Skoda Connect
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 3 wrz 2017, o 13:29
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Skoda Connect
u mnie działa apkaKrakow_kult pisze:Chyba znów mają problem. "Przepraszamy, usługa jest tymczasowo niedostępna." w panelu po zalogowaniu na WWW a na telefonie w aplikacji "coś poszło nie tak" - tak samo jak była ta globalna awaria.... Czy też tak macie?
Re: Skoda Connect
Potwierdzam
dupa...
Zobaczcie ile czasu jest srodowisko niedostepne...
Ciekawy jestem ile kosztuje abonament roczny do tego super rozwiazania....
Dla mnie powinno byc w gratisie, biorac pod uwage fakt ze sie zawiesza, wymaga czestego logowania (pomimo zapamietanych poswiadczen), mala funkcjonalnosc w porownaniu z oczekiwaniami i z mozliwosciami.
slabe to - napewno nie clever
dupa...
Zobaczcie ile czasu jest srodowisko niedostepne...
Ciekawy jestem ile kosztuje abonament roczny do tego super rozwiazania....
Dla mnie powinno byc w gratisie, biorac pod uwage fakt ze sie zawiesza, wymaga czestego logowania (pomimo zapamietanych poswiadczen), mala funkcjonalnosc w porownaniu z oczekiwaniami i z mozliwosciami.
slabe to - napewno nie clever
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 3 wrz 2017, o 13:29
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: Skoda Connect
Znów nie działa - mam to samo co poniżej
https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewto ... &start=540
"Ogólnie coś się złego dzieje na serwerze. Zalogowałem się przez przeglądarkę i po zalogowaniu pojawia się "0", nie ma nic oprócz zielonego przycisku, którym można się wylogować. Przez aplikację nie da się zalogować."
https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewto ... &start=540
"Ogólnie coś się złego dzieje na serwerze. Zalogowałem się przez przeglądarkę i po zalogowaniu pojawia się "0", nie ma nic oprócz zielonego przycisku, którym można się wylogować. Przez aplikację nie da się zalogować."
- HansHawk
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: Skoda Connect
Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?
Też tak macie?
Re: Skoda Connect
mam pododnie usługa dezaktywowana w pojezdzie lub tryb prywatny...HansHawk pisze:Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?
ps. nic nie zmieniałem...
powiem tak, teraz mam to za darmo - niemam zamiaru dodatkowo za to placić - dramat...
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Skoda Connect
Mi od wczoraj nie łączy się z internetem (nie mam dostępu do infotainment on line) i cały czas mam czerwony globusik. U was jest tak samo?
- HansHawk
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: Skoda Connect
Czerwony lub biały globusik to chyba znak, że działa. Jeśli nie ma to nie działa... Z tego co wyczytałem tutaj pół roku temu.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Skoda Connect
Czerwony to znak że nie ma połączenia z netem. No i mam cały czas komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem".
Jeszcze w poniedziałek wszystko było o.k.
Jeszcze w poniedziałek wszystko było o.k.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Skoda Connect
W każdym razie coś jest nie ten teges i chciałem się dowiedzieć czy tylko u mnie. Do wczoraj czerwony globusik zmieniał sie na biały z napisem WLAN i milem dostęp do infoteiment on line. Od wczoraj mam czerwony globusik i komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem". Czy u ciebie jest tak samo?
- HansHawk
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: Skoda Connect
U mnie jest ten biały globusik, jakby wszystko trybiło... tyle, że nie trybi
Wydaje mi się, że to jakaś padaka po stronie serwerów Skody. Wysłałem reklamację na skoda info@info.skoda.pl - wrócił e-mail, że skrzynka przepełniona...
Spróbuję jeszcze wysłać na bokskoda@skoda-auto.pl
Wydaje mi się, że to jakaś padaka po stronie serwerów Skody. Wysłałem reklamację na skoda info@info.skoda.pl - wrócił e-mail, że skrzynka przepełniona...
Spróbuję jeszcze wysłać na bokskoda@skoda-auto.pl
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Skoda Connect
Daj znać czy odpiszą z tego maila i poproś o wydłużenie darmowego okresu w ramach rekompensaty.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Skoda Connect
No to i ja chyba zaraz wyśle im zgłoszenie na tego maila. Zaczynają mnie już wkurzać te ciągłe problemy z tym systemem.