nie robilwm , sa sie naprawili:p
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
nie robilwm , sa sie naprawili:p
w 2020 nie działa dezaktywacja, trzeba fizycznie kabel lub bezpiecznik rozłączyć. Nie wiem jaki, pytaj mechanika
Tak ma być że świeci się guzikarekaku pisze: ↑29 maja 2021, o 02:41 Witam. Użyłem dezaktywacji S/S po przez aplikacje w OBD11 (zmieniłem na wartość OFF), ale guzik przy skrzyni nadal świeci się na biało oraz ikona S/S pojawia się na wyświetlaczu po zatrzymaniu i znika po ruszeniu. Czy tak powinno to wyglądać i S/S już jest wyłączony?
Dzięki za odpowiedź już ogarnąłem co i jak. Ikona pojawia się, ale przekreślona (nie zauważyłem tego na szybko na jeździe próbnej po zmianie), nie wyłącza mi silnika, więc działa, tak jak powinno. Myślałem, że guzik będzie świecił się na żółto, tak jakby po manualnym wciśnięciu go i wyłączeniu systemu.Kuster pisze: ↑29 maja 2021, o 10:55 Tak ma być że świeci się guzik
Od czasu do czasu może nawet wywalić komunikat
"Usterka" lub "nieprawidłowe" działanie systemu start stop
Programowo zmieniasz jego działanie/zastosowanie
Tzn jak odpalasz samochód to S/S ma być nieaktywny
A jak wymyślisz go kliknięciem na przycisk to zacznie działać jak dawniej... Gasisz samochód, odpalasz i zaś masz S/S nieaktywny
Ostatnio chciałem zrobić włączyć kilka opcji w samochodzie (Vw my2021), przy pomocy obd11 i niestety jest problem. Od 2020 Vw zaczął wdrażać SFC w platformach m.in MQB, MQB Evo, MEB. Generalnie to zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem i wprowadzaniem zmian w pojazdach za pomocą nieznanych narzędzi diagnostycznych. SFC na pewno blokuje dostęp m. in. do 01 - silnik, 09- centralna elektryka, A5 - monitorowanie pojazdu poprzedzającego.
Wyłącz zapłon i wajche od wycieraczki przytrzymaj w dół to to jest położenie serwisowe, tak abyś mógł wymienić np. pióra.