Najczęstsze Awarie jeszcze na gwarancji
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 22:13
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Imię: Krzysztof
Najczęstsze Awarie jeszcze na gwarancji
Zaczęło mnie irytować kilka problemów ale że samochód na gwarancji do listopada wypunktowałem je sobie i pojechałem do serwisu.
Zdziwiło mnie ze prawie wszystkie problemy o których mówiłem facetowi od zgłoszeń, były znane .... i są do zrobienia w ramach gwarancji....
Moja propozycja, ponieważ jak już wspomniałem gwarancje mam do listopada nie chciał bym sobie zostawić kosztów na później i może Panowie którzy już coś robili w ramach gwarancji napiszą co może mnie jeszcze zaskoczyć niebawem: Napisze swoje
1.4 150 KM:
1. Przycisk Start/Stop
2. Listwa chromowana drzwi
3. Trzeszczące klapy klimatyzacji
4. Drżenie w tapicerce ( coś przy wentylatorze)
5. Tweeter w drzwiach
6. Dekielki w felgach wymiana
7. Schowek wymiana
8. Podłokietnik wymiana
Zdziwiło mnie ze prawie wszystkie problemy o których mówiłem facetowi od zgłoszeń, były znane .... i są do zrobienia w ramach gwarancji....
Moja propozycja, ponieważ jak już wspomniałem gwarancje mam do listopada nie chciał bym sobie zostawić kosztów na później i może Panowie którzy już coś robili w ramach gwarancji napiszą co może mnie jeszcze zaskoczyć niebawem: Napisze swoje
1.4 150 KM:
1. Przycisk Start/Stop
2. Listwa chromowana drzwi
3. Trzeszczące klapy klimatyzacji
4. Drżenie w tapicerce ( coś przy wentylatorze)
5. Tweeter w drzwiach
6. Dekielki w felgach wymiana
7. Schowek wymiana
8. Podłokietnik wymiana
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
1.4 150KM
z mechanicznych miałem pompę wody (w granicach 80-90tys. przebiegu). Listwy ozdobne robili podczas akcji serwisowej, ale w sumie nic się z nimi nie działo przed akcją.
z elektronicznych układ sterowania multimediami w kierownicy (pokrętła i przyciski przestały banglać - na samym początku po kilku tysiącach km) oraz trzeszczący głośnik w drzwiach kierowcy.
Oczywiście były zgłoszenia na trzaski plastików w klapie bagażnika oraz małego schowka po lewej strony kierowcy, ale i tak najlepiej samemu jest to ogarnąć.
Tak po za tym 90 tysięcy przejechane i było bezproblemowo wszystko.
2.0 272KM
przejechane prawie 10 tysięcy i na razie wszystko cacy. Za mały przebieg, żeby jeszcze ocenić, aczkolwiek pewne wady fabryczne już mogłyby wychodzić.
Jedynie w czym jest pojawiający się problem to trzeszczący plastik wirtualnych zegarów licznikowych - jeszcze mam wahania czy zgłaszać na gwarancji, czy zrobić na własną rękę wsadzając coś tam pomiędzy.
z mechanicznych miałem pompę wody (w granicach 80-90tys. przebiegu). Listwy ozdobne robili podczas akcji serwisowej, ale w sumie nic się z nimi nie działo przed akcją.
z elektronicznych układ sterowania multimediami w kierownicy (pokrętła i przyciski przestały banglać - na samym początku po kilku tysiącach km) oraz trzeszczący głośnik w drzwiach kierowcy.
Oczywiście były zgłoszenia na trzaski plastików w klapie bagażnika oraz małego schowka po lewej strony kierowcy, ale i tak najlepiej samemu jest to ogarnąć.
Tak po za tym 90 tysięcy przejechane i było bezproblemowo wszystko.
2.0 272KM
przejechane prawie 10 tysięcy i na razie wszystko cacy. Za mały przebieg, żeby jeszcze ocenić, aczkolwiek pewne wady fabryczne już mogłyby wychodzić.
Jedynie w czym jest pojawiający się problem to trzeszczący plastik wirtualnych zegarów licznikowych - jeszcze mam wahania czy zgłaszać na gwarancji, czy zrobić na własną rękę wsadzając coś tam pomiędzy.
