemyslenia. Co auto i własciciel inna opinia
S1- 2.0 tdi 180/400NM
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
No Avensis z Eibachami i na seryjnych amorach to faktycznie musi być demon
Jak widzisz wszystko zależy od potrzeb.
Jak widzisz wszystko zależy od potrzeb.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Obniżamy nasze Superby
Rafał, Twój samochód, Twoje pieniądze i Twój wybór. Opinie ludzi są bardzo różne, a zwłaszcza w kwestii samochodów i polityki
Oczywiście, możesz być zadowolony z takiego rozwiązania, ale nie licz, że jest to rozwiązanie skuteczne. Jeśli należysz do kierowców jeżdżących spokojnie i możesz na kokpicie położyć telefon bez obawy, że Ci się ześliźnie w zakręcie - pewnie zda to egzamin. Ja np jeżdżę trochę szybciej (ale tylko po śliskim i w zakrętach), wymagam więc od samochodu i jego zawieszenia nieco więcej.
Możesz zainstalować co chcesz (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku), ale musisz zdawać sobie sprawę z tego co właśnie zrobiłeś - wtedy jest OK. Jeśli natomiast z uporem maniaka będziesz się upierał, że jest inaczej, i jeszcze nie daj Boże w to wierzył, bo ktoś znał kogoś, kto zna kogoś ... i dorabiał sobie do tego filozofię - sorry, ale to i śmieszne i głupie, i co gorsza, potencjalnie niebezpieczne.
A co do tekstów reklamowych - nie wierz słowu pisanemu. Kiedyś na płocie było napisane "dupa", pogłaskałem i mi drzazga weszła
Oczywiście, możesz być zadowolony z takiego rozwiązania, ale nie licz, że jest to rozwiązanie skuteczne. Jeśli należysz do kierowców jeżdżących spokojnie i możesz na kokpicie położyć telefon bez obawy, że Ci się ześliźnie w zakręcie - pewnie zda to egzamin. Ja np jeżdżę trochę szybciej (ale tylko po śliskim i w zakrętach), wymagam więc od samochodu i jego zawieszenia nieco więcej.
Możesz zainstalować co chcesz (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku), ale musisz zdawać sobie sprawę z tego co właśnie zrobiłeś - wtedy jest OK. Jeśli natomiast z uporem maniaka będziesz się upierał, że jest inaczej, i jeszcze nie daj Boże w to wierzył, bo ktoś znał kogoś, kto zna kogoś ... i dorabiał sobie do tego filozofię - sorry, ale to i śmieszne i głupie, i co gorsza, potencjalnie niebezpieczne.
A co do tekstów reklamowych - nie wierz słowu pisanemu. Kiedyś na płocie było napisane "dupa", pogłaskałem i mi drzazga weszła
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Obniżamy nasze Superby
no taka kombinacja jest do dupy... fabryczny amortyzator nie pracował w swoim nominalnym zakresie i poprostu na dole wogóle nie trzymał...Zuber pisze:Bo producent chce sprzedać sprężynę. Koszt sprężyny to 700 zł. Jeżeli powie klientowi, że ma dodatkowo wydać 2000 na sportowe amortyzatory to koszt modyfikacji wzrośnie o 300% i niewiele osób zdecyduje się na zakup sprężyn.
Gachul to przerabiał i nie był zachwycony. Szybko je zmienił.
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżamy nasze Superby
Dzieki chłopaki. No nic do lata troche zostało przemysle sprawe
S1- 2.0 tdi 180/400NM
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
Ciekawe czy opony 225/45/18 weszłyby przy założonych springach H&R -40mm
Wydaje się, że weszłyby ale tylko przy wysokim ET i feldze nie większej niż 7,5 cala.
Wydaje się, że weszłyby ale tylko przy wysokim ET i feldze nie większej niż 7,5 cala.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Obniżamy nasze Superby
nom... ja tylko do -30 dojechałem..Misiek Fisiek pisze:Nie, chyba wszyscy dotychczas byli normalni.
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...