[S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2020, o 18:21
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: adrian
[S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Rok 2015. Trochę obawiam się tego przebiegu. Serwisowany w ASO do tej pory wymieniony rozrząd tylko do tej pory.
Osiągnął ktoś taki przebieg? Turbo, dwumas, wtryski to chyba elementy , które mogą się w tym przebiegu odezwać.
Osiągnął ktoś taki przebieg? Turbo, dwumas, wtryski to chyba elementy , które mogą się w tym przebiegu odezwać.
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
[S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Moim skromnym zdaniem nie warto. Nie wiem jaki masz budżet ale sam w zeszłym roku szukałem S3 i dokładając do tej ceny 10-15k pln masz auta z dużo mniejszymi przelotami.
Wszystkie te elementy które wymieniłeś plus może zawieszenie pewnie będą wymagać uwagi prędzej czy później a to są koszta. Jak sobie wszystko doliczysz i ewentualne dodatkowe niespodzianki nagle się może okazać ze auto na dzień dobry będzie kosztować 80k nie lepiej dołożyć i szukać czegoś z mniejszym przelotem?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wszystkie te elementy które wymieniłeś plus może zawieszenie pewnie będą wymagać uwagi prędzej czy później a to są koszta. Jak sobie wszystko doliczysz i ewentualne dodatkowe niespodzianki nagle się może okazać ze auto na dzień dobry będzie kosztować 80k nie lepiej dołożyć i szukać czegoś z mniejszym przelotem?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2020, o 18:21
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: adrian
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Za 80tys zł ciężko o dobre wyposażenie TDI + DSG i przebieg do 200 tys km
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Hehe no to jak chcesz L&K, dsg, mocnego diesla i S3 to fakt może być ciężko
Przykład
Ciut powyżej 80
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... CLUZ2.html
Może z czegoś trzeba zrezygnować, albo dłużej szukać a nie rzucać się na pierwszy lepszy egzemplarz.
Ja obecnego auta szukałem ponad 1.5 miesiąca i tak uważam ze poszło szybko.
Tez chciałem dsg ale ze w 1.8 to śmieć nie skrzynia a 2.0 wykraczały za mój budżet wiec trzeba było iść na kompromisy.
Zależało mi najbardziej na przebiegu, stanie technicznym, wieku dopiero na końcu na super wyposażeniu choć pewnego minimum z tej kwestii nie odpuściłem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przykład
Ciut powyżej 80
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... CLUZ2.html
Może z czegoś trzeba zrezygnować, albo dłużej szukać a nie rzucać się na pierwszy lepszy egzemplarz.
Ja obecnego auta szukałem ponad 1.5 miesiąca i tak uważam ze poszło szybko.
Tez chciałem dsg ale ze w 1.8 to śmieć nie skrzynia a 2.0 wykraczały za mój budżet wiec trzeba było iść na kompromisy.
Zależało mi najbardziej na przebiegu, stanie technicznym, wieku dopiero na końcu na super wyposażeniu choć pewnego minimum z tej kwestii nie odpuściłem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Kolejny style
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... C7Qto.html
L&K
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... Cb9LD.html
5 min szukania
Coś da się wyszukać
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... C7Qto.html
L&K
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... Cb9LD.html
5 min szukania
Coś da się wyszukać
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2020, o 18:21
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: adrian
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Mam wrażenie , że w czarnym lakierze są tańsze
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... CNbU0.html?
Tu ogłoszenie z tematu.
Oglądałem , przebiegi autostrada (A1) zdecydowana większość. Podobne sztuki z przebiegami 130tys km są o 15-20 tys zł droższe, więc pytanie czy w 100tys km wydam na serwis te 15-20 tys zł . A za 11 tys zł można mu zrobić generalny remont.. Takie tam rozkminy...
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... CNbU0.html?
Tu ogłoszenie z tematu.
Oglądałem , przebiegi autostrada (A1) zdecydowana większość. Podobne sztuki z przebiegami 130tys km są o 15-20 tys zł droższe, więc pytanie czy w 100tys km wydam na serwis te 15-20 tys zł . A za 11 tys zł można mu zrobić generalny remont.. Takie tam rozkminy...
