Enriquez pisze: ↑2 wrz 2020, o 19:54
Nie mniej jednak w obu przypadkach normalna dla mnie prędkość zawiera się w przedziale 180 - 200. Oba auta o podobnej masie, oba w automacie, oba jeżdżone na aktywnym tempomacie jak i auto holdzie. Od czego to zależy - pojęcia nie mam.
Jak hamuje aktywny tempomat przy zadanej prędkości 180-200 jak nagle ciężarówka zmienia pas-wg mnie gwałtownie.
Nie mam nie chcę i nie lubię takich udogodnień. Tempomat mam ale bardzo rzadko go używam.
Co jeszcze niszczy hamulce np. ASR, ESP jak ktoś ma grubo pod butem.
Na razie to tyle ode mnie.
Klocki wymieniam raz na rok czyli około 20-25kkm tak przednie jak i tylne. Tarcza z przodu 345mm i 4T a tył 335mm i seryjny zacisk. Skrzynia mi szybko redukuje bo mam soft zrobiony i wystarczy, że dotknę hamulca a skrzynia od razu redukuje o jeden lub nawet dwa biegi więc jeżdżę raczej na wyższych obrotach. Jak miałem seryjne hamulce i inny soft skrzyni to heble z tyłu kończyły sie już po 15kkm a styl jazdy bez zmian, w mieście bez szaleństw a na autostradach szybko. Generalnie seryjne heble w skodzie nie robią żadnego szału bez względu na rodzaj silnika.
Frog założył mi do serii hamulca tarcze/klocki i jest ok.
Po jednak zwawej trasie w nocy stwierdzam ze ten 4tlok
z Macana nie zrobi aż tak dużej różnicy. Compsport twierdzi ze ma 15% więcej wydajności...
I tu pojawia się pytanie o 6tlok i większa tarcze nuz 345mm. Co zakładać i jakie ET trzeba mieć?
M teraz Borbety 19x8 et37 i powyżej pewnych prędkości gwiżdże dość mocno. Zaczęło się po zmianie felg...
Panowie czytam czytam dalej nie bardzo wiem co założyć żeby nie huczało, obecnie mam komplet Zimermana i jest porażka... raczej nie interesuje mnie przejście na większe tarcze niż seria(190kM).
rezon pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:22
zmień tylko klocki na EBC Greenstuff. Jeżdżę na takich zestawach po zjechaniu ori. Tarcze Zimmermann gładkie + wspomniane EBC
założyłem nacinane zimermany za czym trafiłem na to forum... i po tym co czytam to raczej komplet do wy...ania. bo raczej inne klocki nie rozwiążą problemu.
rezon pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:22
zmień tylko klocki na EBC Greenstuff. Jeżdżę na takich zestawach po zjechaniu ori. Tarcze Zimmermann gładkie + wspomniane EBC
założyłem nacinane zimermany za czym trafiłem na to forum... i po tym co czytam to raczej komplet do wy...ania. bo raczej inne klocki nie rozwiążą problemu.
ta..... nacinane... Na pewno same klocki nie rozwiążą problemu Ale same tarcze pewnie tak
rezon pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:22
zmień tylko klocki na EBC Greenstuff. Jeżdżę na takich zestawach po zjechaniu ori. Tarcze Zimmermann gładkie + wspomniane EBC
założyłem nacinane zimermany za czym trafiłem na to forum... i po tym co czytam to raczej komplet do wy...ania. bo raczej inne klocki nie rozwiążą problemu.
ta..... nacinane... Na pewno same klocki nie rozwiążą problemu Ale same tarcze pewnie tak
wzkurczak pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:26
założyłem nacinane zimermany za czym trafiłem na to forum... i po tym co czytam to raczej komplet do wy...ania. bo raczej inne klocki nie rozwiążą problemu.
ta..... nacinane... Na pewno same klocki nie rozwiążą problemu Ale same tarcze pewnie tak
nowe tarcze stare klocki?
jak za wiele nie jeździły - to dlaczego nie? Bo raczej nie przejechały więcej niż kilka kkm - później to już przestaje wkurzać A są jakieś przeciwskazania do takiej operacji?
Ja zakładam 4T z Macana. Ale bije sie ze to pierwszej trasie mi to padnie i będę musiał kupić coś z WRK 6 tłok.
Ake ryzykuje bo tych 6 tłoków ogólnie nie chce z powodu
Odsadzenia felgi i tego czy pompa wydoli