Rozrząd
Re: Rozrząd
Koszt części rozrządu w 2.8 mnie wyszedł jakieś 1500-1700zł jak dobrze pamiętam razem z pompą wody,termostatem,płynem,napinaczem,paskiem wielorowek,filtrami i olejem. Nie kupowałem gotowych zestawów tylko sam sobie składałem co z jakiej firmy bo wychodziło 100zł taniej. Części brałem już z wyższej półki.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Rozrząd
ILE?
ASO w Łodzi (Zimny) za wymianę krzyknęło 1400 zł z częściami.
Ceny detaliczne
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
Re: Rozrząd
Dolicz do tego nowy pasek wielorowek,napinacz,olej zalałem ori VW (180zł za 5l),termostat. więc stąd ta różnica. Za sam kompletny rozrząd wyszło mi podobnie, nie masz jeszcze w tym płynu chłodniczego ,a jak liczymy to liczmy wszystkopiotraskbw pisze: ↑13 sty 2020, o 09:18ILE?
ASO w Łodzi (Zimny) za wymianę krzyknęło 1400 zł z częściami.
Ceny detaliczne
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Rozrząd
Termostat jest w tym zestawie INA, wielorowek to 40 zł, koncentrat płynu 5L to 60zł, 5L wody demineralizowanej 5zł
O którym napinaczu piszesz?
O którym napinaczu piszesz?
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Rozrząd
Napinacz wielorowka to koszt ok 150 zł, u mnie fabryczny po 200 tysiącach km. miał brak oznak zużycia.
Podsumowując, nastraszyłeś autora
Koszt wymiany napędu rozrządu to ok 1400-1500 z częściami.
Fabryka zaleca wymianę co 120 tysięcy, przy czym kontrolę po 90 tysiącach.
Ja bym taki komplet zmieniał po 90 tysiącach lub 5 latach.
Podsumowując, nastraszyłeś autora
Koszt wymiany napędu rozrządu to ok 1400-1500 z częściami.
Fabryka zaleca wymianę co 120 tysięcy, przy czym kontrolę po 90 tysiącach.
Ja bym taki komplet zmieniał po 90 tysiącach lub 5 latach.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
Re: Rozrząd
Ja kupiłem używany samochód z nie znaną historią więc robiłem całość kompletnie aby nie robić co chwilę czegoś więc stąd ta cena za wszystko mnie wyszło. Chyba nawet warto pojechać do ASO na wymianę rozrządu bo wychodzi wnet na to samo co u mechanikapiotraskbw pisze: ↑20 sty 2020, o 06:48 Napinacz wielorowka to koszt ok 150 zł, u mnie fabryczny po 200 tysiącach km. miał brak oznak zużycia.
Podsumowując, nastraszyłeś autora
Koszt wymiany napędu rozrządu to ok 1400-1500 z częściami.
Fabryka zaleca wymianę co 120 tysięcy, przy czym kontrolę po 90 tysiącach.
Ja bym taki komplet zmieniał po 90 tysiącach lub 5 latach.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Rozrząd
Tylko trzeba mieć potwierdzenie, że w tej cenie będzie wymieniony termostat i hydrauliczny napinacz paska rozrządu.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).