into
Posty: 566 Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: into » 30 wrz 2019, o 09:36
KLICHO pisze: Mi z ekologia tylko z EGR off wyszło ponad 219KM i 437Nm z w miare płaskim Nm
To chyba nie posiadasz CFFB, lub zmieniles trubo na inne.
I'm the man on the silver mountain
KLICHO
Posty: 170 Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Post
autor: KLICHO » 30 wrz 2019, o 09:54
No turbo tylko od wersji 170KM
Tylko tyle zmian na serii turbo z pełną ekologią 181KM i 383Nm
Adi5010
Posty: 12 Rejestracja: 20 lis 2017, o 20:11
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 208KM 464Nm
Imię: Adrian
Lokalizacja: Maidstone
Post
autor: Adi5010 » 30 wrz 2019, o 21:12
MaxOP pisze: Adi5010 pisze: Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB
189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm
COMP sport Bielsko-Biala
seria Ci pięknie wyszła rozumiem, że bez ekologii?
Mi z ekologią pokazało 199KM/415Nm
Cala ekologia zostala !
KLICHO
Posty: 170 Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Post
autor: KLICHO » 2 paź 2019, o 14:54
Ja teraz rozważam włożenie turbiny od a4b8 190KM jakos wiele przeróbek nie ma cena tez nie jakas duża a potencjał do 230/240 KM i 460-500Nm
into
Posty: 566 Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: into » 2 paź 2019, o 18:12
Pytales jakiegos tunera o taki projekt lub u kogos widziales? Czy w manualnej skrzyni taki pomysl ma sens ?
Wtryski w silniku 190KM takie same?
I'm the man on the silver mountain
KLICHO
Posty: 170 Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Post
autor: KLICHO » 2 paź 2019, o 20:49
Wtryski ze 140/170 KM wydojność mają na około 250KM tak samo pompa. Sam zrobie taki projekt podobne są już na TDICLUB już wiem co trzeba zrobić aby włożyć. Czyli uciąć wyjście EGR i zaspawać + zrobić spływ oleju. + połączenie do wejścia turbo i dolotu nie problem z tym żaden. Myślę że ma w trasy idealnie
tomek evo
Posty: 395 Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz
Post
autor: tomek evo » 3 paź 2019, o 19:51
Adi5010 pisze: Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB
189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm
COMP sport Bielsko-Biala
Te 189 to seria?
464 nm??? Nie za mało
Zapp
Posty: 943 Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Post
autor: Zapp » 3 paź 2019, o 20:17
.
Ostatnio zmieniony 3 paź 2019, o 20:30 przez
Zapp , łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Zapp
Posty: 943 Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Post
autor: Zapp » 3 paź 2019, o 20:29
Edit:
Niech będzie, to są z pewnością wiarygodne pomiary -przed i -po
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
into
Posty: 566 Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: into » 3 paź 2019, o 21:01
Cs to nie byle jaka firma ale te pomiary wygladaja na malo wiarygodne. Ciekawe ile ten silnik i osprzet wytrzyma po takim koksie.
I'm the man on the silver mountain
NoiRioN
Posty: 35 Rejestracja: 20 mar 2019, o 20:44
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Poznańskie
Post
autor: NoiRioN » 16 paź 2019, o 12:16
Przejrzałem ostatnie 15 stron wątku i nie znalazłem - to gdzie w okolicach Poznania warto jechać na rolki, chip i dostrojenie zachowania DSG (kompleksowo najlepiej), nie po macoszemu, dla CBBB 125 kW (170 HP) 2.0?
into
Posty: 566 Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: into » 16 paź 2019, o 13:58
A co sadzisz o tak duzym przyrosie nm? Jak to sie ma pozniej na trwalosc poszczegolnych elementow?
I'm the man on the silver mountain
fabek
Administrator
Posty: 1238 Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 16 paź 2019, o 14:59
No cóż, zawsze można zrobić moda dsg, aby zwiększyć ciśnienie oleju
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
into
Posty: 566 Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk
Post
autor: into » 16 paź 2019, o 19:47
A w przypadku skrzyni manualnej? Ile sprzego i dkz wytrzyma oraz polosie?
I'm the man on the silver mountain
fabek
Administrator
Posty: 1238 Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 17 paź 2019, o 14:20
Wszystko oczywiście będzie poddane większym siłom, dużo zależy od stylu jazdy. Mądrze jeżdżone wytrzyma tak samo. Z doświadczenia powiem, że moment ostrego ruszenia i duże redukcje najbardziej skracają życie elementów przenoszenia napędu.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR