Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

devil86fc
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2018, o 19:26
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 212,5km
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Mysłowice

Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: devil86fc »

Witam Was

Pytanko nie wiem czy było ale jakość nie umiem wyszukać tego czego potrzebuje ..
Mianowicie zastawiam się na swapem hamulców z 3.6 do mojej kury ss2 i pytanko do was robił ktoś takie coś i czy to się opłaca tzn czy ma to sens czy lepiej kupić lepsze tarcze i klocki aktualnie tarcze 312mm i pyt ile ma 3.6 na tyle czy 282 czy 310 bo tarcze idzie kupić ale nie wiem czy to orgi te 310 czy znów jakieś modyfikacje ...

i 2 pytanie idzie Vcsem przeprogramować skrzynie dsg żeby nie cięgło biegów do czerwonego ale tak np do 5,5-6 max czy to całkiem inny program trzeba mieć ja kto wygląda ??
dzięki za odp :)
Mariano
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2020, o 21:27
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Marcin

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: Mariano »

Zeby zrobić SWAP z 3.6 to zaciski z przodu i z tylu do wymiany

Na D przeciąga Ci na czerwono?
To raczej skrzynia do remontu....
Ogólnie vcds nie zmienisz nic we skrzyni

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

devil86fc
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2018, o 19:26
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 212,5km
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: devil86fc »

Ale to tak od poczatku jest ze ciagnie do 6.5 to jest norma ale co z tego jak turbo laduje do 5.5 a potem juz dupy daje i nie gadajcie ze turbo do wymiany bo ss2 tak maja .
No to lipa jesli sie nie da..
Ale tyl zaciski pod jakie tarcze sa po 282 czy pod 310?
Mariano
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2020, o 21:27
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Marcin

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: Mariano »

Zaciski z tyłu są 310.

Na programie D skrzynia przerzuca biegi przy normalnej jeździe do 2500

Jak tobie przerzuca na D przez 5 tyś to cos jest nie tak, albo ktoś już coś grzebał w opracowaniu

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

devil86fc
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2018, o 19:26
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 212,5km
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: devil86fc »

Ale to przy spokojniej jezdzie to tak ale przy pedale w podlodse to nie...
Mariano
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2020, o 21:27
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Marcin

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: Mariano »

Mi tam nigdy do czerwonego nie doszlo przy butowaniu.
Masz chipa w silniku?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

KLICHO
Posty: 170
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: KLICHO »

To nie problem bo przód i z Passka bedzie pasował 345 na tył tylko z superba szukać 310 bo passek ma elektryczny ręczny czy s3. Dodatkowo musisz jeszcze osłony na tarcze mieć przód i tył. I zawsze polece dodatkowy koszt 300 zł czyli stalowy oplot przód i tył.
devil86fc
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2018, o 19:26
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 212,5km
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Swap zacisków z 3.6 i programowanie skrzyni dsg

Post autor: devil86fc »

KLICHO pisze: 20 mar 2020, o 07:37 To nie problem bo przód i z Passka bedzie pasował 345 na tył tylko z superba szukać 310 bo passek ma elektryczny ręczny czy s3. Dodatkowo musisz jeszcze osłony na tarcze mieć przód i tył. I zawsze polece dodatkowy koszt 300 zł czyli stalowy oplot przód i tył.
narazie szukam ...... intensywnie
ODPOWIEDZ