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
[S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Mam wrażenie ze napaliłeś się na auto o które pytasz i inna opinia do ciebie nie przemawia.
Ja wyraziłem tylko swoje zdanie, twoje pieniądze, twój wybór
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja wyraziłem tylko swoje zdanie, twoje pieniądze, twój wybór
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
A co to za przebieg? 3-4 lata jazdy w trasie, a czasami nawet krócej. Takie auto będzie mniej zmęczone, niż ten sam rocznik jeżdżący do przysłowiowego kościoła. A części mogą odmówić posłuszeństwa w każdym momencie, niezależnie od wieku i przebiegu auta.coolmobil pisze:Moim skromnym zdaniem nie warto. Nie wiem jaki masz budżet ale sam w zeszłym roku szukałem S3 i dokładając do tej ceny 10-15k pln masz auta z dużo mniejszymi przelotami.
Wszystkie te elementy które wymieniłeś plus może zawieszenie pewnie będą wymagać uwagi prędzej czy później a to są koszta. Jak sobie wszystko doliczysz i ewentualne dodatkowe niespodzianki nagle się może okazać ze auto na dzień dobry będzie kosztować 80k nie lepiej dołożyć i szukać czegoś z mniejszym przelotem?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Właśnie dzięki takim opiniom kręci się liczniki w tym kraju, bo każdy się boi wysokiego przebiegu. A potem większość jeździ autami, które mają nalatane znacznie więcej, niż właściciel myśli, i jak coś padnie to zdziwienie i narzekanie, że teraz to robią słabe auta
Wysłane z internetu
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
ZA 100`wę, na umowę K/S swojego będę pędził za 6-7 miesięcy Przelot będzie 70-75k - brać i nie gadać
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Witam,
Niedawno sprzedałem SIII z 2015 roku. Przejechałem ok 270 tys. km. Auto eksploatowane głównie w trasach. W aucie w zasadzie nic nie robiłem nie licząc przeglądów i wymian materiałów eksploatacyjnych. Przeglądy robione wg instrukcji, czyli co 30 tys. w tym olejowe. W tym czasie wymieniłem dwa razy tarcze hamulcowe z przodu (z tyłu raz, chociaż chyba były wymieniane po ok 30 tys ze względu na wadę - temat opisywany na forum), jeden sworzeń zawieszenia i prostowałem felgę - efekt spotkania z dziurą. Amortyzatory sprawne (DCC). W mojej ocenie, pod kątem silnika, przebiegu 220 tys. nie powinieneś się absolutnie obawiać. Bazując na moim przykładzie, jeśli auto jeździło głównie w trasach to i dwumas nie powinien jeszcze doskwierać. Nie pisałeś czy auto, które namierzyłeś ma DSG - myślę, że to byłby element, który w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić przy takim przebiegu. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy (czyli przymulanie w trybie D i lekkie szarpnięcia podczas zmian przełożenia - pojawiły się po akcji serwisowej). Z tym, że podkreślę jeszcze raz - jeżdżę głównie w trasach, a więc skrzynia się nie napracowała. Poza tym, ustawiam przeważnie tryb "S" i nie używam żeglowania. Klient, który kupił ode mnie auto dwa miesiące temu - podobno bardzo zadowolony.
P.S.1
Uważam, że 70 tys to zbyt wygórowana cena. Pamiętaj o tym, że auta tego typu są kupowane w większości przez firmy. Przełom 2018 i 2019 to czas kiedy większości z pierwszych SIII kończą się leasingi = duża podaż aut na rynku.
