Bardzo przyjemne, choć niestety przydałby się napęd na 4 przy 1/2 biegu, bo koła trochę nie nadążają Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
RogerFederer pisze: ↑30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
RogerFederer pisze: ↑30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI?
RogerFederer pisze: ↑30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI?
sane pisze: ↑30 wrz 2020, o 11:01
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI?
Witam.
Superb 2.0 TSI 220 KM DSG, przelatane 85k km. Regularny serwis. Dojrzałem do modyfikacji Stage1. Kogo możecie polecić w okolicach Tarnowa/Rzeszowa/ Krakowa? Co można z serii w miarę bezpiecznie wyciągnąć do normalnej jazdy i jaki jest mniej więcej koszt tunningu u dobrego fachury?
Z góry dzięki za pomoc.
respond pisze: ↑24 lis 2020, o 15:41
Witam.
Superb 2.0 TSI 220 KM DSG, przelatane 85k km. Regularny serwis. Dojrzałem do modyfikacji Stage1. Kogo możecie polecić w okolicach Tarnowa/Rzeszowa/ Krakowa? Co można z serii w miarę bezpiecznie wyciągnąć do normalnej jazdy i jaki jest mniej więcej koszt tunningu u dobrego fachury?
Z góry dzięki za pomoc.
Gregor10 Jasło powiesz mu bezpiecznie to zrobi bezpiecznie
Wejdź na jego stronę czy na YTB i zobacz co robi
Mnie podał takie ceny: 1500 program silnika i 800 program skrzyni DSG
A R-performance na Mineralnej w Warszawie jeszcze istnieje? Lata temu robilem u nich dwa passaty i Audi. Co prawda TDI ale bylem zadowolony. Zastanawiam sie powaznie nad modyfikacja (delikatne udroznienie wydechu + program silnika i skrzyni). Z przyzwyczajenia bym tam pojechal ale nikt na forum o nich nie wspomina...
Chciałbym trochę podkręcić swoje TSI 280 . Wg info od tunerów bez dodatkowych modyfikacji mechanicznych powinno dojść ~60-70 KM i fajnie - na razie to wystarczy.
Natomiast kilka osób na forum wspomina o modyfikacji 'przy okazji' softu skrzyni biegów (DSG6).
Na czym ma polegać ta modyfikacja? Jaka jest wartość dodana?
sebcio1980 pisze: ↑14 sty 2021, o 10:38
Chciałbym trochę podkręcić swoje TSI 280 . Wg info od tunerów bez dodatkowych modyfikacji mechanicznych powinno dojść ~60-70 KM i fajnie - na razie to wystarczy.
Natomiast kilka osób na forum wspomina o modyfikacji 'przy okazji' softu skrzyni biegów (DSG6).
Na czym ma polegać ta modyfikacja? Jaka jest wartość dodana?
Zwiększenie ciśnienia podawanego
Powoduje to że zmienia czasy zmian biegów z np. 100ms na 80ms
Po prostu jest szybciej, dynamiczniej, a niektórzy twierdzą za płynniej