Superb 3 FL MY2020
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Superb 3 FL MY2020
Mam wstępną konfiguracje wersja L&K z dodatkowo VC, wentylowane siedzenia i felgi TRINTY (antracyt polerowane) i zastanawiam się mocno nad łopatkami z podgrzewaną kierownicą.
Czy wg Was jest sens dopłacać do tej kiery? czy może byście dołożyli coś innego?
Czy wg Was jest sens dopłacać do tej kiery? czy może byście dołożyli coś innego?
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Superb 3 FL MY2020
Mam łopatki przy kierownicy w octavii. Generalnie nie są potrzebne, bardzo szybko załapiesz jak zrobić redukcję biegu za pomocą pedału gazu. O hamowaniu silnikiem w dsg zapomnij.
Z drugiej strony, przy takiej cenie samochodu grzech nie mieć Przymierzam się do superba i grzana kiera z łopatkami must have.
Z drugiej strony, przy takiej cenie samochodu grzech nie mieć Przymierzam się do superba i grzana kiera z łopatkami must have.
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Superb 3 FL MY2020
Kwestia indywidualna. Ja akceptuje automaty tylko z łopatkami, miło wspominam jazdę po górskich drogach na Tajwanie w Focusie właśnie z takim wynalazkiem. Natomiast zwykle automaty wypożyczane w innych miejscach mnie zwyczajnie denerwują.
ja akurat dopłacam do podgrzewania z prostego powodu - benzyna w zimie grzeje się bardzo szybko, ale byłem w stanie przejechać 20 km z ciepłym autem ale... w rękawiczkach, bo skóra na kierownicy była ciagle zimna. Relatywnie nieduży koszt, a powinno się przydać. No chyba ze ktoś nie garazuje auta, to może od razu webasto?
ja akurat dopłacam do podgrzewania z prostego powodu - benzyna w zimie grzeje się bardzo szybko, ale byłem w stanie przejechać 20 km z ciepłym autem ale... w rękawiczkach, bo skóra na kierownicy była ciagle zimna. Relatywnie nieduży koszt, a powinno się przydać. No chyba ze ktoś nie garazuje auta, to może od razu webasto?
Re: Superb 3 FL MY2020
Zależy czy jeździsz po dwupasmówkach czy po jednopasmowych drogach i czy często wtedy wyprzedzasz. W mojej ocenie pedał gazu (noga) tak szybko nie redukuje jak manetki (palce). Trzeba pamiętać, że naciskanie manetek przełącza w tryb manual, a pedał gazu pozostaje cały czas w trybie auto.
Jeżdzę na jednopasmówkach na automacie, ale wyprzedzam głównie manetkami. To też zależy jaki będziesz miał silnik do wyprzedzania. Podgrzewanie super sprawa.
Jeżdzę na jednopasmówkach na automacie, ale wyprzedzam głównie manetkami. To też zależy jaki będziesz miał silnik do wyprzedzania. Podgrzewanie super sprawa.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Superb 3 FL MY2020
Co nie zmienia faktu, że te manetki są za małe, niewygodne i dlatego mi się nie chce z nich korzystać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Superb 3 FL MY2020
skrzynia po programie równie ochoczo redukuje co te manetki
... właśnie sobie przypomniałem, że je mam ...
... właśnie sobie przypomniałem, że je mam ...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Superb 3 FL MY2020
I też hamuje silnikiem tylko trzeba mieć odpowiednio ustawione punkty zmiany biegów ale to po sofcie jak Marcin pisze
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 14:42
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Aktualnie: 2.0 TSI 190KM DSG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Superb 3 FL MY2020
Czy orientuje się ktoś czy w modelu po FL zmieniło się coś w Amundsenie? Chodzi mi o maksymalna wielkość pamięci pendrive jaką ta nawigacja "widzi". Zastanawiam się czy 128Gb będzie odczytywać czy już nie. I od razu odpowiadam...tak wiem, że obecnie muzykę słucha się z Tildy i innych aplikacji, ale ja lubię także sięgnąć po stare dobre rozwiązania;) Dzięki za odpowiedź.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Superb 3 FL MY2020
Tuner wie co grzebnąć w skrzyni aby znosiła większy moment i płynniej pracowała bo zmiany punktów zmiany biegów to kwestia indywidualna. W moim przypadku redukcja następuje przy około 1400-1450 a zmiana na wyższy 2700-2750 więc po zmianie biegu na wyższy, obroty lądują powyżej 2000 przez co wyeliminowana jest jakakolwiek turbo dziura bo wciskając gaz trochę mocniej skrzynia ochoczo wkręca się pod 3000-3100 i dopiero następuje zmiana biegu. Przy hamowaniu czy jeździe z góry, skrzynia też wtedy ochoczo redukuje i hamuje silnikiem. To samo podczas jazdy pod górę, nie ma tego efektu gdy silnik ciągnie na zbyt wysokim biegu gdzie dawno powinna nastąpić redukcja, redukcja następuje dokładnie w tym momencie w którym sami byśmy tego chcieli dokonać. Jeżdzę na tych ustawieniach od dwóch lat i jest idealnie jak dla mnie bo wcześniej skrzynia wcześniej wrzucała wyższy bieg i dopiero po dwóch kolejnych korektach ustawiłem najbardziej odpowiedni dla mnie zakres obrotów. Na koniec dodam że wszystkie biegi mają taki sam zakres obrotów oprócz pierwszego i drugiego biegu gdzie na dwójce można się toczyć przy 1000 obrotów a dopiero jak zaczynam przyspieszać to dwójka wkręca się do tych 2700.rydel pisze:Jakie ustawienia DSG zrobić przy sofcie na Stage 1??
Re: Superb 3 FL MY2020
Panowie którzy kupili samochody pochwalić się swoimi samochodami w dziale nasze auta...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 19:26
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: Superb 3 FL MY2020
Witam,
W mijającym tygodniu do salonu dostarczono mojego SIII L&K 2,0 TSI 272KM - odbiór w przyszłym tygodniu, pozostaje przyciemnienie szyb do 95%, zdjęcie literek L&K, SKODA itd. etc.
Pozdrawiam
W mijającym tygodniu do salonu dostarczono mojego SIII L&K 2,0 TSI 272KM - odbiór w przyszłym tygodniu, pozostaje przyciemnienie szyb do 95%, zdjęcie literek L&K, SKODA itd. etc.
Pozdrawiam
Re: Superb 3 FL MY2020
23.08 odebrałem lalkę SL 272KM. W międzyczasie zdążyłem już poprawić przewody paliwowe w serwisie i wymienić felgi na inne OEM. Czekam jeszcze na zrobienie czarnych emblematów i wrzucę fotki.