kmink pisze:Mój spawacz tak przyspawał tłumik że praktycznie nie ma śladu, że coś było grzebane. Spawanie w miejscach ori spawów. Na wykresie prędkości nie ma żadnej różnicy po prostu w przypadku tego pomiaru trochę później załączył mi się hamulec na hamowni. Jak nie zmieniasz turbiny na większą to nie ma fizycznej możliwości żeby w niskim zakresie prędkości obrotowej spadły moc i moment. Po prostu nie zwróciłem uwagi na to że na tym wykresie trochę później załączył się Hamulec.
GPFy można usunąć o ile chcesz zrobić program . Jeśli chcesz zamontować JB4, to filtry muszą zostać bo boksem nie wyłączysz ich obsługi. Można to zrobić tylko programowo.
Ok,dzięki. Compsport zrobił golfa r z gpf z bardzo fajnymi wynikami, więc chyba nie warto go wyłączać, bo różnica przyrostów niewielka w stage 1 i 2, chyba, że w Superbie gpf ogranicza bardziej niż w erce. Auto mam na gwarancji więc narazie nie modzę, ale po - na pewno tak. Drugim autem po Waszym programie przejechałem 110 tys. Obecnie mam 242 tys i nadal jeżdżę, więc mody w Skodzie to kwestia czasu.
Rozumiem, że skoro pozostałe elementy układu wydechowego nie były wymieniane poza ori tłumikiem środkowym z Golfa R, auto nadal spełnia normę euro 6?