Witam
Pytanie czysto teoretyczne. Jeśli zamówiłem samochód miesiąc temu, to czy może okazać się, że np. po 3 miesiącach fabryka anuluje zamówienie za względu np. na komponent w konfiguracji wymagający jakiegoś specjalnego modułu?
Czy mogą anulować produkcję samochodu?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- caballero
- Posty: 350
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czy mogą anulować produkcję samochodu?
Generalnie, zawsze mogą anulować zamówienie.
Ja w swoim nie mam takich zapisów, wtedy stosuje się Kodeks Cywilny i jeśli wykażę, że z tego tytułu poniosłem jakieś koszty lub nie odniosłem przewidywanych korzyści, to mogę wnioskować o odszkodowanie.
Patrząc na artykuły w mediach widać, że to się zdarza.
https://www.money.pl/gospodarka/nowe-sa ... 3712a.html
Ja w swoim nie mam takich zapisów, wtedy stosuje się Kodeks Cywilny i jeśli wykażę, że z tego tytułu poniosłem jakieś koszty lub nie odniosłem przewidywanych korzyści, to mogę wnioskować o odszkodowanie.
Patrząc na artykuły w mediach widać, że to się zdarza.
https://www.money.pl/gospodarka/nowe-sa ... 3712a.html
- Problemy z dostępnością samochodów dotyczą praktycznie wszystkich marek, chociaż bardzo dobitnym przykładem wśród aut premium jest Mercedes. Fabryka w ostatnim miesiącu anulowała ponad trzy tysiące zamówień. Były to samochody, na które klienci bardzo długo czekali, a teraz otrzymali informację, że będą mogli zamówić auto ponownie w 2022 roku - mówi Maciej Chrobak, kierownik działu rozwoju rynku samochodów premium w Superauto.pl.