Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
Porównałem tylko odczucie z przyspieszenia i twardość zawieszenia, a nie ogólnie samochody. Nawet napisałem dlaczego myślę, że przyspieszenie jest inaczej odczuwane. Jasne że nie da się tych aut porównać z resztą stingera też.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
subaru - manual , mały , twardy , pierdzący.. dlatego wydaje się szybszy..
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 13:10
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
Witam,
Ile par nart można wcisnąć do tego pokrowca? W sklepie z akcesoriami Skody piszą o dwóch parach ale ten otwór jest przecież ogromniasty, torba chyba też nie mała. Trzy pary chyba spokojnie wejdą?
Dodatkowe pytanko - przy slalomkach 165 cm ten nadmiar torby da się gdzieś z tyłu zawinąć, żeby torba nie wystawała aż do przedniego podłokietnika jak na ilustracjach montażu? Czy może konstrukcja pokrowca i umieszczenie pasa wymuszają ewentualne zawinięcie tych dodatkowych 30 cm jakoś z przodu?
Ile par nart można wcisnąć do tego pokrowca? W sklepie z akcesoriami Skody piszą o dwóch parach ale ten otwór jest przecież ogromniasty, torba chyba też nie mała. Trzy pary chyba spokojnie wejdą?
Dodatkowe pytanko - przy slalomkach 165 cm ten nadmiar torby da się gdzieś z tyłu zawinąć, żeby torba nie wystawała aż do przedniego podłokietnika jak na ilustracjach montażu? Czy może konstrukcja pokrowca i umieszczenie pasa wymuszają ewentualne zawinięcie tych dodatkowych 30 cm jakoś z przodu?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
3 pary na spokojnie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
4 pary wchodzą, tylko trzeba układać tj. przesuwać tak, aby wiązania nie nachodziły na siebie. Wtedy ten "niepotrzebny" kawałek bardzo się przydaje. BTW znacznie wygodniejsze są pokrowce z BMW czy Mercedesa, ale wymagają kanapy 40/20/40 (mam w łosiu) a nie tylko przelotki jak w Superbie.jorgus pisze:Witam,
Ile par nart można wcisnąć do tego pokrowca?
- karas2002
- Posty: 121
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 08:52
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
A ja mam pytanie co tych opcji:
Dopłacam 300 zł za wydłużenie fotela, ale tracę oświetlenie?
W drugim przypadku gniazdo 230v i usb kosztuje 900 zł a w pakiecie za 1000 mam uchwyt do iPada, dźwiękoszczelne szyby i sunset?
Dopłacam 300 zł za wydłużenie fotela, ale tracę oświetlenie?
W drugim przypadku gniazdo 230v i usb kosztuje 900 zł a w pakiecie za 1000 mam uchwyt do iPada, dźwiękoszczelne szyby i sunset?
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
W pierwszym przypadku wydaje mi się że w sportline masz tylko możliwość wzięcia tych przedłużanych, a jak nie tylko to lepiej to weź bo siedzenie krótkie...600 zł więcej to się opłaca...czy światełko jest nie wiem, ale i tak uj z nim...
W drugim masz więcej opcji w simply clever ale nie ma wtedy usb wewnątrz schowka...nie wiem czy ci to potrzebne , uchwytu i przyciemy za 100 nie zrobisz
W drugim masz więcej opcji w simply clever ale nie ma wtedy usb wewnątrz schowka...nie wiem czy ci to potrzebne , uchwytu i przyciemy za 100 nie zrobisz
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- karas2002
- Posty: 121
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 08:52
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
Są w standardzie bez regulacji.
https://youtu.be/wjcxxDGZTak
Dziwny momentami jest ten cennik.
Pakiet simply jest za 1000 i ma dużo więcej niż pakiet usb+230v za 900 zł.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
https://youtu.be/wjcxxDGZTak
Dziwny momentami jest ten cennik.
Pakiet simply jest za 1000 i ma dużo więcej niż pakiet usb+230v za 900 zł.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z cz
jak jesteś Simply Clever bierzesz pakiet P
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- karas2002
- Posty: 121
- Rejestracja: 5 paź 2019, o 08:52
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Chciałem Was zapytać co można dokodować a co warto brać z wyposażenia?
Chciałbym wziąć Side Assist z Rear trafic assist za 2400. Za dodatkowe 2000 jest Lane Assist lub lane assist z traffic Jam assist i emergency assist. Można oszczędzić?