- jimw
- Posty: 388
- Rejestracja: 13 kwie 2017, o 10:58
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
A co się działo ze schowkiem i podłokietnikiem, że były do wymiany?blaster7 pisze:Zaczęło mnie irytować kilka problemów ale że samochód na gwarancji do listopada wypunktowałem je sobie i pojechałem do serwisu.
Zdziwiło mnie ze prawie wszystkie problemy o których mówiłem facetowi od zgłoszeń, były znane .... i są do zrobienia w ramach gwarancji....
Moja propozycja, ponieważ jak już wspomniałem gwarancje mam do listopada nie chciał bym sobie zostawić kosztów na później i może Panowie którzy już coś robili w ramach gwarancji napiszą co może mnie jeszcze zaskoczyć niebawem: Napisze swoje
1.4 150 KM:
1. Przycisk Start/Stop
2. Listwa chromowana drzwi
3. Trzeszczące klapy klimatyzacji
4. Drżenie w tapicerce ( coś przy wentylatorze)
5. Tweeter w drzwiach
6. Dekielki w felgach wymiana
7. Schowek wymiana
8. Podłokietnik wymiana
U mnie (jeszcze nie rozwiązane) to brzęczenie poduszki powietrznej na kierownicy (w wąskim zakresie obrotów jak silnik jest obciążony na przykład przy ruszaniu pod górkę poduszka brzęczy). Byłem z tym na razie w ASO 2 razy. Za drugim razem twierdzili, że jest naprawione (dokręcili jakieś sprężynki pod spodem poduszki) ale niestety nie rozwiązało to problemu.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 8 lip 2018, o 08:14
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
272, 16kkm, hatchback
Trzeszczy dach panoramiczny, skrzypialy tuleje wahacza (wymiana pomogla), skrzypi podlokietnik - na razie tyle
Trzeszczy dach panoramiczny, skrzypialy tuleje wahacza (wymiana pomogla), skrzypi podlokietnik - na razie tyle
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
A jak jest gorąco to dopiero jest rzeźnia co?:) Mam to samo. Tzn, teraz jeździ zona, więc nie bardzo się na tym skupiam nawet jak prowadzę.JamesEnfield pisze: Trzeszczy dach panoramiczny,
Gwarant mi uznał temat dachu, ale... ASO powiedziało, że będą mi auto miesiąc trzymali, bo... raz, że nie wymieniali jeszcze dachu i by sie uczyli ,dwa, że musza wszystko przy rozbieraniu i skłądaniu fotografowac i wysyłac do gwaranta, by akceptował kazdą wymianę spinki itp itd, ile w tym prawdy... nie wiem. BTW jebnąłem tematem.
Z innych tematów, to brżeczały mi przewody paliwowe i jedme sprysk xenona od nowości nie działał - przytrzaśnięta zbiorniczkiem na płyn była rurka doprowadzająca płyn do spryska.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 8 lip 2018, o 08:14
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
Dokladnie tak, u mnie zaczelo sie nagle po przejazdzce przez Rzym po wspanialych wloskich kraterach (oni mowia ze to drogi).
Tylko przy zamknietym dachu oczywiscie ale trzeszczy na calej powierzchni i jest to powiazane z naprezeniami karoserii (czyli np przejazd przez poprzeczna nierownosc lub nagly skret kierownica.) stuki wystepuja nieregularnie w roznych miejscach.
Na briskoda wymyslili ze trzeba wypiac w tylnej czesci dachu szklanego podsufitke z ramy (nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc, moge potem wrzucic link) - podobno rozwiazuje to problem bo byl juz nawet koles ktory wymienil caly dach i trzeszczalo tak samo. Ja sie jeszcze nie odwazylem najpierw odwiedze serwis.
Tylko przy zamknietym dachu oczywiscie ale trzeszczy na calej powierzchni i jest to powiazane z naprezeniami karoserii (czyli np przejazd przez poprzeczna nierownosc lub nagly skret kierownica.) stuki wystepuja nieregularnie w roznych miejscach.