P.S.2
Aktualnie użytkuję SIII FL
Niedawno sprzedałem SIII z 2015 roku. Przejechałem ok 270 tys. km. Auto eksploatowane głównie w trasach. W aucie w zasadzie nic nie robiłem nie licząc przeglądów i wymian materiałów eksploatacyjnych. Przeglądy robione wg instrukcji, czyli co 30 tys. w tym olejowe. W tym czasie wymieniłem dwa razy tarcze hamulcowe z przodu (z tyłu raz, chociaż chyba były wymieniane po ok 30 tys ze względu na wadę - temat opisywany na forum), jeden sworzeń zawieszenia i prostowałem felgę - efekt spotkania z dziurą. Amortyzatory sprawne (DCC). W mojej ocenie, pod kątem silnika, przebiegu 220 tys. nie powinieneś się absolutnie obawiać. Bazując na moim przykładzie, jeśli auto jeździło głównie w trasach to i dwumas nie powinien jeszcze doskwierać. Nie pisałeś czy auto, które namierzyłeś ma DSG - myślę, że to byłby element, który w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić przy takim przebiegu. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy (czyli przymulanie w trybie D i lekkie szarpnięcia podczas zmian przełożenia - pojawiły się po akcji serwisowej). Z tym, że podkreślę jeszcze raz - jeżdżę głównie w trasach, a więc skrzynia się nie napracowała. Poza tym, ustawiam przeważnie tryb "S" i nie używam żeglowania. Klient, który kupił ode mnie auto dwa miesiące temu - podobno bardzo zadowolony.
P.S.1
Uważam, że 70 tys to zbyt wygórowana cena. Pamiętaj o tym, że auta tego typu są kupowane w większości przez firmy. Przełom 2018 i 2019 to czas kiedy większości z pierwszych SIII kończą się leasingi = duża podaż aut na rynku.
P.S.2
Aktualnie użytkuję SIII FL
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
[S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Mi nie chodziło ze duży przelot i ze auto już szrot lub trzeba się jego obawiać.Camillinhio pisze:A co to za przebieg? 3-4 lata jazdy w trasie, a czasami nawet krócej. Takie auto będzie mniej zmęczone, niż ten sam rocznik jeżdżący do przysłowiowego kościoła. A części mogą odmówić posłuszeństwa w każdym momencie, niezależnie od wieku i przebiegu auta.coolmobil pisze:Moim skromnym zdaniem nie warto. Nie wiem jaki masz budżet ale sam w zeszłym roku szukałem S3 i dokładając do tej ceny 10-15k pln masz auta z dużo mniejszymi przelotami.
Wszystkie te elementy które wymieniłeś plus może zawieszenie pewnie będą wymagać uwagi prędzej czy później a to są koszta. Jak sobie wszystko doliczysz i ewentualne dodatkowe niespodzianki nagle się może okazać ze auto na dzień dobry będzie kosztować 80k nie lepiej dołożyć i szukać czegoś z mniejszym przelotem?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Właśnie dzięki takim opiniom kręci się liczniki w tym kraju, bo każdy się boi wysokiego przebiegu. A potem większość jeździ autami, które mają nalatane znacznie więcej, niż właściciel myśli, i jak coś padnie to zdziwienie i narzekanie, że teraz to robią słabe auta
Wysłane z internetu
Tylko tak jak wyżej kolega napisał za te pieniądze to drogo z takim przelotem.
Tylko do tego zmierzałem.
Uważam ze relatywnie za nie dużo więcej można auta wyszukac z mniejszym przebiegiem a może i młodsze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
Kontynuując ...
Kolego nomad999nomad999, jak się jednak skusisz na oględziny tego auta to zwróć uwagę na przednią szybę. W SIII jest dość miękka i pochylona pod stosunkowo niewielkim kątem. Jeśli auto jeździło dużo po autostradach czy ekspresówkach to z pewnością szyba będzie "wypiaskowana" (mikrouszkodzenia) - stwierdzenie ponownie z autopsji. To by pozwoliło przypuszczać, że tak jak ktoś powyżej wspomniał auto nie będzie wytłuczone (zawieszenie, skrzynia, dwumas, ale też i wnętrze: fotele, kierownica). Skóra na fotelach może mieć już trwałe "zmarszczki" ale nie powinna być przetarta. Kierownica wypolerowana ale bez braków w warstwie wierzchniej. Przebiegi autostradowe mają też minusy: wspomniane wypiaskowanie szyby, reflektorów - mogą też być odpryski na masce czy linii dachu nad szybą przednią. Dodatkowo te silniki (2.0 TDI) mają małe skłonności do spożywania oleju przy dużym obciążeniu (w sensie długotrwałe wysokie obroty ), tym samym jeśli poprzedni właściciel w porę nie robił dolewek to mógł jeździć ze zbyt niskim poziomem oleju. W moim przypadku auto potrzebowało ok 0.5l na 15 tys. - ale to po "niemieckich autostradach". Przy kodeksowej jeździe bez dolewek.
