PowerBox/tunning do Superb SIII
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Tłumik wycięty, rura wspawana.
Nie wydaje mi się, żeby było głośniej, a jak jest to ja tego nie zauważam. Nic nie buczy, nie rezonuje - czyli tak jak miało być
Może wpływ na wrażenie odsłuchowe ma to, że auto mam wygłuszone w dość dużym stopniu (drzwi, maska, nadkola, bagażnik)
Nie wydaje mi się, żeby było głośniej, a jak jest to ja tego nie zauważam. Nic nie buczy, nie rezonuje - czyli tak jak miało być
Może wpływ na wrażenie odsłuchowe ma to, że auto mam wygłuszone w dość dużym stopniu (drzwi, maska, nadkola, bagażnik)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 sie 2016, o 18:20
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
to już było, teraz Gregor10 woła już 3500 PLN za stage1Kuster pisze: ↑1 kwie 2021, o 20:17Dużo 2700...Bebok pisze: ↑1 kwie 2021, o 14:51 IC wymieniony, auto poskładane, jeździ, błędów brak i 500zł zaoszczędzone za robotę
Po świętach zgłaszam się chyba do JKRacing.
Właściciel obiecuje 360/480 dla mojego auta za 2200 + 500 za zmiany nastaw skrzyni.
Tak swoją drogą co zmienia się programem skrzyni? Tylko obroty, przy których następują zmiany biegów?
Nawet Gregor 10 robi taniej
2200 to już za softa i program DSG
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Do innego tunera jednak jadę; wizyta w poniedziałek. Wrzucę wykres.
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
chora cena, ale skoro ktoś jest w stanie tyle zapłacić to dlaczego nie.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Usługa jest tyle warta ile za nią jest w stanie zapłacić klient więc jak liczy za soft 3500 to widocznie ma klientów w tej cenie
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Bez przeciągania struny zrobiony program, bo też autem mam zamiar jeszcze przynajmniej 8 lat pojeździć.
Różnica jest spora, zwłaszcza przy starcie. Jestem zadowolony zwłaszcza za 2000zł
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Kupiłem nowe z myślą o jeżdżeniu przynajmniej 10lat. Nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze będzie mnie stać na nowe auto, więc tak to wygląda
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2020, o 11:17
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Hej hej, dobrzy ludzie!
Powiedzcie czy JB4 ma jakiekolwiek przewagi nad stage 1, jeśli samochód nie jest na gwarancji?
Zbieram się w końcu do zwiększenia mocy mojego Superba i po zgłębieniu tematu byłem przekonany do JB4, głównie ze względu na łatwe usunięcie modyfikacji przy sprzedaży samochodu (albo gdy mi się znudzi/nie spodoba) i możliwość odsprzedaży boxa. Z informacji z netu wychodziło mi taniej kupić JB4, zamontować, potem wymontować i sprzedać, niż robić chip tuning i potem go usuwać znowu u tunera. Poza tym JB4 i stage 1 wydawał się dawać zbliżone efekty, z lekką przewagą chip tuningu.
Najwyraźniej czytałem złe informacje albo coś przekombinowałem, bo przy rozmowie z Unitronic wyszło, że chip tuning i soft skrzyni zrobią w cenie podobnej do całego kosztu JB4 (zakładając 1000 zł straty na odsprzedaży boxa potem), a w razie czego wgrywają oryginalny soft za darmo w 10 minut.
Ogółem to robię sobie prezent na imieniny (a co!) i w JB4 się wczytywałem dłuższy czas, a teraz święto na dniach i już bym chciał to mieć, a nie od nowa zgłębiać temat chip tuningu i softu skrzyni
Z przewag JB4 kojarzę jeszcze możliwość zmiany predefiniowanych map i reszty parametrów na bieżąco, ale ja nie mam zamiaru się w to bawić, wolę zaufać fachowcom.
Czy coś jeszcze warto rozważyć wybierając miedzy JB4 i stage 1?
Ewentualnie na co zwrócić uwagę przy stage 1 i sofcie skrzyni, skoro tuner robi to we własnym zakresie? Wszystkie JB4 działają jakby podobnie, a tutaj to indywidualne strojenie tunera.
A może ktoś robił stage 1 i soft skrzyni w Unitronic i mógłby się wypowiedzieć o efektach?
Powiedzcie czy JB4 ma jakiekolwiek przewagi nad stage 1, jeśli samochód nie jest na gwarancji?
Zbieram się w końcu do zwiększenia mocy mojego Superba i po zgłębieniu tematu byłem przekonany do JB4, głównie ze względu na łatwe usunięcie modyfikacji przy sprzedaży samochodu (albo gdy mi się znudzi/nie spodoba) i możliwość odsprzedaży boxa. Z informacji z netu wychodziło mi taniej kupić JB4, zamontować, potem wymontować i sprzedać, niż robić chip tuning i potem go usuwać znowu u tunera. Poza tym JB4 i stage 1 wydawał się dawać zbliżone efekty, z lekką przewagą chip tuningu.
Najwyraźniej czytałem złe informacje albo coś przekombinowałem, bo przy rozmowie z Unitronic wyszło, że chip tuning i soft skrzyni zrobią w cenie podobnej do całego kosztu JB4 (zakładając 1000 zł straty na odsprzedaży boxa potem), a w razie czego wgrywają oryginalny soft za darmo w 10 minut.