Na rozpoznawaniu znaków 300 zł już wiem, że można.
Chciałbym wziąć Side Assist z Rear trafic assist za 2400. Za dodatkowe 2000 jest Lane Assist lub lane assist z traffic Jam assist i emergency assist. Można oszczędzić?
Na rozpoznawaniu znaków 300 zł już wiem, że można.
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Jako że właśnie niby szukam alternatywy dla SIII dla siebie, to wiem już czego bardzo mi brakuje w innych samochodach:
1. Lane Assist >> wielu z Was go krytykuje, ale ja już bez tego nie czuję się komfortowo. Po prostu nauczyłem się z tym jeździć i lubię gdy auto współpracuje ze mną trzymając się środka pasa. Co ważne, w wielu innych markach odbijamy się po pasie, system działa delikatniej (dla mnie mniej pewnie), gubi się, albo działa np. do 160 km/h. Ja jeżdżąc głównie długie nocne odcinki po autostradach bardzo sobie ten system cenię (jak i wycinanie świateł). Szczególnie pomocne jest w czasie mgły (auto "samo" celuje w jezdnię), deszczu i wiatru. Generalnie też, ponieważ nie napinam mięści rąk, szyi itp przez cały czas utrzymując auto na pasie, mniej jestem po takich jazdach zmęczony. W mieście też się sprawdza. Oczywiście są też minusy >> czasem trzeba zdecydowanie przejąć kierowanie (np. gdy drogowcy namalują kilka alternatywnych scenariuszy na jezdni), ale nauczyłem się tego.
Niestety nie mam traffic / emergency assist, a to wiem że dawałoby mi większe poczucie bezpieczeństwa.
2. ASL >> szkoda że ksenony tak słabo świecą w porównaniu do LED. Osobiście wolę płynną regulację snopu światła jak mam w SIII, niż wygaszanie poszczególnych LEDów... Działa to płynniej i nie męczy (choć to oczywiście bardzo subiektywne). Niestety czasem się przywiesza... i wtedy jest ból istnienia.
3. otwieranie klapy nogą... podstawa pod supermarketem (BTW, czy da się dokodować zamykanie nogą?)
Jeśli chodzi o silnik, świadomie wybrałem 2.0 TDI 150KM z DSG FWD. To była jedyna konfiguracja diesla bez ADBlue.
Nigdy mi nie brakowało momentu, czy mocy, szczególnie gdy jadę sam. Z kompletem pasażerów i ładunku też jest ok.
Ale moje oczekiwania też nie są wygórowane. Auto ma sprawnie jeździć po mieście, rozpędzać się do autostradowych 180 km/h i tak jechać przez 5 lub więcej godzin. 190KM z FWD zbyt często rwało przyczepność (choć i ze 150 KM też łatwo przesadzić, niestety przednie zawieszenie skody jest mocno przeciętne)
1. Lane Assist >> wielu z Was go krytykuje, ale ja już bez tego nie czuję się komfortowo. Po prostu nauczyłem się z tym jeździć i lubię gdy auto współpracuje ze mną trzymając się środka pasa. Co ważne, w wielu innych markach odbijamy się po pasie, system działa delikatniej (dla mnie mniej pewnie), gubi się, albo działa np. do 160 km/h. Ja jeżdżąc głównie długie nocne odcinki po autostradach bardzo sobie ten system cenię (jak i wycinanie świateł). Szczególnie pomocne jest w czasie mgły (auto "samo" celuje w jezdnię), deszczu i wiatru. Generalnie też, ponieważ nie napinam mięści rąk, szyi itp przez cały czas utrzymując auto na pasie, mniej jestem po takich jazdach zmęczony. W mieście też się sprawdza. Oczywiście są też minusy >> czasem trzeba zdecydowanie przejąć kierowanie (np. gdy drogowcy namalują kilka alternatywnych scenariuszy na jezdni), ale nauczyłem się tego.
Niestety nie mam traffic / emergency assist, a to wiem że dawałoby mi większe poczucie bezpieczeństwa.
2. ASL >> szkoda że ksenony tak słabo świecą w porównaniu do LED. Osobiście wolę płynną regulację snopu światła jak mam w SIII, niż wygaszanie poszczególnych LEDów... Działa to płynniej i nie męczy (choć to oczywiście bardzo subiektywne). Niestety czasem się przywiesza... i wtedy jest ból istnienia.
