PowerBox/tunning do Superb SIII
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Btw: miałem racechipa w A6 4g 1.8tfsi i byłem bardzo zadowolony
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Więc nie mów, że przepłaciłem.kmink pisze:Stary mam to gdzieś ile zapłaciłeś ale wiem ile to pudełko kosztuje, bo mam je w ofercie.Enriquez pisze:Heh, a skąd Ty wiesz ile zapłaciłem i czy w ogóle ???
Uważam, że jest lipne i tyle. Jak nie płaciłeś to tym lepiej Bo za darmo to można je wziąć
A co byś polecił? Bo faktycznie lipton z tym race chipem w tym silniku (2.0 tdi 110 kW), albo ja mam coś z czuciem...
Coś jednak podejrzewam, że te wszystkie boxy, niezależnie od ceny są uja warte.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Przy niektórych silnikach BOXy dziakają bardzo fajnie ale w przypadku nowych 2.0TDI niestety sterownik silnika i soft ograniczają możliwości i przyrosty. Realnie będzie więcej o ok 15KM/40Nm i to jest maks. Lepiej jak w serii ale tylka nie urywa, dlatego my dobrych aut polecamy Vtecha, bo wychodzi zdecydowanie taniej, a przyrosty są na podobnym poziomie.
Jeśli chodzi o turbo benzyny, to tam gdzie jest możliwość wsadzamy JB4. Pomimo tego że jest drogi i zarabiam na nim najmniej. Testowałem wszystkie popularne rozwiązania. Niektóre dają fajne przyrosty ale co z tego jak AFR, czy inne parametry są niebezpieczne dla silnika.
Jeśli chodzi o turbo benzyny, to tam gdzie jest możliwość wsadzamy JB4. Pomimo tego że jest drogi i zarabiam na nim najmniej. Testowałem wszystkie popularne rozwiązania. Niektóre dają fajne przyrosty ale co z tego jak AFR, czy inne parametry są niebezpieczne dla silnika.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 891&type=3. Na fb ktos wkleil stageb4 470KM fsjnie wygladaja te koncowki.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Pierwszy tysiąc km z JB4 od Kmink-a z TuneForce zrobiony.
Hamownia pokazała, że zamiast 272 fabrycznych KM było 290.
JB4 dostrojone pod samochód dało przyrost na 330KM i 430Nm (z 350).
Wrażenia z jazdy? Dla mnie bomba.
Żadnego szarpania skrzynią, super elastyczność i płynność w zmianie biegów. Najbardziej odczułem przyrosty przy spokojnej jeździe. Wcześniej, żeby wykrzesać więcej mocy musiałem mocniej wbić pedał gazu co powodowało redukcję i "kopnięcie w plecy". Teraz delikatne dociskanie gazu wystarcza do szybkiego wzrostu prędkości przy płynnej pracy skrzyni.
A jak wbiję mocniej to jest ogień:-)
Hamownia pokazała, że zamiast 272 fabrycznych KM było 290.
JB4 dostrojone pod samochód dało przyrost na 330KM i 430Nm (z 350).
Wrażenia z jazdy? Dla mnie bomba.
Żadnego szarpania skrzynią, super elastyczność i płynność w zmianie biegów. Najbardziej odczułem przyrosty przy spokojnej jeździe. Wcześniej, żeby wykrzesać więcej mocy musiałem mocniej wbić pedał gazu co powodowało redukcję i "kopnięcie w plecy". Teraz delikatne dociskanie gazu wystarcza do szybkiego wzrostu prędkości przy płynnej pracy skrzyni.
A jak wbiję mocniej to jest ogień:-)
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jeśli mnie pamięć nie myli było 353Nm. Jutro wrzucę dane z hamowni, nie mam przy sobie.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Rzeczywiście, wartość momentu niemalże katalogowa, szkoda że silnik nie dokręcony do odcinki czyli około 6700 bo pewnie moc by wyszła większa tak na serii jak i po modzie
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.
Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
W superbie trzba zrobic mod wydechu i do tego JB4 i więcej bym nic nie rzeżbił w aucie na gwarancji zwłaszcza, że przy wsadzaniu większego ICka trzeba ciąc pas przedni - co mnie osobiście zniechęca na tyle, że tego nie robię. Wolę mniejszą moc niż ewentualne problemy przy jakimś dzwonie, gdy auto poskłada się nie tak jak powinno albo rzeczoznawca powie że mam cięty pas przedni i wypną się na wypłatę odszkodowania. Wkładaliśmy ICki do Gofów R i Seatów i nigdzie nie trzeba było nic ciąć, tylko w Seatach kilka plastików nieistotnych dla bezpieczeństwa ale w Superbie ponoć jest większa rzeźba.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
któryś z tych dwóch przyjmuje na klatę 500+? Bo nie chciałbym dwa razy kupować w przyszłości ICka.
Wagner nie wchodzi P&P do superba?
Wagner nie wchodzi P&P do superba?
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Wagner wchodzi, wiem bo mam. W jednym miejscu zatrzask nie chce wskoczyć i tyle... wystarczy coś dosłownie pilnikiem podpiłować, Frog chciał mi to ogarnąć, ale nie miałem czasu z tym do niego jechać, złapałem trytytką i tak już zostało;) Czy przyjmuje 500+ to nie wiem, trzeba by zapytać kogoś kto ma 500+ zainstalowanie
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398