PowerBox/tunning do Superb SIII
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jak kogoś stać na jb4 za prawie 3k to stać też na apke trzeba liczyć że box wyniesie 3k
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Na iPhone płaciłem chyba 130pln;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Na iPhone musi być drożej bo to premiumbaarttbaartt pisze:Na iPhone płaciłem chyba 130pln;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Cenowo na 1000%. Mogę się narazić ale osobiście wolę huawei.kacluk pisze:Iphone premium? No prosze Cie;)
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Obecnie z premium to chyba tylko cenowo.. premium cos jak z bmw;) ani to bezawaryjne ani wspaniale;) jednak android ma wieksze mozliwosci..
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Zgadzam się w 100%. W huawei aparat jest niesamowity. Mam P20 pro i zdjęcia w nocy poezja. Czekam aż p40 pro spadnie z ceny i przesiadka kończę bo trochę off top.kacluk pisze:Obecnie z premium to chyba tylko cenowo.. premium cos jak z bmw;) ani to bezawaryjne ani wspaniale;) jednak android ma wieksze mozliwosci..
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Na coś zwrócić szczególną uwagę przy konfiguracji aplikacji z boxem?
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Chyba nie rozumiem pytania
Ściągnąć apke, zainstalować włączyć stacyjkę, jb4 sparuję się sam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ściągnąć apke, zainstalować włączyć stacyjkę, jb4 sparuję się sam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Mniej więcej o to chodziło. Dziękibaarttbaartt pisze:Chyba nie rozumiem pytania
Ściągnąć apke, zainstalować włączyć stacyjkę, jb4 sparuję się sam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Panowie, moze ktoś opisać podsumowanie jak to z dłubaniem na JB4 superba 272 z gpf?
Frogracing? Czy trzeba naprawdę zmieniać ten środkowy wydech? Czy powoduje on wzrost głośności? Czy sama wymiana wydechu podnosi osiągi?
Dowiedziałem się,że ponoć 272 z gpf ma ogólnie luźniejszy wydech niż 280 i wcale nie trzeba nic wymieniać.
Last but not least. Jakie liczny wychodzą po JB4 i czy auto dotrwa choć do 150 k km? Cokolwiek to oznacza...
Frogracing? Czy trzeba naprawdę zmieniać ten środkowy wydech? Czy powoduje on wzrost głośności? Czy sama wymiana wydechu podnosi osiągi?
Dowiedziałem się,że ponoć 272 z gpf ma ogólnie luźniejszy wydech niż 280 i wcale nie trzeba nic wymieniać.
Last but not least. Jakie liczny wychodzą po JB4 i czy auto dotrwa choć do 150 k km? Cokolwiek to oznacza...
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Przejrzyj watek pare postów wyżej opisane są wrażenia.
Ja osobiście jestem zadowolony, na jb4 na mapie 4 wyszło mi Ok 330. A to jeszcz nie koniec możliwości.
Co do wydechu ja nie zmieniałem ale znam dwie sprzeczne opinie:
1. Patryk z compsportu twierdzi ze wydech środkowy 272 jest mniej restrykcyjny. Ogranicza sam gpf.
2. Kmink zreszta obecny na tym forum i udzielający się w tym wątku pisał ze należy w 272 wymienić tłumik środkowy przy jb4. Zreszta na ich Facebooku jest dużo o tym:
https://m.facebook.com/TuneFORCE/posts ... 1%2F&_rdr
https://m.facebook.com/109364479166793 ... 3%2F&_rdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja osobiście jestem zadowolony, na jb4 na mapie 4 wyszło mi Ok 330. A to jeszcz nie koniec możliwości.
Co do wydechu ja nie zmieniałem ale znam dwie sprzeczne opinie:
1. Patryk z compsportu twierdzi ze wydech środkowy 272 jest mniej restrykcyjny. Ogranicza sam gpf.
2. Kmink zreszta obecny na tym forum i udzielający się w tym wątku pisał ze należy w 272 wymienić tłumik środkowy przy jb4. Zreszta na ich Facebooku jest dużo o tym:
https://m.facebook.com/TuneFORCE/posts ... 1%2F&_rdr
https://m.facebook.com/109364479166793 ... 3%2F&_rdr
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Duża różnica u Ciebie? W średnich obrotach szczególnie?
Ale czy udrożnienie tłumika ma dać więcej mocy czy tez check engine może wyskoczyć jak się tego nie zrobi?
Plus co z ta głośnością? Ktoś coś wie?
Mogę tez wsadzić tłumik z golfa r ale o tym tez nikt nic
wie. Frog twierdzi ze seryjny tłumik się rozleci jak
dostanie większe doładowanie
Ale czy udrożnienie tłumika ma dać więcej mocy czy tez check engine może wyskoczyć jak się tego nie zrobi?
Plus co z ta głośnością? Ktoś coś wie?
Mogę tez wsadzić tłumik z golfa r ale o tym tez nikt nic
wie. Frog twierdzi ze seryjny tłumik się rozleci jak
dostanie większe doładowanie
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Zrob normalny chip. A najlepiej wywal dpf i wtedy poznaj mozliwosci tdi