SSIII Lift - obniżenie mocy -
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sty 2020, o 19:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
SSIII Lift - obniżenie mocy -
Witajcie, jestem na etapie podjęcia decyzji o zakupie SSIII.
Nie miałbym problemu gdyby była możliwość wybrania silnika 2.0 TSI 190KM i 4x4 no ale....
Stąd mój pomysł, może i głupi ale chciałbym się zorientować czy skoro można z 272KM pociągnąć
znacznie w górę 300KM (satage 1) to czy nie dałoby się tak z fabrycznych 272 zjechaać w okolice 200KM?
Ma ktoś doświadczenia z takim reverse-tunningiem?
Nie miałbym problemu gdyby była możliwość wybrania silnika 2.0 TSI 190KM i 4x4 no ale....
Stąd mój pomysł, może i głupi ale chciałbym się zorientować czy skoro można z 272KM pociągnąć
znacznie w górę 300KM (satage 1) to czy nie dałoby się tak z fabrycznych 272 zjechaać w okolice 200KM?
Ma ktoś doświadczenia z takim reverse-tunningiem?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
A jaki tego cel?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sty 2020, o 19:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
Taka filozofia, o tym nie dyskutujmy, po prostu - do zrobienia a jeśli tak to czy jest odwracalne i bezpieczne, np oryginalną mapę czy da sie wgrać w przypadku gdyby mi się odechciało...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
zapytaj tunera jakiegoś
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
Zapewne chce zmniejszyc emisje spalin
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sty 2020, o 19:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
Jak pisałem - chce zmniejszyć moc, wiec nie rozumiem po co te dywagacje i zgadywanki.
Ma to jakieś znaczenie dla tematu?
Ma to jakieś znaczenie dla tematu?
-
- Posty: 481
- Rejestracja: 19 lut 2015, o 12:31
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: BArtek
- Lokalizacja: RP
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
podejrzewam że na Twoje pytanie nawet większość tunerów nie będzie wiedziała co odpowiedzieć
...sztuka dla sztuki: na pewno się da
[btw bmw wprowadza teraz silnik 2.0 r4 turbo który będzie miał tylko 156ps [wcześniej 184 i 258]
...sztuka dla sztuki: na pewno się da
[btw bmw wprowadza teraz silnik 2.0 r4 turbo który będzie miał tylko 156ps [wcześniej 184 i 258]
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sty 2020, o 19:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
Analogicznie subaru w jednostkach 2.0 - 150KM i koniec.
Znając zapędy większości producentów którzy kręcą moc z stosunkowo niewielkiej poj silnika - w dodatku pakują go z tymi samymi elementami
układu napędowego (sprzęgła, przeguby, skrzynie) jak dla jednostek słabszych to może wróżyć tylko jedno - przy odrobinie szczęścia i oszczędzaniu dokulamy te 200kkm - a mechnicy z którymi rozmawiam bardziej obstawiają 100kkm.
Chcąć mieć 4x4 (toresn) to nie mam wyboru - z tym że znając sam siebie wiem że jak będzie 272 to każdy będzie zaprzęgniety - dlatego ukręcenie 30% byłoby złotym środkiem.
Znając zapędy większości producentów którzy kręcą moc z stosunkowo niewielkiej poj silnika - w dodatku pakują go z tymi samymi elementami
układu napędowego (sprzęgła, przeguby, skrzynie) jak dla jednostek słabszych to może wróżyć tylko jedno - przy odrobinie szczęścia i oszczędzaniu dokulamy te 200kkm - a mechnicy z którymi rozmawiam bardziej obstawiają 100kkm.
Chcąć mieć 4x4 (toresn) to nie mam wyboru - z tym że znając sam siebie wiem że jak będzie 272 to każdy będzie zaprzęgniety - dlatego ukręcenie 30% byłoby złotym środkiem.
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: SSIII Lift - obniżenie mocy -
Wiesz że ten silnik jest w samym Superbie od dobrych kilku lat i niejeden tyle nalatał? A w samej grupie VW jeszcze dłużej, jest dość popularny i ma całkiem dobre opinie? Serio myślisz że ten silnik się rozleci po 200kkm? Tzn. jak nie będziesz dbał to pewnie tak...
A dwa - kto mówi, że masz korzystać z pełnej mocy od świateł do świateł? Przy obecnym sofcie skrzyni w trybie D wleczesz sie jak dziadek i dopóki nie zrobisz kick-down (wymuszając zmianę biegu) to Superba jest w stanie przegonić prawie każdy, bo startuje z bardzo niskich obrotów (domyślnie trzyma 1100-1300) gdzie nie ma nawet 200 Nm momentu obrotowego (polecam sobie rzucić okiem na jakiś wykres mocy ile jest poniżej 2k obrotów). Wiem co mówię, bo jeżdżę z tym silnikiem od kilku miesięcy i czasami mnie to mocno denerwuje.
Podsumowując: możesz spokojnie jeździć delikatnie wciskając gaz / z mocą chwilową < 100 kW (widać to ładnie na VC) a jeśli trzeba będzie nagle przyśpieszyć / wyprzedzić to docenisz te 350 Nm.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 31 paź 2019, o 21:44
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sty 2020, o 19:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)