Na briskoda wymyslili ze trzeba wypiac w tylnej czesci dachu szklanego podsufitke z ramy (nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc, moge potem wrzucic link) - podobno rozwiazuje to problem bo byl juz nawet koles ktory wymienil caly dach i trzeszczalo tak samo. Ja sie jeszcze nie odwazylem najpierw odwiedze serwis.
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
U mnie coś powietrza w kołach na dole jest mniej...
a na poważnie, praktycznie wszystkie powyższe usterki wystepują / wystepowały i u mnie. TTM
a na poważnie, praktycznie wszystkie powyższe usterki wystepują / wystepowały i u mnie. TTM
- HansHawk
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
Póki co, właśnie to mnie dopadło... ktoś napisał, że najlepiej samemu to ogarnąć. Jakaś instrukcja?blaster7 pisze:[...]
5. Tweeter w drzwiach
Aha i uściślijmy, tweeter jeszcze działa (chyba...), ale najwyraźniej się rusza, bo wyzwala niezłe doznania akustyczne prawych przednich drzwi.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 22:13
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Imię: Krzysztof
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
Ja po zgłoszeniu 14 punktów na gwarancji czekam na auto już 2 tydzień masakra....
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:26
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Wołomin
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
Okno dachowe trzeszczy, bo całość karoserii nie domaga na skręcenie nadwozia.. Typowe w tanim i dużym aucie. Ja czekam za rozpórkę kielichów przednich. To powinno zminimalizować skręcanie...
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 22:13
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Imię: Krzysztof
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
W końcu u mnie wymienili również głośnik basowy w drzwiach
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
U mnie w liftbacku mam stukanie dachu ,słychać uderzenia nad głową kiedy lewa lub prawa strona auta wpada w nierówność lub przy zjeździe do garażu- stromy podjazd.
Nie ma znaczenia czy dach jest zamknięty, otwarty czy uchylony.
Aso 3 razy podchodziło do temu bez skutku, udało się komuś z Was rozwiązać ten temat?
Nie ma znaczenia czy dach jest zamknięty, otwarty czy uchylony.
Aso 3 razy podchodziło do temu bez skutku, udało się komuś z Was rozwiązać ten temat?
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 12:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Alexyn
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
U mnie w Combi MY2017:
0. Brzęczące przewody paliwowe w przedziale obrotów 1750-2000 rpm - poprawione po dwóch wizytach w ASO,
1. Wymiana zamka klapy, wymiana dociągacza klapy, wymiana teleskopu klapy,
2. Wymiana klocków tylnich (bo hałasowały),
3. Wymiana przycisku Start-Stop,
4. Znalezione miejsce korozji (widoczne bąble pod lakierem),
5. Smarowanie silniczków klap nawiewów,
6. Akcja serwisowa z kluczykiem.
7. Akcja serwisowa ze światłami (złe poziomowanie).
8. Skrzypiące na maxa przednie zawieszenie, szczególnie na hopkach poprzecznych - 3cie smarowawnie, 3ci raz oczywiście brak poprawy. ASO nie stwierdza problemu.
To tyle...
0. Brzęczące przewody paliwowe w przedziale obrotów 1750-2000 rpm - poprawione po dwóch wizytach w ASO,
1. Wymiana zamka klapy, wymiana dociągacza klapy, wymiana teleskopu klapy,
2. Wymiana klocków tylnich (bo hałasowały),
3. Wymiana przycisku Start-Stop,
4. Znalezione miejsce korozji (widoczne bąble pod lakierem),
5. Smarowanie silniczków klap nawiewów,
6. Akcja serwisowa z kluczykiem.
7. Akcja serwisowa ze światłami (złe poziomowanie).
8. Skrzypiące na maxa przednie zawieszenie, szczególnie na hopkach poprzecznych - 3cie smarowawnie, 3ci raz oczywiście brak poprawy. ASO nie stwierdza problemu.
To tyle...
- K-PAX
- Posty: 92
- Rejestracja: 13 wrz 2016, o 22:06
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Piła
Re: Najczęstrze Awarie jeszcze na gwarancji
Brzęczące przewody paliwowe w przedziale obrotów 1750-2000 rpm - poprawione po dwóch wizytach w ASO
Jak to naprawili ? bo chyba to mam.
Jak to naprawili ? bo chyba to mam.