Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
tekus pisze: ↑3 gru 2020, o 21:57
Czy ktoś wspominał o V90? Wkrótce się przesiądę z S3 280km. Na bank będzie mi brakowało troszkę koni i skrzyni dsg oraz przestrzeni dla pasazarow. W tej kategorii superb nie ma sobie równych, ale o tym wszyscy wiemy
V90 kupiło mnie jakością wnętrza, wyciszeniem i ogólna solidnością. Zobaczymy jak to będzie.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
V90 nie ma kanapy 40/20/40. Dla mnie istotne przy nartach/snowboardzie. Ale automat ma >250KM też
Ano widzisz, każdy szuka czegoś innego, ja jeżdżę z dwójką dzieci więc box i tak ląduje na dachu. Właśnie wziąłem T5 250 kuni.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Tylko wyjazd w 5 osób zmusza mnie do założenia boxa. W 4? nawet do V60CC pakuję wszystko do środka.
W środku pokrowca są dwa snowboardy z wiązaniami i dwie pary nart w indywidualnych pokrowcach.
widać go po środku bagażnika. Ciekawe, czy uda się powtórzyć w tym sezonie
Siatkę oddzielającą bagażnik zamówiłeś? Jak jeździsz na rowerach to warto zamówić również hak fabryczny.
rezon pisze:
V90 nie ma kanapy 40/20/40. Dla mnie istotne przy nartach/snowboardzie. Ale automat ma >250KM też
Ano widzisz, każdy szuka czegoś innego, ja jeżdżę z dwójką dzieci więc box i tak ląduje na dachu. Właśnie wziąłem T5 250 kuni.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Tylko wyjazd w 5 osób zmusza mnie do założenia boxa. W 4? nawet do V60CC pakuję wszystko do środka.
W środku pokrowca są dwa snowboardy z wiązaniami i dwie pary nart w indywidualnych pokrowcach.
widać go po środku bagażnika. Ciekawe, czy uda się powtórzyć w tym sezonie
Siatkę oddzielającą bagażnik zamówiłeś? Jak jeździsz na rowerach to warto zamówić również hak fabryczny.
to polecam uwadze taki pokrowiec jak na zdjęciach - widać z jakiej firmy Podobne ma też mercedes, ale swój kupiłem okazyjnie nowy za ok. 600zł. Pokrowiec ma w kieszeniach dwie taśmy z zaczepami do przypięcia w bagażniku. Po dociągnięciu taśm siedzi sztywno. Ma też kółeczka ułatwiające przenoszenie.
Najwyżej ktoś będzie siedział po środku jak położysz go z lewej
Zamawiałeś CC czy zwykłe?
JacekRS pisze: ↑4 gru 2020, o 06:58
Fajne bicie się z myślami, czy zamiast superba iść w AMG czy M przecież to już total inna liga.
Nie nie Jacek, źle się zrozumieliśmy, bicie z myślami mam w przypadku obecnego superba(szybkiego auta) a cywilnej np. E klasy albo 5 serii(komfortu).
Gdybym brał diesla to nie kupiłbym superba.
A że M i AMG to inna liga to wiem, tylko budżet już też i gdybym tylko mógł takie nowe kupić to bym się nie zastanawiał, bo wtedy i osiągi i komfort w jednym.
rezon pisze:to polecam uwadze taki pokrowiec jak na zdjęciach - widać z jakiej firmy Podobne ma też mercedes, ale swój kupiłem okazyjnie nowy za ok. 600zł. Pokrowiec ma w kieszeniach dwie taśmy z zaczepami do przypięcia w bagażniku. Po dociągnięciu taśm siedzi sztywno. Ma też kółeczka ułatwiające przenoszenie.
Najwyżej ktoś będzie siedział po środku jak położysz go z lewej
Zamawiałeś CC czy zwykłe?
CC, pokrowiec mam jeszcze z Superba. Może się nada.
rezon pisze:to polecam uwadze taki pokrowiec jak na zdjęciach - widać z jakiej firmy Podobne ma też mercedes, ale swój kupiłem okazyjnie nowy za ok. 600zł. Pokrowiec ma w kieszeniach dwie taśmy z zaczepami do przypięcia w bagażniku. Po dociągnięciu taśm siedzi sztywno. Ma też kółeczka ułatwiające przenoszenie.
