maureliusz pisze: ↑15 mar 2021, o 20:21
Po głębszej analizie stukała końcówka drążka..
kurde..sorry..
ale jaka jest potrzebna głębsza analiza żeby stwierdzić że to końcówka napierdziela a nie maglownica..
sam analizowałeś czy mechanik ?
Zgrubna analiza: zza siedziska kierownicy + zapytanie na forum
Głębsza analiza: na kanale u diagnosty (ja nie umiem kręcić kierownicą i być pod autem w tym samym czasie)
Myślę wyczerpało temat.
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
leszekmw pisze: ↑11 mar 2021, o 14:58
przegub wewnętrzny , przekładnia.
oczywiście o ile przekładając koła przód/tył masz taki sam efekt , bo nokiany są ciężkie w montażu i łatwo można je źle zmontować na felgę ale wtedy by była różnica w biciu przekładając je przód/tył
obstawiam przegub jednak
Wiem wiem , całe szczęście opony zakładał kumaty wulkanizator i sam o tym wspomniał, że tam jakiś rant czy coś jest na wewnętrznej stronie.
leszekmw pisze: ↑16 mar 2021, o 14:58
kurde..sorry..
ale jaka jest potrzebna głębsza analiza żeby stwierdzić że to końcówka napierdziela a nie maglownica..
sam analizowałeś czy mechanik ?
Mi kiedyś ASO powiedziało, że przekładnia do wymiany/regeneracji , po zregenerowaniu stukanie i skrzypienie nie ustąpiło.
Kolejna wizyta w ASO z reklamacją naprawy, okazało się, że to jednak był łącznik stabilizatora za 70 zeta
oolsztyniak pisze: ↑18 mar 2021, o 10:59
Mi kiedyś ASO powiedziało, że przekładnia do wymiany/regeneracji , po zregenerowaniu stukanie i skrzypienie nie ustąpiło.
Kolejna wizyta w ASO z reklamacją naprawy, okazało się, że to jednak był łącznik stabilizatora za 70 zeta
Czyli... jednak ta przekładnia budzi demony
Swoją drogą...ładnie umoczyli.
Kinguuu...właściciel problemu... chyba sprzedał kurę, bo cisza...
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
U mnie to samo.
Wymienilem drazki kierownicze bo jeden mial lekki luz.
Z tylu pekla sprezyna wiec poszly nowe sprezyny x 4 i amory juz 4 nowe .
No i do 140 baja a przy i ponad bicie na kierownicy i na podlodze wyczowalne.
Jak pojechalem wywazyc gdzie indziej bylo lepiej bo dopiero przy 160 bilo.
I na letnim i na zimowym komplecie podobnie.
Mysle ze jeszcze sprobuje wywazania lepszego bo jak kupilem tego nie bylo.
A teraz wkurza mnie to strasznie bo jezdze 90% trasy i wiadomo ze 140 plus trzymane a tam bicie.
Chociaz troche dziwne bo na drogach krajowych i polskiej autostradzie nie czuc az tak lub wogole.
A jak niemieckie betonowki itp czuc bardziej.
Wiec albo sie wkurze i zmienie polos oczywiscie najpierw wywazanie
Ja dziś zmieniłem na letnie i zero bicia do 140, szybciej nie jechałem bo na drodze nie było warunków. Na tej samej drodze zimowki mi bily po kierownicy. Z tym, że letnie miały test drogowy A zimowe zwykle wyważenie. Więc polecam test drogowy z optymalizacją.
Po zmianie z 17 zimowych na 18 letnie wydaje mi się, że auto jeszcze wyżej stoi, większe przeswity. Nie chce glebic ale troszkę zmniejszyc te dziury między opona A karoseria. "Rozwarcie" na 5 palcow, chcialbym troszkę ciasnej
Temat zamknięty. Byłem na "próbie drogowej" w szer premio w Łodzi i wyszło że lewa strona przód +15 kg a tył +12 kg. Prawa jest ok. Opony będę wysyłał do Oponeo. A samochód na 99 idzie na sprzedaż.
Nie dało się zniwelować tego na maszynie przesunięciem opony ani dowazaniem koła. Z tego co mówił mechanik to tak jakby były opony bieżnikowane i źle zrobione wewnątrz ( za dużo gumy lub elementy poszycia przesunięte wewnątrz). Na normalniej wyrażarce było ok. Dopiero po rozpedzeniu było poza normą.
Jak da się tu wkleić w jakieś prosty sposób zdjęcia to wyślę jak to wyglądało...
Sprzedaż bo kiedyś chciałem takie auto mieć. Mam i d nie urywa. Miałem kupić Superb l&k 3 i nie kupiłem bo ta się przytrafiła. Jedyna zaleta to że na napęd 4*4 i że jest duża. Slabo się prowadzi i nawet po chipie jest słaba. Fotele mało wygodne. Wnętrze jak w passacie b6. Deska skrzypi. Ogólnie Insignia a polift lepiej jeździła. Nie jaram się tym autem. Oglądałem nowego Superb to za 180 tyś można kupić lepsze auta. Poza tym opinia osoby z ASO Skody mówi sama za siebie... Że S3 pierd*li się na potęgę. Do tego S2 fl pali tyle co np Volvo XC60 automat z silnikiem 2,4 D5 215 koni a więc słabo.
Temat rzeka...
Ja się kocham w Continental. Na lato petarda jak trzyma ale... szybko zużywa się .
Że względu na problemy z wyważeniem i wrażliwością S2;-) next time spróbuję Michelin lub Pirelli.
Dwie rzeczy na których staram się nie oszczędzać... gumy;-) i hamulce.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
maureliusz pisze: ↑22 mar 2021, o 06:24
Temat rzeka...
Ja się kocham w Continental. Na lato petarda jak trzyma ale... szybko zużywa się .
Że względu na problemy z wyważeniem i wrażliwością S2;-) next time spróbuję Michelin lub Pirelli.
Dwie rzeczy na których staram się nie oszczędzać... gumy;-) i hamulce.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Tez nie oszczedzam. Continentale chyba wybiore lub michelin. Jakies modele macie upatrzone czy juz to wedlug uznania. Jezdze duzo autostradami napewno plus to ich glosnosc. Wiadomo jak najmniejsza.