Kierowca drży na autostradzie

maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: maureliusz »

leszekmw pisze: 16 mar 2021, o 14:58
maureliusz pisze: 15 mar 2021, o 20:21 Po głębszej analizie stukała końcówka drążka..
kurde..sorry..
ale jaka jest potrzebna głębsza analiza żeby stwierdzić że to końcówka napierdziela a nie maglownica.. :?:
sam analizowałeś czy mechanik ?
Zgrubna analiza: zza siedziska kierownicy + zapytanie na forum
Głębsza analiza: na kanale u diagnosty (ja nie umiem kręcić kierownicą i być pod autem w tym samym czasie)

Myślę wyczerpało temat.
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
oolsztyniak
Posty: 293
Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200 km / 436 Nm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: oolsztyniak »

leszekmw pisze: 11 mar 2021, o 14:58 przegub wewnętrzny , przekładnia.
oczywiście o ile przekładając koła przód/tył masz taki sam efekt , bo nokiany są ciężkie w montażu i łatwo można je źle zmontować na felgę ale wtedy by była różnica w biciu przekładając je przód/tył
obstawiam przegub jednak
Wiem wiem , całe szczęście opony zakładał kumaty wulkanizator i sam o tym wspomniał, że tam jakiś rant czy coś jest na wewnętrznej stronie.
leszekmw pisze: 16 mar 2021, o 14:58 kurde..sorry..
ale jaka jest potrzebna głębsza analiza żeby stwierdzić że to końcówka napierdziela a nie maglownica.. :?:
sam analizowałeś czy mechanik ?
Mi kiedyś ASO powiedziało, że przekładnia do wymiany/regeneracji , po zregenerowaniu stukanie i skrzypienie nie ustąpiło.
Kolejna wizyta w ASO z reklamacją naprawy, okazało się, że to jednak był łącznik stabilizatora za 70 zeta :)
maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: maureliusz »

oolsztyniak pisze: 18 mar 2021, o 10:59 Mi kiedyś ASO powiedziało, że przekładnia do wymiany/regeneracji , po zregenerowaniu stukanie i skrzypienie nie ustąpiło.
Kolejna wizyta w ASO z reklamacją naprawy, okazało się, że to jednak był łącznik stabilizatora za 70 zeta :)
Czyli... jednak ta przekładnia budzi demony :-)
Swoją drogą...ładnie umoczyli.


Kinguuu...właściciel problemu... chyba sprzedał kurę, bo cisza... :-D
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: into »

Te łączniki stabilizatorow to ja dwa razy w roku wymieniam. Koszt nieduży ale pukanie strasznie irytujące.
I'm the man on the silver mountain
PabloLG
Posty: 88
Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Paweł
Lokalizacja: Chodziez (Weida De)

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: PabloLG »

U mnie to samo.
Wymienilem drazki kierownicze bo jeden mial lekki luz.
Z tylu pekla sprezyna wiec poszly nowe sprezyny x 4 i amory juz 4 nowe .
No i do 140 baja a przy i ponad bicie na kierownicy i na podlodze wyczowalne.
Jak pojechalem wywazyc gdzie indziej bylo lepiej bo dopiero przy 160 bilo.
I na letnim i na zimowym komplecie podobnie.
Mysle ze jeszcze sprobuje wywazania lepszego bo jak kupilem tego nie bylo.
A teraz wkurza mnie to strasznie bo jezdze 90% trasy i wiadomo ze 140 plus trzymane a tam bicie.
Chociaz troche dziwne bo na drogach krajowych i polskiej autostradzie nie czuc az tak lub wogole.
A jak niemieckie betonowki itp czuc bardziej.
Wiec albo sie wkurze i zmienie polos oczywiscie najpierw wywazanie
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: into »

Ja dziś zmieniłem na letnie i zero bicia do 140, szybciej nie jechałem bo na drodze nie było warunków. Na tej samej drodze zimowki mi bily po kierownicy. Z tym, że letnie miały test drogowy A zimowe zwykle wyważenie. Więc polecam test drogowy z optymalizacją.
Po zmianie z 17 zimowych na 18 letnie wydaje mi się, że auto jeszcze wyżej stoi, większe przeswity. Nie chce glebic ale troszkę zmniejszyc te dziury między opona A karoseria. "Rozwarcie" na 5 palcow, chcialbym troszkę ciasnej ;)
I'm the man on the silver mountain
Kinguuu
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2020, o 13:20
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Piotr

