Chip tunning

Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: sane »

RogerFederer pisze: 28 wrz 2020, o 09:42 Nie wiem, jak wstawić PDF jako obrazek - więc po prostu podrzucam link do wykresu :)

https://megawrzuta.pl/download/d731f97d ... 99512.html
Fajnie wyszło :)
A jak wrażenia z jazdy?
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
RogerFederer
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Aktualnie: 250KM i 339NM
Imię: Dominik
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: RogerFederer »

sane pisze: 30 wrz 2020, o 09:47
RogerFederer pisze: 28 wrz 2020, o 09:42 Nie wiem, jak wstawić PDF jako obrazek - więc po prostu podrzucam link do wykresu :)

https://megawrzuta.pl/download/d731f97d ... 99512.html
Fajnie wyszło :)
A jak wrażenia z jazdy?
Bardzo przyjemne, choć niestety przydałby się napęd na 4 przy 1/2 biegu, bo koła trochę nie nadążają :) Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: sane »

RogerFederer pisze: 30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu :P
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam :D
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
RogerFederer
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Aktualnie: 250KM i 339NM
Imię: Dominik
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: RogerFederer »

sane pisze: 30 wrz 2020, o 11:01
RogerFederer pisze: 30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu :P
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam :D
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? :) Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI? :)
marasmus007
Posty: 955
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: Chip tunning

Post autor: marasmus007 »

RogerFederer pisze: 30 wrz 2020, o 16:05
sane pisze: 30 wrz 2020, o 11:01
RogerFederer pisze: 30 wrz 2020, o 10:17Sane, w swoim autku masz napęd na 4, czy przednia oś?
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu :P
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam :D
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? :) Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI? :)
Roger , przeczytaj dokładnie ten wątek i będziesz wszystko dokładnie wiedział https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=18&t=8872
RogerFederer
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2020, o 15:53
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Aktualnie: 250KM i 339NM
Imię: Dominik
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: RogerFederer »

marasmus007 pisze: 1 paź 2020, o 07:31
RogerFederer pisze: 30 wrz 2020, o 16:05
sane pisze: 30 wrz 2020, o 11:01
Przód napęd, ale nie mam jakichś dużych problemów z trakcją...
Modyfikacje zawieszenia plus Michelin Pilot Sport 4 i na suchym ledwo zrywa przyczepność na drugim biegu :P
Trzeba też pamiętać, że na większej turbosprężarce moment się przesuwa w wyższe partie obrotów i nie ma takiego efektu "TDI", jak ja to nazywam :D
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o modyfikacji zawieszenia? :) Rozumiem, że mówiąc o większej turbosprężarce, Ty masz taką w stosunku do seryjnej z 1.8 TSI? :)
Roger , przeczytaj dokładnie ten wątek i będziesz wszystko dokładnie wiedział https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=18&t=8872
Dziękuję, poczytam! :)
Awatar użytkownika
respond
Posty: 56
Rejestracja: 18 wrz 2015, o 10:23
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Tarnów

Re: Chip tunning

Post autor: respond »

Witam.
Superb 2.0 TSI 220 KM DSG, przelatane 85k km. Regularny serwis. Dojrzałem do modyfikacji Stage1. Kogo możecie polecić w okolicach Tarnowa/Rzeszowa/ Krakowa? Co można z serii w miarę bezpiecznie wyciągnąć do normalnej jazdy i jaki jest mniej więcej koszt tunningu u dobrego fachury?
Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Chip tunning

Post autor: Kuster »

respond pisze: 24 lis 2020, o 15:41 Witam.
Superb 2.0 TSI 220 KM DSG, przelatane 85k km. Regularny serwis. Dojrzałem do modyfikacji Stage1. Kogo możecie polecić w okolicach Tarnowa/Rzeszowa/ Krakowa? Co można z serii w miarę bezpiecznie wyciągnąć do normalnej jazdy i jaki jest mniej więcej koszt tunningu u dobrego fachury?
Z góry dzięki za pomoc.
Gregor10 Jasło powiesz mu bezpiecznie to zrobi bezpiecznie ;)
Wejdź na jego stronę czy na YTB i zobacz co robi
Mnie podał takie ceny: 1500 program silnika i 800 program skrzyni DSG

Osobiście jeszcze nie robiłem
Jak dbasz tak masz
Awatar użytkownika
respond
Posty: 56
Rejestracja: 18 wrz 2015, o 10:23
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Tarnów

Re: Chip tunning

Post autor: respond »

Dzięki, będę atakował. A ktoś robił coś w GCS TUNING koło Krakowa?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2990
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Chip tunning

Post autor: orlik »

Jak w Krakowie to rób w CS i nie ma co kombinować.
Awatar użytkownika
Movibonczuk
Posty: 158
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chip tunning

Post autor: Movibonczuk »

A R-performance na Mineralnej w Warszawie jeszcze istnieje? Lata temu robilem u nich dwa passaty i Audi. Co prawda TDI ale bylem zadowolony. Zastanawiam sie powaznie nad modyfikacja (delikatne udroznienie wydechu + program silnika i skrzyni). Z przyzwyczajenia bym tam pojechal ale nikt na forum o nich nie wspomina...
sebcio1980
Posty: 18
Rejestracja: 18 mar 2020, o 09:04
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 364 KM/484 Nm
Imię: Sebastian

Re: Chip tunning

Post autor: sebcio1980 »

Chciałbym trochę podkręcić swoje TSI 280 . Wg info od tunerów bez dodatkowych modyfikacji mechanicznych powinno dojść ~60-70 KM i fajnie - na razie to wystarczy.
Natomiast kilka osób na forum wspomina o modyfikacji 'przy okazji' softu skrzyni biegów (DSG6).
Na czym ma polegać ta modyfikacja? Jaka jest wartość dodana?
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Chip tunning

Post autor: Kuster »

sebcio1980 pisze: 14 sty 2021, o 10:38 Chciałbym trochę podkręcić swoje TSI 280 . Wg info od tunerów bez dodatkowych modyfikacji mechanicznych powinno dojść ~60-70 KM i fajnie - na razie to wystarczy.
Natomiast kilka osób na forum wspomina o modyfikacji 'przy okazji' softu skrzyni biegów (DSG6).
Na czym ma polegać ta modyfikacja? Jaka jest wartość dodana?
Zwiększenie ciśnienia podawanego
Powoduje to że zmienia czasy zmian biegów z np. 100ms na 80ms
Po prostu jest szybciej, dynamiczniej, a niektórzy twierdzą za płynniej
Jak dbasz tak masz
ODPOWIEDZ