A ja odkopię i wrócę do tematu Macana, czuję się w obowiązku poinformować co w końcu wybrałem jak już pytałem
A praktycznie byłem zdecydowany na 4T z Macana, prawie nawet już kupilem na Allegro, ale jednak wybrałem inną opcję, po chwili zastanowienia.
Mianowice poszedłem w zyskującą popularność opcję- Brembo 6T z Alfy Giulia/Stelvio Quadrifoglio. Jest to zacisk monobloc (nie skręcany, jednolity), 6T, nie ma problemu z obróceniem, tak by tłoczki były w odpowiedniej kolejności rozmiarami, pod tarcze 355/362. Akurat wybrałem 362x32 dwuczęściowa pływająca DBA.
Różnica w cenie MOIM ZDANIEM totalnie warta zysku - 6T zamiast 4T, tarcza dwuczęściowa 362 zamiast litej 345- a różnica w cenie- około 2500 brutto.
Początkowo miała być tarcza 356x32 dwuczęściowa stała, w tym przypadku różnica to było 1200-1300 brutto, więc MOIM ZDANIEM killer cenowy w stosunku do 4T z Macana.
Generalnie +1200 za 6T 355 stałe, +1200 za 362 pływające- dla mnie przy i tak już sporej kwocie całkowitej bardzo warta swojej ceny dopłata.
Na tył poszły standardowe dwuczęściowe 335x22.
Wrażeń dużo nie opowiem, jeszcze się układa hamulec, ale nawet przy lekkim musnięciu pedału jest ogromna różnica.