Czy te felgi wejdą do S1
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Czy te felgi wejdą do S1
Witam. Znalazłem ładne felgi do mojego S1 ale ciekawi mnie czy nie będą wystawać poza obrys auta. Są to 18 calowe felgi, 5x112, szerokość 8j, ET27. Opony na nich są 225/45. Proszę o pomoc z informacją czy wejdą bez problemu i nie będą wystawać poza nadkol
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 lut 2019, o 17:50
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 140/320
- Imię: Michał
Re: Czy te felgi wejdą do S1
wystawać? pytanie czy trzeć nie będą .
Można zawsze wtedy dystans zapodać np. 10mm i powinno być ok. Ja mam u siebie 17 i mam wrzucone dystanse 20 mm i nie na problemów ;p
Można zawsze wtedy dystans zapodać np. 10mm i powinno być ok. Ja mam u siebie 17 i mam wrzucone dystanse 20 mm i nie na problemów ;p
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 26 lis 2017, o 19:04
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 194 KM
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Re: Czy te felgi wejdą do S1
. Kolega mial 19 cali 8.5j i et35 i bylo idealnie.. Ja mam ori 17 i et 37. Planuje kupic 18 i et optymalne to 30-35. Choc 27 tez styknie
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Zakupiłem. Pasują idealnie. Są delikatnie schowane. Doslownie na styk.
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 lut 2019, o 17:50
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 140/320
- Imię: Michał
Re: Czy te felgi wejdą do S1
to się upewnij czy jak fura będzie załadowana to czy właśnie obcierać nie będzie ;].
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Obniżona na gwincie w 4 osoby i pelny bagażnik nic nie ociera. Opony 225/45, gwint kupiony nowy, obniżone żeby było ładnie i praktycznie bo w miarę często śmigam trasy z 2-3 osobamimichok pisze:to się upewnij czy jak fura będzie załadowana to czy właśnie obcierać nie będzie ;].
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 lut 2019, o 17:50
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 140/320
- Imię: Michał
Re: Czy te felgi wejdą do S1
fajnie się prezentuje .
Wg mnie gwint to trochę za dużo, może skuszę się o eibacha -30 mm.
Kurde, jakieś małe te 19
Wg mnie gwint to trochę za dużo, może skuszę się o eibacha -30 mm.
Kurde, jakieś małe te 19
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Bo to są 18, ale widać że nie ma co schodzić z profilem na 40 i należy zostać przy 45.
Hamulce z tyłu teraz pewnie na śmiesznie małe wyglądają (pomijam fakt, że seria w S1 nie hamuje )
Hamulce z tyłu teraz pewnie na śmiesznie małe wyglądają (pomijam fakt, że seria w S1 nie hamuje )
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Czy te felgi wejdą do S1
michok pisze:fajnie się prezentuje .
Wg mnie gwint to trochę za dużo, może skuszę się o eibacha -30 mm.
Kurde, jakieś małe te 19
To są 18, 8j et 28, na oponie 225x45. Z gwintem tragedii nie ma, szczególnie że dużo jeżdżę w trasie. Do tego gwint jest w sumie wyżej niż niżej, można go jeszcze znacząco obniżyć ale mija się to z przeznaczeniem
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Myślę że na takich jak jest teraz, tj 225x45 jest w sam raz. Nic dodać nic ująć, a co do hamulców to niedawno wymieniałem komplet tarcze plus klocki tył i przód więc jest przepaść między tym co było a jest i ciężko mi ocenić, aczkolwiek duże auto widać że opornie hamuje. W przyszłości może jakie swap hamulców, na ten moment jest okpiotraskbw pisze:Bo to są 18, ale widać że nie ma co schodzić z profilem na 40 i należy zostać przy 45.
Hamulce z tyłu teraz pewnie na śmiesznie małe wyglądają (pomijam fakt, że seria w S1 nie hamuje )
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 lut 2019, o 17:50
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
- Aktualnie: 140/320
- Imię: Michał
Re: Czy te felgi wejdą do S1
missclick -> miało być 18 .
