Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

kefirek
Posty: 393
Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: kefirek »

A dlaczego? I co zamiast St xa zakładasz?
misiul
Posty: 53
Rejestracja: 22 lis 2017, o 11:00
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: misiul »

Przy załadunku za bardzo siada i rodzinka mowi ze za twardo. Wracam do serii poki co
komoornik
Posty: 1049
Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
Samochód: Superb III Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: komoornik »

A dopiero ktoś tu chwalił że komfort lepszy niż na DCC :?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2989
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: orlik »

Dla mnie lepszy, czy to za kólkiem czy jako pasażer ;)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4039
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: piramida »

misiul pisze: 8 cze 2021, o 20:41 Przy załadunku za bardzo siada i rodzinka mowi ze za twardo. Wracam do serii poki co
Przecież st xa m regulację twardości poza tym możesz sobie tył ciut bardziej podnieść niż przód i będzie git
misiul
Posty: 53
Rejestracja: 22 lis 2017, o 11:00
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: misiul »

piramida pisze: 10 cze 2021, o 23:25
misiul pisze: 8 cze 2021, o 20:41 Przy załadunku za bardzo siada i rodzinka mowi ze za twardo. Wracam do serii poki co
Przecież st xa m regulację twardości poza tym możesz sobie tył ciut bardziej podnieść niż przód i będzie git
Tak masz rację, ST XA to bardzo dobry zawias, w pełni regulowany. Ale z pewnymi faktami nawet, nie możesz dyskutować :)
Aktualnie wystawione na sprzedaż na forum, OLX i Allegro, jakby co :)
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 288
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: KriSSo »

piramida pisze: 10 cze 2021, o 23:25 i poza tym możesz sobie tył ciut bardziej podnieść niż przód i będzie git
Wygląda Piotrze na to, że właśnie z tym podnoszeniem w górę jest największy problem - to samo miałem na BC Racing, czyli nieakceptowalna gleba. Natomiast myślałem, że problem, który występował w BC Racing, nie występuje w ST/KW. A jednak ...... owszem. Tzn mnie na szczęście kłopot już nie dotyczy, bo u mnie (i u Ciebie) KW pracuje bardzo dobrze i miałem możliwość ustawienia odpowiedniej wysokości.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4039
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: piramida »

Panowie, wydaję mi się, że w ST XA nie ma problemu z podniesieniem tyłu i tył tak nie siada pod obciążeniem bo sprężyny ma liniowe, chyba, że jestem w błędzie. Nikt wczesniej nie opisywał jakichkolwiek problemów z nadmiernym siadaniem dupska na tym gwincie.
misiul
Posty: 53
Rejestracja: 22 lis 2017, o 11:00
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: misiul »

Ja musze mieć wysokosc prwiej jak w serii tj. Minus 15 to jest maks i tego nie mogłem osiągnąć. Reszta super.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Modyfikacja zawieszenia - bujanie na wietrze

Post autor: sane »

Ja ostatnio wiozłem kilka paczek gresu (tak ze 200 kg) w bagażniku i prawie w ogóle nie siadał tył, więc...
A zbyt duża gleba z tyłu to częsty błąd przy montażu/ustawieniu tyłu. Niektórym mechanikom "coś się wydaje" zamiast przeczytać dokumentację techniczną.
Już kilka razy spotkałem się z sytuacją, że tylna regulacja była sporo wkręcona i argument, że jak będzie wyżej to "zerwie gwint". Nie mówię, że tutaj tak było, ale jest to dość często popełniany błąd, więc warto na to zwrócić uwagę.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
ODPOWIEDZ