Wypalanie filtra DPF?

mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

Wypalanie po 100km siwy dym, smród, nie moge go dopalić jezdze juz 15 min po miescie i dalej sie wypala.
Po 45 min. w koncu dopalił.
mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

Samochod postał ponad 1h i znów zaczął wypalać :evil:
Jeszcze troche i turbo sie spali jak tak tak dalej pójdzie.

Wjechałem na autostrade tryb S i dopalił chyba.
maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: maureliusz »

1. Komp nie tylko mierzy różnice ale oblicza też wartość według algorytmu. Wypala w zależności co wystąpi pierwsze. To zależy od stylu jazdy co rośnie szybciej.

2. Źle zrobione czyszczenie i już wycinanie, pieprzyć ekologię. Trzeba wrócić do tego co regenerował...a jest ich teraz jak grzybów... specjalistów..

3. Nigdy nie warto u jednego mechanika naprawiać a u drugiego montować... zawsze potem są problemy.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: NERON81 »

Wczoraj zrobiłem trasę w sumie ok 600km.Wypalil mi się filtr po ok 280km. Teraz mam prawie 200km i będzie wypala za ok 20km.Nic już z tego nie rozumiem.Jednyna rzecz którą zrobiłem to założyłem stary czujnik różnicy ciśnień który miałem przed czyszczeniem.


Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: maureliusz »

Wypalanie nie jest zawsze tak samo.
Wszystko zależy czy trasa czy miasto. Czy ostry but czy dziadkowanie.

Jak np. mam 15 stopień zatkania i wyskoczę na trasę i dam w palnik to korzysta z okazji i wypala się.

Jak dziadkuje to czeka do ostatniego momentu.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

Jeżeli będzie sie to powtarzało u mnie z wypalaniem trwającym ok 1h to jade i wycinam to gówno.
mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

NERON81 pisze: 7 cze 2020, o 11:00 Wczoraj zrobiłem trasę w sumie ok 600km.Wypalil mi się filtr po ok 280km. Teraz mam prawie 200km i będzie wypala za ok 20km.Nic już z tego nie rozumiem.Jednyna rzecz którą zrobiłem to założyłem stary czujnik różnicy ciśnień który miałem przed czyszczeniem.


Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Dostałem ofertę na ogarnięcie problemów z naszymi DPF. Koszt ogarnięcia problemów z DPF, EGR ok 1800zł w czas naprawy ok 3h gwarancja bezterminowa. Facet masę ogarnia samochodów z naszymi problemami i nawet gorszymi.
Jak bym nie dawał do czyszenia i nie wymianiał czujnika to połowe byłoby zapłacone.
Odloże chyba troche dolarów i zakoncze ten temat na zawsze ;)
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: NERON81 »

mazur1990 pisze:
NERON81 pisze: 7 cze 2020, o 11:00 Wczoraj zrobiłem trasę w sumie ok 600km.Wypalil mi się filtr po ok 280km. Teraz mam prawie 200km i będzie wypala za ok 20km.Nic już z tego nie rozumiem.Jednyna rzecz którą zrobiłem to założyłem stary czujnik różnicy ciśnień który miałem przed czyszczeniem.


Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Dostałem ofertę na ogarnięcie problemów z naszymi DPF. Koszt ogarnięcia problemów z DPF, EGR ok 1800zł w czas naprawy ok 3h gwarancja bezterminowa. Facet masę ogarnia samochodów z naszymi problemami i nawet gorszymi.
Jak bym nie dawał do czyszenia i nie wymianiał czujnika to połowe byłoby zapłacone.
Odloże chyba troche dolarów i zakoncze ten temat na zawsze ;)
Czekam na info co takiego gość wymodził.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

Oczywiscie usuwanie dpf i egr ;p
Jak skorzystam z jego usług to dam znać ;)
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: NERON81 »

Ja mam taką opcję za 1100zl i dołożył bym 200zl do tego cyrku i po problemie. Jednyna rzecz którą mnie przed tym powstrzymała to przejście przeglądu i policja która intensywnie w mojej miejscowości bada spaliny.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

mazur1990
Posty: 172
Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: mazur1990 »

To dobra cena jak 1100zł. A nie nie jest tak, ze kontrolują tylko busy i cięzarówki?
U znajomego jakos DPFa wyłaczyli w VCDS, zrobili 3 dziury w DPF i to wszystko. A ile to kosztowało to nie chiał powiedzieć.
Jak u Ciebie poziom oleju po czyszczeniu?
Ja kilka razy przerwałem wypalanie i przybyło ok 100ml.
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: NERON81 »

Ja mieszkam w Krakowie tu mają obsesję na temat smogu, eko...I sprawdzaja jak leci. Miasto specjalnie kupiło policji aparaturę do pomiarów. Oleju mam maxa i narazie nie przybywa.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: maureliusz »

Proponuję założyć nowy temat... "wycinanie DPFa"...
Bo temat wypalania już wyczerpany...

Ja mam sąsiada co w cruzie czyścił w Rabce i zadowolony.

Zanim już wytniecie dajcie znać gdzie czyszczone było tak super..

Ps.eco serwis w Rabce. Może zapytajcie czy mieli takie przypadki z S2 i czy to może być efekt złego czyszczenia.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka


Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
MEta
Posty: 25
Rejestracja: 19 sie 2018, o 20:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Łukasz

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: MEta »

Panowie i ja mam problem z tym gównem, zakupiłem specjalnie pod to OBD11 i monitoruje sytuację. Mam parę pytań do Was... bo nie wiem czy u mnie jest coś nie tak, i czy DPF nie jest już kaput. Dodam jeszcze że w chwili obecnej mam EGR off bo też robił mi cyrki to się go pozbyłem. Przed zaślepieniem EGR'a w momencie gdy kontrolka się zapalała wystarczyła krótka trasa, 15km (10min jazdy) i gasła... Teraz jest zupełnie inaczej i domyślam się że przez to że więcej spalin do niego trafia? Tak czy nie? Ostatnio byłem w trasie i kontrolka zgasła dopiero po około 40km jazdy autostradą przy wartości 6gram z początkową ilością 23g , teraz mam przejechane jakieś 300km w cyklu mieszanym i aktualna ilość sadzy 12g i wypalania brak
1. Przy ilu g sadzy zapala się kontrolka?
2. Przy jakiej ilości sadzy aktywowane jest u was wypalanie?
Muszę okiełznać tego dziada bo nie mam zamiaru wydawać 2k na jego wymianę xD
ktryk
Posty: 230
Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
Samochód: Superb III
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0TDI (150KM)

Re: Wypalanie filtra DPF?

Post autor: ktryk »

Dpf przeważnie nie jest problemem w aucie tylko coś innego co właśnie wykańcza tego dpfa za szybko. Jak coś szwankuje typu wtryski, kompresja, branie oleju, to pierwsze co dostaje to właśnie dpf. W starych dieslach tylko kopcił i po problemie. Z dpfem nie będzie kopcił tylko dpf tego nie wytrzyma kopcenia, bo się zapcha tym syfem. Po usunieciu może się okazać że nasze auto zamieniło się w lokomotywę spalinową. Zostawiając zasłonę dymną za sobą.
ODPOWIEDZ