Drodzy Forumowicze,
Niedawno stałem się posiadaczem Skody Superb 4x4 z funkcja zmiany twardość zawieszenia.
Samochód po zakupie użytkowany był głównie w mieście pewnie dla tego ta usterka nie wyszła odrazu.
Obecnie samochód przy prędkości powyżej 80 km/h sciaga w prawo. Przy wyższych prędkościach kierownica musi być skręcona lekko w lewo żeby samochód jechał prosto.
- Geometria laserowa wykonana
- Wulkanizator zaliczony (przekładka przodu lewa z prawa + wyważenie wszystkich kół)
Co robić dalej ?
Może ktoś polecić jakiegoś speca od zawieszenia na terenie Śląska ? Najlepiej Katowice.
Dzięki !
Geometria zawieszenia
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 maja 2020, o 08:35
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Filip
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Geometria zawieszenia
Wyłącz lane assistance:D
Przerabiałem ten temat.
Dodatkowo powinna być zrobiona kalibracja radarów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przerabiałem ten temat.
Dodatkowo powinna być zrobiona kalibracja radarów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 maja 2020, o 08:35
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Filip
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Chodziez (Weida De)
Re: Geometria zawieszenia
Ew. Sprawdz koncowke od strony kolumny kier.
U mnie bylem na zbieznosci. Powiedzieli zbieznosc ok. A sciagalo mnie w lewo i opona zaczela zbierac.
I sprawdzili zawieszenie nie znslezli nic. A przez kolege znalezlismy koncowke wlasnie od strony kolumny.
U mnie bylem na zbieznosci. Powiedzieli zbieznosc ok. A sciagalo mnie w lewo i opona zaczela zbierac.
I sprawdzili zawieszenie nie znslezli nic. A przez kolege znalezlismy koncowke wlasnie od strony kolumny.
- MILeq
- Posty: 283
- Rejestracja: 2 wrz 2013, o 12:42
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Geometria zawieszenia
Sprawdź opony na doważarce na kołach. W którejś O3 miałem podobny objaw i okazało się, że nowe 3 Goodyeary były trafione (czwarty o dziwo dobry).
Opony wyważały się bez problemu, a w trakcie jazdy, jak się puszczało kierownicę, to auto na 100 metrach było na przeciwnym pasie ruchu.
Opony wyważały się bez problemu, a w trakcie jazdy, jak się puszczało kierownicę, to auto na 100 metrach było na przeciwnym pasie ruchu.