3. otwieranie klapy nogą... podstawa pod supermarketem (BTW, czy da się dokodować zamykanie nogą?)
Jeśli chodzi o silnik, świadomie wybrałem 2.0 TDI 150KM z DSG FWD. To była jedyna konfiguracja diesla bez ADBlue.
Nigdy mi nie brakowało momentu, czy mocy, szczególnie gdy jadę sam. Z kompletem pasażerów i ładunku też jest ok.
Ale moje oczekiwania też nie są wygórowane. Auto ma sprawnie jeździć po mieście, rozpędzać się do autostradowych 180 km/h i tak jechać przez 5 lub więcej godzin. 190KM z FWD zbyt często rwało przyczepność (choć i ze 150 KM też łatwo przesadzić, niestety przednie zawieszenie skody jest mocno przeciętne)
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Lane Assist zdecydowanie warto, też bardzo lubię z nim jeździć bo kierownica sama się prowadzijdef90 pisze: ↑14 sty 2020, o 17:57 1. Lane Assist >> wielu z Was go krytykuje, ale ja już bez tego nie czuję się komfortowo. Po prostu nauczyłem się z tym jeździć i lubię gdy auto współpracuje ze mną trzymając się środka pasa. Co ważne, w wielu innych markach odbijamy się po pasie, system działa delikatniej (dla mnie mniej pewnie), gubi się, albo działa np. do 160 km/h.
A dla mnie matrixy są genialne i bardzo fajnie się z tym jeździ. Ostatnio nawet widziałem sarenkę w lesie koło drogi której nie miałbym szans zobaczyć z normalnymi światłami. Ogólnie S3FL świetnie doświetla boki2. ASL >> szkoda że ksenony tak słabo świecą w porównaniu do LED. Osobiście wolę płynną regulację snopu światła jak mam w SIII, niż wygaszanie poszczególnych LEDów... Działa to płynniej i nie męczy (choć to oczywiście bardzo subiektywne). Niestety czasem się przywiesza... i wtedy jest ból istnienia.
U mnie można to i to3. otwieranie klapy nogą... podstawa pod supermarketem (BTW, czy da się dokodować zamykanie nogą?)
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Jeszcze jedno... Asystent Parkowania.
Niby mógłbym bez tego żyć, ale... Często nim oceniam czy wjadę w dane miejsce (potem czasem sam parkuję), to dotyczy raczej ciasnych kopert itp. Piszę to bo widzę że na spidersweb podnieca się ktoś zamieszczając fotę X6 dość ciasno zaparkowanego, podczas gdy dla mnie to jest właśnie norma (a może i ciaśniej)
Niby mógłbym bez tego żyć, ale... Często nim oceniam czy wjadę w dane miejsce (potem czasem sam parkuję), to dotyczy raczej ciasnych kopert itp. Piszę to bo widzę że na spidersweb podnieca się ktoś zamieszczając fotę X6 dość ciasno zaparkowanego, podczas gdy dla mnie to jest właśnie norma (a może i ciaśniej)
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
A asystent daje radę w takich miejscach? Z jakiegoś testu kojarzę, że w za ciasne nie wjedzie (choć "manualnie" się da)
Sam nie mam asystenta, spokojnie wjadę w takie miejsce (od "zawsze" jeżdżę krowami w kombi z czujnikami), ale od kilku lat tak nie parkuję... czemu? Bo to że ja wjadę, nie znaczy że ktoś inny wyjedzie - nawet, jak ma więcej miejsca z drugiej strony... w efekcie musiałem poprzednie auto robić z AC bo ktoś miły mi je przerysował przy wyjeżdżaniu właśnie z takiego ciasnego miejsca... wtedy też kupiłem kamerę
Sam nie mam asystenta, spokojnie wjadę w takie miejsce (od "zawsze" jeżdżę krowami w kombi z czujnikami), ale od kilku lat tak nie parkuję... czemu? Bo to że ja wjadę, nie znaczy że ktoś inny wyjedzie - nawet, jak ma więcej miejsca z drugiej strony... w efekcie musiałem poprzednie auto robić z AC bo ktoś miły mi je przerysował przy wyjeżdżaniu właśnie z takiego ciasnego miejsca... wtedy też kupiłem kamerę