Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Sdss pisze: ↑22 gru 2020, o 16:40
Mazda i Volvo to Premium, nie ma co porównywać do Skody, która jest taka niemiecka Dacią.
Volvo może i aspiruje do premium, ale chyba jeszcze trochę brakuje, a Mazda 6 to takie premium jak Octavia. Design ma fajny, ale wyciszenie to jakaś masakra. Rozważałem po S2.
Sdss pisze:Mazda i Volvo to Premium, nie ma co porównywać do Skody, która jest taka niemiecka Dacią.
Ja miałem Mazdę 6 tę nową i jak przesiadłem się na Superba 3 280 KM to była przepaść na korzyść Skody.
Miałem Mazdę z pierwszych produkcji.
Często byłem na serwisie jak na tak niby niezawodne auto. Skoda tylko na olej jeździła, a Mazda długo by pisać pierdoły ale zawsze z silnikiem nic się nie działo.
Teraz kupiłem Audi i jest oczywiście lepiej niż w Superbie, ale przeskok mniejszy niż Mazdą a Skodą
Sdss pisze: ↑29 sty 2021, o 21:47
Materiały jak i jakość wykończenie wnętrza Mazdy jest kilka razy lepsza niż Skody. Tak hak napisał kolega Peb, w nowych modelach jest dużo lepiej.
Nie powiem... Wnętrze jak na mazdę robi robotę
Może ta "skóra" nie powala ale design jest na wysokim poziomie
Ale jeżeli chodzi nadal o kwestie zabezpieczenia antykorozyjnego... Daj spokój... Ja mam Skodę z 2016r z przebiegiem ponad 445tys km i zarówno nadwozie i przede wszystkim podwozie są w bdb stanie czego nie można powiedzieć o Mazda 6 kombi 2015r od kuzyna mojej żony (Z NIEMIEC!) oraz Mazda 3 HB z 2018r od "znajomego" mojego ojca...
Obydwa modele już mają "rumieńce" na nadkolach i okolicach progów pod spodem belka/wózek oraz elementy zawieszenia wyglądają jak w moim Accordzie z 2004roku (tzn ACC wyglądał bdb jak na swój wiek )...
W obydwóch przypadkach problem z luzowaniem/wymianą śrub mimośrodowych zawieszenia tylnego (zbieżność). W maździe 6 pojawiły się już problemy z elektryką (swirujaca szyba kierowcy, dyskotekowe oświetlenie wnętrza, awaria klapy bagażnika - przecięta wiązka) tył po dwójce dzieci wygląda jakby jakąś bomba wybuchła a samochód ma raptem ~120tys km nastukane i to większość po autostradach.
Takich przypadków jest jednak więcej
Jeżeli nie wyeliminują tych bubli to raczej nadal nie będą mogli aspirować do miana marki Premium
Sdss pisze: ↑29 sty 2021, o 21:47
Materiały jak i jakość wykończenie wnętrza Mazdy jest kilka razy lepsza niż Skody. Tak hak napisał kolega Peb, w nowych modelach jest dużo lepiej.
Nie powiem... Wnętrze jak na mazdę robi robotę
Może ta "skóra" nie powala ale design jest na wysokim poziomie
Ale jeżeli chodzi nadal o kwestie zabezpieczenia antykorozyjnego... Daj spokój... Ja mam Skodę z 2016r z przebiegiem ponad 445tys km i zarówno nadwozie i przede wszystkim podwozie są w bdb stanie czego nie można powiedzieć o Mazda 6 kombi 2015r od kuzyna mojej żony (Z NIEMIEC!) oraz Mazda 3 HB z 2018r od "znajomego" mojego ojca...
Obydwa modele już mają "rumieńce" na nadkolach i okolicach progów pod spodem belka/wózek oraz elementy zawieszenia wyglądają jak w moim Accordzie z 2004roku (tzn ACC wyglądał bdb jak na swój wiek )...
W obydwóch przypadkach problem z luzowaniem/wymianą śrub mimośrodowych zawieszenia tylnego (zbieżność). W maździe 6 pojawiły się już problemy z elektryką (swirujaca szyba kierowcy, dyskotekowe oświetlenie wnętrza, awaria klapy bagażnika - przecięta wiązka) tył po dwójce dzieci wygląda jakby jakąś bomba wybuchła a samochód ma raptem ~120tys km nastukane i to większość po autostradach.
Takich przypadków jest jednak więcej
Jeżeli nie wyeliminują tych bubli to raczej nadal nie będą mogli aspirować do miana marki Premium
Zrobili duży krok w kierunku Premium, cx5, 3 czy cx30 mają świetne wnętrze i dobre materiały.
Blachy zgadza się, Mercedes też rdzewieje
Sdss pisze: ↑30 sty 2021, o 13:20
...
Zrobili duży krok w kierunku Premium, cx5, 3 czy cx30 mają świetne wnętrze i dobre materiały.
Blachy zgadza się, Mercedes też rdzewieje
Mazda premium???? To moje Volvo jest superhiper nadpremium. Design Mazdy jest jednym z lepszych, czerwony kolor wręcz strzał w 10. Materiały przeciętne, a komfort jazdy nieporównywalny nawet do Superba - negatywnie. Byłem mocno rozczarowany jazdami Mazdą 6 i CX5 jak szukałem następcy Superba. Głośno jak w Fabii. zachowanie na drodze też przeciętne.
Marek23 pisze: ↑30 sty 2021, o 22:34
Poza tym dynamika silników Mazda to dramat z przed 15 lat.
W MPS nie jest taki zły ^^ ale jak się coś wysra w tym silniku.... A na pewno prędzej czy później coś się wysra... To już lepiej jest auto zmienić niż próbować to reanimować ^^
Ja tam aktualnie produkowanej Mazdy będę bronił. Sam wybrałem CX-30 jako następcę Yeti pomimo słabszej dynamiki i użyteczności niż SEAT Ateca. Ale wyciszenie, jakość materiałów wykończeniowych, jakość audio i jeszcze kilka drobiazgów jak matriksowe LEDy z przodu czy head-up display przeważyły. Że o design i Soul Red Crystal nie wspomnę. Zabezpieczenie antykorozyjne poprawili (tak, wiem, przekonam się za kilka lat) więc ten argument do mnie nie trafia.
Nie poprawili kolega w Mazdzie pracuje i trochę naopowiada jak się spotkamy.
Jeden niedopilnowany odprysk i za kilka tygodni będzie "pryszcz".
Poleca swoim klientom newraligncze miejsca oklejać folią bezbarwną.