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: Kinguuu »

Temat zamknięty. Byłem na "próbie drogowej" w szer premio w Łodzi i wyszło że lewa strona przód +15 kg a tył +12 kg. Prawa jest ok. Opony będę wysyłał do Oponeo. A samochód na 99 idzie na sprzedaż.
maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: maureliusz »

I się kura...doigrała... pniak siekierka i do garka :-)

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: into »

Powiedzieli z czego to wynika? I czemu na sprzedaz?
I'm the man on the silver mountain
maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: maureliusz »

into pisze:Powiedzieli z czego to wynika? I czemu na sprzedaz?
Ja też nie kumam... Nie mogli opony obrócić i zoptymalizować??

Na sprzedaż bo kolega ma dość. Trochę go rozumiem... bo kura S2 jest wybitna jeżeli chodzi o wrażliwość na wyważenie...

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
Kinguuu
Posty: 20
Rejestracja: 27 paź 2020, o 13:20
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Piotr

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: Kinguuu »

Nie dało się zniwelować tego na maszynie przesunięciem opony ani dowazaniem koła. Z tego co mówił mechanik to tak jakby były opony bieżnikowane i źle zrobione wewnątrz ( za dużo gumy lub elementy poszycia przesunięte wewnątrz). Na normalniej wyrażarce było ok. Dopiero po rozpedzeniu było poza normą.
Jak da się tu wkleić w jakieś prosty sposób zdjęcia to wyślę jak to wyglądało...

Sprzedaż bo kiedyś chciałem takie auto mieć. Mam i d nie urywa. Miałem kupić Superb l&k 3 i nie kupiłem bo ta się przytrafiła. Jedyna zaleta to że na napęd 4*4 i że jest duża. Slabo się prowadzi i nawet po chipie jest słaba. Fotele mało wygodne. Wnętrze jak w passacie b6. Deska skrzypi. Ogólnie Insignia a polift lepiej jeździła. Nie jaram się tym autem. Oglądałem nowego Superb to za 180 tyś można kupić lepsze auta. Poza tym opinia osoby z ASO Skody mówi sama za siebie... Że S3 pierd*li się na potęgę. Do tego S2 fl pali tyle co np Volvo XC60 automat z silnikiem 2,4 D5 215 koni a więc słabo.
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: into »

Jak masz możliwość kupić coś nowego do 200k to rozumiem i w takiej sytuacji też bym zmienił auto na nowsze :)
I'm the man on the silver mountain
PabloLG
Posty: 88
Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Paweł
Lokalizacja: Chodziez (Weida De)

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: PabloLG »

Panowie 2 lednie musze kupic nowe jakie firmy modele opon polecacie. Tylne 2 nowe. 2 musze dokupic.
maureliusz
Posty: 1885
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: maureliusz »

Temat rzeka...
Ja się kocham w Continental. Na lato petarda jak trzyma ale... szybko zużywa się :-(.
Że względu na problemy z wyważeniem i wrażliwością S2;-) next time spróbuję Michelin lub Pirelli.
Dwie rzeczy na których staram się nie oszczędzać... gumy;-) i hamulce.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
PabloLG
Posty: 88
Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Paweł
Lokalizacja: Chodziez (Weida De)

Re: Kierowca drży na autostradzie

Post autor: PabloLG »

maureliusz pisze: 22 mar 2021, o 06:24 Temat rzeka...
Ja się kocham w Continental. Na lato petarda jak trzyma ale... szybko zużywa się :-(.
Że względu na problemy z wyważeniem i wrażliwością S2;-) next time spróbuję Michelin lub Pirelli.
Dwie rzeczy na których staram się nie oszczędzać... gumy;-) i hamulce.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Tez nie oszczedzam. Continentale chyba wybiore lub michelin. Jakies modele macie upatrzone czy juz to wedlug uznania. Jezdze duzo autostradami napewno plus to ich glosnosc. Wiadomo jak najmniejsza.
ODPOWIEDZ