NERON81 pisze: ↑3 cze 2020, o 08:42
To coś z tym czyszczeniem chyba nie tak.Bo miałem koło 5 wczesniej.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Dawaj na gwarancje. Porzadna firma daje rok gwarancji i przed czyszczeniem sprawdza stan filtra czy nadaje sie do regeneracji czy też nie.
Dawał Ci dane (wyniki przelotu) jakie były przed i po czyszczeniu?
Zarzuć róznice dawek wtrysków na zimnym i ciepłym. Maksymalne wychylenie wtrysków musi być miedzy (+1,50; -1,50). Może końcówki wtrysków niedomagają i potrzeba regeneracji dlatego tak szybko się napełnia DPF.
U mnie wtryski wymienione przy 210tys. (caly kpl.)
mazur1990 pisze:Zarzuć róznice dawek wtrysków na zimnym i ciepłym. Maksymalne wychylenie wtrysków musi być miedzy (+1,50; -1,50). Może końcówki wtrysków niedomagają i potrzeba regeneracji dlatego tak szybko się napełnia DPF.
U mnie wtryski wymienione przy 210tys. (caly kpl.)
Częste wypalanie DPF, bląd mechaniczny turbo i błąd przeplywomierza. Błędy wyskakiwały przy predkości ok 140km/h oraz włączała sie kontrolka spirali. Na autostradzie stawałem 2 razy bo wchodził w tryb awaryjny. Przy spokojnej jezdzie bez błędów i szybko napełniający sie DPF i wypalanie co 40km-100km. Mechanik z Bosh Servis postawił na wtryski wymienił je koszt 4,5tys. z wymianą i do dziś błedów nie ma. Dla pewności sprawdz wtryski VCDS lub koledzi wspominali o zestawie do sprawdzania wtryskow wart ok 100zł.
Jeżdze sporo km...150-160km/h po autostradach nie ma żadnego problemu. Nigdy nie miałem trybu awaryjnego.Jak mam teraz jeszcze 4.5tys wydać na wtryski to już w ogóle nieporozumienie.Znajomy eletronik(nie jedna padake już ogarnął)stwierdził że wtryski pracują w normie.