Ogółem to robię sobie prezent na imieniny (a co!) i w JB4 się wczytywałem dłuższy czas, a teraz święto na dniach i już bym chciał to mieć, a nie od nowa zgłębiać temat chip tuningu i softu skrzyni
Z przewag JB4 kojarzę jeszcze możliwość zmiany predefiniowanych map i reszty parametrów na bieżąco, ale ja nie mam zamiaru się w to bawić, wolę zaufać fachowcom.
Czy coś jeszcze warto rozważyć wybierając miedzy JB4 i stage 1?
Ewentualnie na co zwrócić uwagę przy stage 1 i sofcie skrzyni, skoro tuner robi to we własnym zakresie? Wszystkie JB4 działają jakby podobnie, a tutaj to indywidualne strojenie tunera.
A może ktoś robił stage 1 i soft skrzyni w Unitronic i mógłby się wypowiedzieć o efektach?
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Unitronic to bardzo dobry tuner, jeden z najstarszych i najbardziej doświadczonych w Polsce, więc jak tak mówi to tak jest. Widocznie są sposoby.
Miałem soft ECU z Unitronic i byłem bardzo zadowolony, więc polecam.
Aczkolwiek z JB4 też byłem mega zadowolony i moje prywatne zdanie jest takie, że jak nie planujesz nic ponad Stage 1, to lepiej iść w JB4. W każdej chwili można wypiąć, wybrać mapę seryjną, pod gorsze paliwo czy tzw. na serwis (moc bardzo mocno obniżona). Osiągi zazwyczaj są zbliżone.
Miałem soft ECU z Unitronic i byłem bardzo zadowolony, więc polecam.
Aczkolwiek z JB4 też byłem mega zadowolony i moje prywatne zdanie jest takie, że jak nie planujesz nic ponad Stage 1, to lepiej iść w JB4. W każdej chwili można wypiąć, wybrać mapę seryjną, pod gorsze paliwo czy tzw. na serwis (moc bardzo mocno obniżona). Osiągi zazwyczaj są zbliżone.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2020, o 11:17
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Soft skrzyni też był robiony? Zastanawia mnie jaką różnicę robi - na ile wpływa na szarpanie przy redukcji w okolicach 2k obrotów, czy zmiany dotyczą D i S itp.Miałem soft ECU z Unitronic i byłem bardzo zadowolony, więc polecam.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Standardy strojenia się trochę zmieniły. Soft skrzyni robi się obecnie zasadniczo zawsze nawet przy STAGE 1 u większości porządnych tunerów (chyba że ktoś sobie po prostu nie życzy). Auto jeździ harmonijnie i przyjemnie - zmienia się pewnie parametry, tempo zmiany biegów, poprawia procedury LC itd. Zatem, jeśli zrobisz soft u Aligatora, w CompSport, w Digitun, w Gregor10, w Unitronic, to będziesz miał to wszystko pięknie, harmonijnie zestrojone. To jest między innymi ten powód, dla którego wybieram jednak nie JB4, tylko kompletne strojenie Stage 1.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2020, o 11:17
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ekstra, o coś takiego właśnie mi chodziło, dzięki za informacje. Tylko się jeszcze upewnię - ogólne cechy trybów D i S pozostają niezmienione? Czyli D wciąż będzie w miarę mułowaty, spokojny, do miejskiej jazdy, a S będzie wysoko trzymał obroty?KriSSo pisze: ↑22 kwie 2021, o 08:45Standardy strojenia się trochę zmieniły. Soft skrzyni robi się obecnie zasadniczo zawsze nawet przy STAGE 1 u większości porządnych tunerów (chyba że ktoś sobie po prostu nie życzy). Auto jeździ harmonijnie i przyjemnie - zmienia się pewnie parametry, tempo zmiany biegów, poprawia procedury LC itd. Zatem, jeśli zrobisz soft u Aligatora, w CompSport, w Digitun, w Gregor10, w Unitronic, to będziesz miał to wszystko pięknie, harmonijnie zestrojone. To jest między innymi ten powód, dla którego wybieram jednak nie JB4, tylko kompletne strojenie Stage 1.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 12:42
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 286KM 620Nm
- Imię: Włodek
- Lokalizacja: Radonie
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
http://s-performance.pl/realizacje/tuning/skoda/
Piszą tutaj: "Zwiększenie mocy silnika zazwyczaj wiąże się ze zmniejszeniem zużycia paliwa, spalania. Zazwyczaj spadek spalania wynosi 10 % przy zastosowaniu tuningu stage 1 dla skody."
Ile w tym prawdy? Jak się zmieniło wasze spalanie po tuningu?
Piszą tutaj: "Zwiększenie mocy silnika zazwyczaj wiąże się ze zmniejszeniem zużycia paliwa, spalania. Zazwyczaj spadek spalania wynosi 10 % przy zastosowaniu tuningu stage 1 dla skody."
Ile w tym prawdy? Jak się zmieniło wasze spalanie po tuningu?
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 20:36
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 227/490
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
na początku lekko w górę, bo sprawdzałem jak auto idzie...a idzie duzo lepiej...potem przy normalnej jezdzie podobne spalanie.