Karwinek u mnie to głównie miasto także gwint odpada
Karwinek u mnie to głównie miasto także gwint odpada
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Czy te felgi wejdą do S1
To auto nawet w najmocniejszej wersji ma śmieszne hamulce (masa z DR 1500 kg),
Przód 312 wentylowana na jednotłoczku
Tył 245 lity na jednotłoczku
Dla porównania auto żony, Alfa 147 1.6 (masa z DR 1285 kg)
Przód 284 wentylowana na jednotłoczku (zacisk ten sam co w S1 )
Tył 251 lity na jednotłoczku
Efekt jak pojeżdżę dzień alfą i wsiadam do kury to pierwsze co mi się ciśnie na usta "nosz kur***** to badziewie nie hamuje "
Przód 312 wentylowana na jednotłoczku
Tył 245 lity na jednotłoczku
Dla porównania auto żony, Alfa 147 1.6 (masa z DR 1285 kg)
Przód 284 wentylowana na jednotłoczku (zacisk ten sam co w S1 )
Tył 251 lity na jednotłoczku
Efekt jak pojeżdżę dzień alfą i wsiadam do kury to pierwsze co mi się ciśnie na usta "nosz kur***** to badziewie nie hamuje "
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 2 sie 2018, o 11:08
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Aktualnie: 190 KM
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Jak się podejmujesz swapa w kurze to jutro jestem u ciebiepiotraskbw pisze:To auto nawet w najmocniejszej wersji ma śmieszne hamulce (masa z DR 1500 kg),
Przód 312 wentylowana na jednotłoczku
Tył 245 lity na jednotłoczku
Dla porównania auto żony, Alfa 147 1.6 (masa z DR 1285 kg)
Przód 284 wentylowana na jednotłoczku (zacisk ten sam co w S1 )
Tył 251 lity na jednotłoczku
Efekt jak pojeżdżę dzień alfą i wsiadam do kury to pierwsze co mi się ciśnie na usta "nosz kur***** to badziewie nie hamuje "
------------------
Pozdrawiam,
Piotrek
Pozdrawiam,
Piotrek
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Czy te felgi wejdą do S1
Generalnie swapy w VAGinach są plug&play wiec tutaj nie ma żadnej filozofii, kwestia tylko dopasowania odpowiednich gratów.
Na chwilę obecna mam wstępnie rozpracowane graty do swapu tyłu.
Swap przodu jest już znacznie droższy od tyłu bo z tego co widzę to idziemy w 2 tłoczkowe zaciski z:
S6 (4 klocki na koło) 4B0 615 107/8 B i tarczę 321x30
RS4 (2 klocki na koło) 4D0 615 123/4 B i tarczę 334x32'
Najgorsze, że za cholerę nie wiem jak policzyć siłę hamującą dla zacisku dwu tłoczkowego
Swap hamulców to nie przelewki i trzeba brać pod uwagę przyrosty na każdej osi. Trzeba to zrobić po równo aby ESP szajby nie dostało.
Wstępnie obstawiam że dobry dla S1 byłby zestaw
Przód 321x30 wentylowane 2 tłoczek
Tył 269x22 wentylowane 1 tłoczek
Na chwilę obecna mam wstępnie rozpracowane graty do swapu tyłu.
Swap przodu jest już znacznie droższy od tyłu bo z tego co widzę to idziemy w 2 tłoczkowe zaciski z:
S6 (4 klocki na koło) 4B0 615 107/8 B i tarczę 321x30
RS4 (2 klocki na koło) 4D0 615 123/4 B i tarczę 334x32'
Najgorsze, że za cholerę nie wiem jak policzyć siłę hamującą dla zacisku dwu tłoczkowego
Swap hamulców to nie przelewki i trzeba brać pod uwagę przyrosty na każdej osi. Trzeba to zrobić po równo aby ESP szajby nie dostało.
Wstępnie obstawiam że dobry dla S1 byłby zestaw
Przód 321x30 wentylowane 2 tłoczek
Tył 269x22 wentylowane 1 tłoczek
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).