SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Ale nie tak ...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 20 lut 2020, o 23:34
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Karol
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
A warto brać DCC jeżeli mam zamówiona wersje sportline. Jeszcze samochód nie wszedł do produkcji wiec moge zamówić ale czy jest sens?
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Dla mnie różnica pomiędzy trybami jest marginalna. 5x mniejsza niż DCC w Arteonie czy Leonie FR, którego miałem wcześniej. Jak chcesz lepsze prowadzenie to zostaje gwint.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 20 lut 2020, o 23:34
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Karol
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Mysle ze wystarczy mi tak jak jest fabrycznie bez gwintu a 3 tys za ten bajer DCC wydawał mi sie przesadzony. Dzięki za inf
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
A ja osobiście widzę różnicę - zwłaszcza przy felgach 19". Zupełnie inaczej czuć dziury w komforcie, a inaczej na sporcie. Po mieście jeżdżę non-stop w tym pierwszym, a na trasy z dobrą drogą - ten drugi.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Jakbym dziś miał zamawiać Superba, w którym DCC nie jest w standardzie (w L&K był, jak kupowałem), i miałbym za to zapłacić, to zdecydowanie wolałbym te pieniądze przeznaczyć na gwint i jeźdizć jak biały człowiek. Przy DCC są same problemy - obniżenie powoduje bujanie (na Eibachu przynajmniej), a wymiana na gwint dochodzą jakieś moduły do kasowania błędu. Oczywiście pozostaje gwint z DCC, no ale to 10 klocków.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Ja mam fabryczne sportowe zawieszenie i koła lato/zima 18". Jeździłem wcześniej kilka razy sportline z DCC i nie żałuję wyboru. Jedynie trzeba pamiętać, że w sportowym prześwit jest o ok. 5mm niższy niż w DCC i można przyhaczyć dołem zderzaka (bodajże się to strumienica powietrza nazywa) parkując przodem do krawężnika.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Na 19 różnica jest znaczna. Na eibachu nic nie buja w nowych rocznikach. Wiadomo lepiej założyć gwint, ale wtedy nie ma się możliwości tłumienia bezpośrednio podczas jazdy (comfort-normal-sport), zostaje DCC i wywalenie kolejnych 10tys. na gwint z obsługą DCC. Ja chyba tak zrobię jak amortyzatory będą do wymiany i nie zmienię auta(i chyba nie zmienię długo, bo jestem zadowolony z takiego dayli), na razie na same sprężyny eibacha nie narzekam.
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
AmenEnriquez pisze:Jakbym dziś miał zamawiać Superba, w którym DCC nie jest w standardzie (w L&K był, jak kupowałem), i miałbym za to zapłacić, to zdecydowanie wolałbym te pieniądze przeznaczyć na gwint i jeźdizć jak biały człowiek. Przy DCC są same problemy - obniżenie powoduje bujanie (na Eibachu przynajmniej), a wymiana na gwint dochodzą jakieś moduły do kasowania błędu. Oczywiście pozostaje gwint z DCC, no ale to 10 klocków.
@orlik
Buja jak najbardziej, jeździłem nowym Superbem i nie czuję różnicy inplus względem swojego 2018 (końcówka roku).
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Mój jest MY2019, produkcja też 2019. Na jakim ciśnieniu jeździcie?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Jest spora różnica między komfort a sport, w sporcie czuć każda nierówność w komforcie auto płynie. Ja jeżdżę dużo i nie wyobrażam sobie gwintów i betonów itd...
Auto ma być maks komfortowe. 99% czasu mam komfort.
Auto ma być maks komfortowe. 99% czasu mam komfort.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2020, o 21:18 przez Sdss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
W sumie też nie wiem o czym piszecie. Superb ma być komfortowy, a komfortowy samochód nie może mieć twardego zawieszenia. Auto tego typu ma płynąć po drodze i to superb robi nieźle. Rodzina i znajomi są zaskoczeni komfortem zawieszenia.
Moim zdaniem różnicy można doszukać się w trybie sport, ale to może również z powodu słabszego wspomagania kierownicy.
Moim zdaniem różnicy można doszukać się w trybie sport, ale to może również z powodu słabszego wspomagania kierownicy.
- enocylhdclub
- Posty: 231
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Jak widać są to indywidualne odczucia. Pewnie głównie przez to, że nie jeździcie na codzień różnymi samochodami hmm?
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: SIII Standardowe naglosnienie vs Canton
Jeździmy, i dlatego doceniam tryb komfort.enocylhdclub pisze: ↑11 mar 2020, o 21:51 Jak widać są to indywidualne odczucia. Pewnie głównie przez to, że nie jeździcie na codzień różnymi samochodami hmm?