Najwyżej ktoś będzie siedział po środku jak położysz go z lewej
Zamawiałeś CC czy zwykłe?
CC, pokrowiec mam jeszcze z Superba. Może się nada.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
CC i o to chodzi
Pokrowiec z Superba nie ma mocowań, tylko krótki pas do zapięcia. Oczywiście możesz go jakoś przypiąć dodatkowymi do uszek w bagażniku. Na PL wystarczy. Na przejazd przez Austrię wolę jednak mieć przypięty Tak mniej więcej to wygląda https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and ... dowe1.html .
Decathlon ma coś podobnego do mojego, ale chyba bez tych mocowań i zdecydowanie cieńszy materiał https://www.decathlon.pl/p/pokrowiec-na ... mc=8398284
Poniekąd rozumiem koncepcję volvo z okrojeniem prędkości maksymalnej... zawsze wyprzedzali fakty w zakresie bezpieczeństwa i niebawem wszystkie samochody mogą mieć takie ograniczenie. Jednak bardzo nie podoba mi się brak wyboru - a jeszcze bardziej sposób w jaki to ograniczenie działa. Zaakceptowałbym gdyby chwilowo blokada pozwalała na przekroczenie 180kmh żeby dokończyć manewr wyprzedzania.
Może się okazać, że w polskich realiach coś co miało ratować życie kogoś go pozbawi...
Dlatego zupełnie volvo odrzucałem jako alternatywę dla SIII 280 - ale może też dlatego dają na volvo takie rabaty.
Zwróć uwagę, że w Niemczech nadal możesz legalnie jeździć 200+ więc dla kogoś kto lubi z takimi prędkościami się przemieszczać, Volvo strzela mu w stopę.
pab567 pisze: ↑3 gru 2020, o 19:10
Ponieważ kończy mi się niedługo leasing na Yeti stanąłem przed problemem wyboru nowego auta. Naturalny następca czyli Karoq odpadł że względu na brak w ofercie 2.0 TSI. Wydawało się, że padnie na Atecę. Ale wybrałem inne auto - słabsze, z wolnossącym benzyniakiem 2.0, automat, 4x4. Z tego samego powodu - jestem coraz starszy i bardziej cenie sobie komfort. A auto jest dużo bardziej komfortowe, ma środek zrobiony z lepszych materiałów, jest genialnie wyciszone i choć mniej uniwersalne to w kategorii przyjemności z jazdy rozkłada Atecę na łopatki. Mazda CX-30.
Ładne to jest ale czy wczesniejsze defekty jak ruszające/odpadające elementy wnętrza znikły?...tragedia jak spasowane były mazdy jeszcze kilka lat temu...jak się poprawiło to rzeczywiście fajny wybór
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Ja miałem Mazdę 6 tę nową , ale przed jakimiś wszystkimi liftami, to przeskok na Superba 280 to był skok w inną galaktykę. Wykonanie solidność bezawaryjność. Jeździłem też chwilę po lifcie było troszkę lepiej w Mazdzie oczywiście
Krzysiek - wykończenie jest bardzo dobre, mocno odrobili lekcję. Nic sie nie rusza i nie trzeszczy, specjalnie szarpałem za uchwyty drzwi i jest cisza. W stosunku do Ateci to inna galaktyka...
Cenowo niestety też inna galaktyka , chociaż za swojego 2,5 roku temu dałem najwyżej parę kzł więcej niż za Superba z podobnym wyposażeniem, jeśli nie mniej . Ale to był schodzący już model, a za pół roku wchodził nowy z zupełnie innymi cenami. stary model = solidna konstrukcja, stary silnik - 2,4D no i kanapa 40/20/40 będę pewnie jeździł aż się rozpadnie
Po długich poszukiwaniach znalazłem alternatywę do skodziny. Przesiadłem się z S3 280 km na Volvo V90 cross country T5 czyli 250 KONI. Jeszcze ta wersja bez ograniczenia do 180km/h.
Narazie zrobilem 1000km w trasie i jest przepaść, wyciszenie kabiny i praca zawiechy na plus V90 mimo zimowych kół 20 cali. Spalanie podobne albo mniejsze mimo sporej nadwagi, 8 biegów robi robotę.
Na minus mniejszy bagażnik i brak parasolek. Liczę tylko że Szwed będzie tak samo niezawodny jak kura.