Co do ceny, oczywiście auto autu nierówne. SIII L&K 2.0 TDI w cennikach w 2015 występowały od ok 140 do prawie 200 tys. Podświadomie porównałem do swojego auta (2.0 TDI 190KM, L&K, ośka + kilka pierdół za ok 5k). Auto z 4x4, oknem dachowym i całym arsenałem "simply cleaver" może trzymać cenę.
Kolego nomad999nomad999, jak się jednak skusisz na oględziny tego auta to zwróć uwagę na przednią szybę. W SIII jest dość miękka i pochylona pod stosunkowo niewielkim kątem. Jeśli auto jeździło dużo po autostradach czy ekspresówkach to z pewnością szyba będzie "wypiaskowana" (mikrouszkodzenia) - stwierdzenie ponownie z autopsji. To by pozwoliło przypuszczać, że tak jak ktoś powyżej wspomniał auto nie będzie wytłuczone (zawieszenie, skrzynia, dwumas, ale też i wnętrze: fotele, kierownica). Skóra na fotelach może mieć już trwałe "zmarszczki" ale nie powinna być przetarta. Kierownica wypolerowana ale bez braków w warstwie wierzchniej. Przebiegi autostradowe mają też minusy: wspomniane wypiaskowanie szyby, reflektorów - mogą też być odpryski na masce czy linii dachu nad szybą przednią. Dodatkowo te silniki (2.0 TDI) mają małe skłonności do spożywania oleju przy dużym obciążeniu (w sensie długotrwałe wysokie obroty ), tym samym jeśli poprzedni właściciel w porę nie robił dolewek to mógł jeździć ze zbyt niskim poziomem oleju. W moim przypadku auto potrzebowało ok 0.5l na 15 tys. - ale to po "niemieckich autostradach". Przy kodeksowej jeździe bez dolewek.
Co do ceny, oczywiście auto autu nierówne. SIII L&K 2.0 TDI w cennikach w 2015 występowały od ok 140 do prawie 200 tys. Podświadomie porównałem do swojego auta (2.0 TDI 190KM, L&K, ośka + kilka pierdół za ok 5k). Auto z 4x4, oknem dachowym i całym arsenałem "simply cleaver" może trzymać cenę.
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
ja w zasadzie sprzedaję swojego...
https://www.olx.pl/nowe-ogloszenie/confirmpage/DnrVZ/1/
ośka, DSG, TDI 150KM
piszę w zasadzie, bo jak nigdy wcześniej, nie mam alternatywy, tego co bym chciał mieć w zamian i ciśnienia na sprzedaż nie mam.
to jest style, ale wyniesiony ponad standard L&K. W zasadzie nie ma tylko aktywnego tepmomatu, ambient dekoru, alarmu i cantona. Sam dołożyłem wentylowane fotele (od L&K, w piwnicy leżą Style, jakby komuś nie pasowało xD). Poza tym wszystkie opcje.
I to właśnie jest pułapka, bo nagle okazuje się, że droższe auta oferują mniej... a i nawet po pełnym doposażeniu takie V90 CrossCountry nie ma przedniej szyby odbijającej UV i w gorące dni kiedy jedziesz w kierunku słońca klima pracuje na max obrotach bo wnętrze się nagrzewa... to już co prawda takie problemy pierwszego świata, ale w SIII ich nie ma. A na początku tak na tę kozę narzekałem
https://www.olx.pl/nowe-ogloszenie/confirmpage/DnrVZ/1/
ośka, DSG, TDI 150KM
piszę w zasadzie, bo jak nigdy wcześniej, nie mam alternatywy, tego co bym chciał mieć w zamian i ciśnienia na sprzedaż nie mam.
to jest style, ale wyniesiony ponad standard L&K. W zasadzie nie ma tylko aktywnego tepmomatu, ambient dekoru, alarmu i cantona. Sam dołożyłem wentylowane fotele (od L&K, w piwnicy leżą Style, jakby komuś nie pasowało xD). Poza tym wszystkie opcje.
