Nie podali, ale na przebitka widoku z jednostki centralnej widać "off" po prawej i lewej stronie.....
Więc jechał bez ogrzewania..... Mimo wszystko nie wiem ile octavia waży mniej od superba, już wiem 1496 vs. 1677 kg superba w kombi, ale jak podawali średnie użycie 9KWh...to i tak wychodzi że z górki i przy dobrym wietrze ... Szkoda, że nie zrobili testu superba w kombi...
suzu4x4 pisze:Zakopane 800-900 m.n.p.m. Kraków ok. 200.
Materiał reklamowy ale udało się. Szkoda ze nie podali czy miał włączone ogrzewanie i jaką osiągnął średnia prędkość, obstawiam że poniżej 50.
jechał bardzo powoli..
i wraz stawiam na to że miał napompowane koła na 4atm... , inaczej by nie wspominał o tym że ma napompowane według instrukcji..poza tym ci goście w studiu buli mistrzami w jeździe oszczędnościowej więc mu dobrze podpowiedzieli co i jak..
no i pamiętajcie że to był nagrany film więc różne cuda można zrobić ..
oczywiście nie mówię że coś było kombinowane w filmie , może faktycznie mu sie udało..
Wskazanie zużytego paliwa według ich "komputera" też mogło rozmijać się z prawdą. Test powinien być zrobiony od stacji do stacji tankując do odbicia a film udostępniony w całości
Aparatura w aucie też trochę prądu kradła. Ciekawe jaki patent mieli na zaparowanie wnętrza, skoro nawiew OFF a tylko w jednym momencie widać lekko uchylone okno.
woj_tek pisze: ↑21 lut 2021, o 18:39
Ciekawe jaki patent mieli na zaparowanie wnętrza, skoro nawiew OFF a tylko w jednym momencie widać lekko uchylone okno.
woj_tek pisze: ↑21 lut 2021, o 18:39
Ciekawe jaki patent mieli na zaparowanie wnętrza, skoro nawiew OFF a tylko w jednym momencie widać lekko uchylone okno.
to proste - wietrzyli wtedy gdy nie filmowali
To by zwiększało opory i... zmniejszało zasięg na prądzie
Defacto większość trasy musiałby jechać z uchylonymi oknami albo nie oddychać
Ja na samym prądzie zrobiłem najmniej 24 km przy dużych mrozach , a najwięcej 73 km wracając z Zieleńca .
Dziś po mieście przejechałem 47 km do uruchomienia silnika spalinowego. Dystans przejechany od ostatniego tankowania 1811km głównie miasto, średnie zużycie 2.7 l/100km + 13,6 kWh
Przy jeździe w mieście robię ok. 43-45 km. Oczywiście przy względnie spokojnej jeździe i w trybie B. Zima było 10 km mniej.
Z moich obserwacji wynika, że najwiecej prądu zużywam jadąc obwodnica (100-110 km/h) i jadąc pod górkę. Niestety Gdansk jest bardzo pofalowany i nie da się tego uniknac, szczególnie gdy mieszkasz na górnym tarasie.
Najwiecej udało mi się nabić 49, ale przy naprawdę spokojnej jeździe. Nierealne na codzień.
Wniosek: przy spokojnej jeździe po płaskim terenie myśle, ze można zbliżyć się do 60tki.
Witam,
Dzisiaj zrobiłem trasę jak w filmie z skoda octavia iv, tyle że jadąc superb iv - Zakopane -> Kraków.
Wystartowałem z 100% naładowanym i spalanie wyszło 1.8l/100 (84km na elektryku - klima 100% on)
(Oczywiście trasa Kraków -> Zakopane - wyszło 6l, ale jechałem głównie w trybie sport ).
a ja się zastanawiam jakie jest spalanie na dłuższych trasach, przynajmniej w części po autostradach, z prędkościami 140-160, na krótkich dystansach jadąc spokojnie dla hybrydy starczy prądu załadowanego w domu z gniazdka, zastanawiam się jak to będzie, gdy tego "zapasu z domu" zabraknie
yaro_1 pisze: ↑13 wrz 2021, o 21:30
a ja się zastanawiam jakie jest spalanie na dłuższych trasach, przynajmniej w części po autostradach, z prędkościami 140-160, na krótkich dystansach jadąc spokojnie dla hybrydy starczy prądu załadowanego w domu z gniazdka, zastanawiam się jak to będzie, gdy tego "zapasu z domu" zabraknie
Trasa do Gdańska - tryb sport 7,7l
Kraków - Warszawa - Kraków (średnia prędkość 93km/h) 7.8l (sport)
Kraków -> Amsterdam (1300km - śr. 98km/h) 7.7l (sport)
Trasy robię głównie w trybie sport - poziom baterii cały czas utrzymuje się na 50% i auto jest mega dynamiczne