Jak szybko założyłeś te poliuretany tak szybko je zdejmiesz, daję im rok czasu i zaczną skrzypieć jak stary tapczan a smarowanie wtedy juz na nie wiele się zda
piramida pisze:Jak szybko założyłeś te poliuretany tak szybko je zdejmiesz, daję im rok czasu i zaczną skrzypieć jak stary tapczan a smarowanie wtedy juz na nie wiele się zda
Możliwe,pierwszy raz mam z tym do czynienia ale efekt mi się jak na razie podoba
To świetnie
Jedyną sytuacja kiedy odnotowałem różnicę po zmianie na poli mocowanie stabilizatorów to jak miałem grubsze stabilizatory i gumowe mocowania nie były ich w stanie utrzymać poprawnie w miejscu.
I tak większa różnica była po wymianie wszystkich tulei na poli
heretic pisze:To świetnie
Jedyną sytuacja kiedy odnotowałem różnicę po zmianie na poli mocowanie stabilizatorów to jak miałem grubsze stabilizatory i gumowe mocowania nie były ich w stanie utrzymać poprawnie w miejscu.
I tak większa różnica była po wymianie wszystkich tulei na poli
Ale ja nie dążę do trybu torowego [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD]małe detale robią różnicę w szybszych zakrętach ale oczywiście nie wszyscy muszą czuć co i kiedy się dzieje z autem
Psychologia zmiany...daje tyle co nic przy serii...ale ważne żeby dla właściciela prowadzenie się poprawiło jeśli nawet obiektywnie zmiana dla zmiany...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
CLO27 pisze:Psychologia zmiany...daje tyle co nic przy serii...ale ważne żeby dla właściciela prowadzenie się poprawiło jeśli nawet obiektywnie zmiana dla zmiany...
Bardzo ładnie napisane ,,a ile ma się do rzeczywistości??? Zapytaj mechanika rajdowego