I to właśnie jest pułapka, bo nagle okazuje się, że droższe auta oferują mniej... a i nawet po pełnym doposażeniu takie V90 CrossCountry nie ma przedniej szyby odbijającej UV i w gorące dni kiedy jedziesz w kierunku słońca klima pracuje na max obrotach bo wnętrze się nagrzewa... to już co prawda takie problemy pierwszego świata, ale w SIII ich nie ma. A na początku tak na tę kozę narzekałem
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2020, o 18:21
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: adrian
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
A za ile sprzedałeś?RG pisze: ↑29 sty 2020, o 08:33 Witam,
Niedawno sprzedałem SIII z 2015 roku. Przejechałem ok 270 tys. km. Auto eksploatowane głównie w trasach. W aucie w zasadzie nic nie robiłem nie licząc przeglądów i wymian materiałów eksploatacyjnych. Przeglądy robione wg instrukcji, czyli co 30 tys. w tym olejowe. W tym czasie wymieniłem dwa razy tarcze hamulcowe z przodu (z tyłu raz, chociaż chyba były wymieniane po ok 30 tys ze względu na wadę - temat opisywany na forum), jeden sworzeń zawieszenia i prostowałem felgę - efekt spotkania z dziurą. Amortyzatory sprawne (DCC). W mojej ocenie, pod kątem silnika, przebiegu 220 tys. nie powinieneś się absolutnie obawiać. Bazując na moim przykładzie, jeśli auto jeździło głównie w trasach to i dwumas nie powinien jeszcze doskwierać. Nie pisałeś czy auto, które namierzyłeś ma DSG - myślę, że to byłby element, który w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić przy takim przebiegu. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy (czyli przymulanie w trybie D i lekkie szarpnięcia podczas zmian przełożenia - pojawiły się po akcji serwisowej). Z tym, że podkreślę jeszcze raz - jeżdżę głównie w trasach, a więc skrzynia się nie napracowała. Poza tym, ustawiam przeważnie tryb "S" i nie używam żeglowania. Klient, który kupił ode mnie auto dwa miesiące temu - podobno bardzo zadowolony.
Re: [S3] 220 tys km przebiegu. Za 70 tys zł LK . 2.0TDI Warto?
55k brutto.nomad999nomad999 pisze: ↑30 sty 2020, o 20:45A za ile sprzedałeś?RG pisze: ↑29 sty 2020, o 08:33 Witam,
Niedawno sprzedałem SIII z 2015 roku. Przejechałem ok 270 tys. km. Auto eksploatowane głównie w trasach. W aucie w zasadzie nic nie robiłem nie licząc przeglądów i wymian materiałów eksploatacyjnych. Przeglądy robione wg instrukcji, czyli co 30 tys. w tym olejowe. W tym czasie wymieniłem dwa razy tarcze hamulcowe z przodu (z tyłu raz, chociaż chyba były wymieniane po ok 30 tys ze względu na wadę - temat opisywany na forum), jeden sworzeń zawieszenia i prostowałem felgę - efekt spotkania z dziurą. Amortyzatory sprawne (DCC). W mojej ocenie, pod kątem silnika, przebiegu 220 tys. nie powinieneś się absolutnie obawiać. Bazując na moim przykładzie, jeśli auto jeździło głównie w trasach to i dwumas nie powinien jeszcze doskwierać. Nie pisałeś czy auto, które namierzyłeś ma DSG - myślę, że to byłby element, który w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić przy takim przebiegu. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy (czyli przymulanie w trybie D i lekkie szarpnięcia podczas zmian przełożenia - pojawiły się po akcji serwisowej). Z tym, że podkreślę jeszcze raz - jeżdżę głównie w trasach, a więc skrzynia się nie napracowała. Poza tym, ustawiam przeważnie tryb "S" i nie używam żeglowania. Klient, który kupił ode mnie auto dwa miesiące temu - podobno bardzo zadowolony.