Otóż toEnriquez pisze:Ja na Twoim miejscu wykorzystałbym sytuację na wyciągnięcie od skody kilku gadżetów.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Otóż toEnriquez pisze:Ja na Twoim miejscu wykorzystałbym sytuację na wyciągnięcie od skody kilku gadżetów.
Za 30ziko se dokupisz na allegro. W drzwiach uchwyt jestSdss pisze:Ale lipa.
2.0 TSI 190KM to EA888 gen.3bsuperadmin pisze: ↑21 sty 2020, o 18:41 Zależy mi na tym, aby mieć EA 888 gen. 3B, bo czytałem, że ma żeliwny blok silnika, a nie aluminiowy, miskę olejową z plastiku i rozrząd jest na łańcuchu. Czy moja wiedza jest zgodna z rzeczywistością?
Jakie jest źródło tej wiedzy? Czy mogę jakoś jednoznacznie jako klient ustalić po danych samochodu, że to EA 888 gen. 3B? Mój handlowiec obiecał dwa tygodnie temu, że się dowie i tak czekam, czekam, czekam...sane pisze: ↑14 lut 2020, o 09:052.0 TSI 190KM to EA888 gen.3bsuperadmin pisze: ↑21 sty 2020, o 18:41 Zależy mi na tym, aby mieć EA 888 gen. 3B, bo czytałem, że ma żeliwny blok silnika, a nie aluminiowy, miskę olejową z plastiku i rozrząd jest na łańcuchu. Czy moja wiedza jest zgodna z rzeczywistością?
Blok jest żeliwny, a głowica aluminiowa tak samo jak w EA888 gen.3.
Rozrząd jest na łańcuchu jak w EA888 gen.3. Miska olejowa jest plastikowa jak w EA888 gen. 3.
Różni się tym, że pracuje w cyklu Buddacka (wariacja cyklu Millera). Osprzęt też się trochę różni - min. ma przepływkę, której nie było juz w EA888 gen.3.
http://e-hike.net/tr/content/behind-aud ... n3b-family