SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Tak wkładasz/robisz żeby pasek przeszedł obok śruby nie musi iść idealnie przez środek na dole. Najprościej mówiąc, puszczasz pasek tak żeby ominął środkową dziurę na kole.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2021, o 14:42
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2017
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Dzięki.
Simply Clever.
Czyli jednak nie idealnie w przeciwległe otwory....
Chyba się do ASO przejadę i zobaczę co i jak..... Hahaha....
Jeszcze raz Dziękuję.
Simply Clever.
Czyli jednak nie idealnie w przeciwległe otwory....
Chyba się do ASO przejadę i zobaczę co i jak..... Hahaha....
Jeszcze raz Dziękuję.
- ADSL
- Posty: 220
- Rejestracja: 26 sty 2020, o 15:09
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Myślę że niepotrzebnie kolega naciąga ten pasek
Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
-
- Posty: 1190
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
W S3 FL 2.0 280 zapaliła się (na pomarańczowo) kontrolka check-engine (ta od spalin chyba?). ASO szuka przyczyny i na razie nie mają pojęcia jaki powód... ktoś coś?
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Może krótkie odcinki robiłeś i się gpf nie miał kiedy wypalić? Wiem że to nie diesel i że PB ma wyższą temperaturę spalin. Ale mimo to ok 10min potrzeba od momentu rozpoczęcia aby się wypalił. Tyle u mnie w TDI to trwa można nawet na postoju. Z benzyna nie wiem nie miałem. Ale chętnie się dowiem jak to wygląda
-
- Posty: 1190
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Samochód nowy ledwo kupiony. Odcinki... praktycznie same długie. Problem występuje od DAY1. Najpierw skasowali bo podobno "zbyt niskie obroty na biegu jałowym" (zapomniałem uzupełnić w pierwszym poście). Zbyt niskie jak na moje oko nie były. Błąd wrócił po 50km. Jutro trzeci dzień jak rozkładają ręce nie wiedząc co zrobić i tylko jeżdżą i nabijają kilometry testując. Bez jaj...
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Czy podczas wymiany przednich tarcz i klocków potrzebny jest VCDS?
Czy to normalne, że fabryczne tarcze i klocki wytrzymują okolice 30-35tys. km? Obecnie mam ponad 26tys. Klocków może 5mm zostało, a na tarczy wyczuwalny jest rant - grubości nie mierzyłem, ale obstawiam, że jak się klocki skończą za te kilka tys. km to i tarcze będą miały poniżej 27mm...
Czy to normalne, że fabryczne tarcze i klocki wytrzymują okolice 30-35tys. km? Obecnie mam ponad 26tys. Klocków może 5mm zostało, a na tarczy wyczuwalny jest rant - grubości nie mierzyłem, ale obstawiam, że jak się klocki skończą za te kilka tys. km to i tarcze będą miały poniżej 27mm...
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Do wymiany przodu nie jest potrzebny Vcds ani obd11 etc.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 08:37
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Prośba o pomoc w interpretacji błędów i zalecenia co do dalszego postępowania.
Silnik 2.0 TDI 150 KM auto z 2015 roku, skrzynia manual
Adres 01: Silnik (J623-CRMB) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 BN HW: 04L 907 309 R
Komponent: R4 2,0L EDC H22 1197
Weryfikacja: B5H22---
Kodowanie: 01190012032401090000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026BN 002002
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026BN_002.rod
VCID: 77FD5EDBCECD4DF7A8-8022
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5158 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2456 00 [096] - nieregularny / sporadyczny sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
5253 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2452 00 [175] - usterka elektryczna
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 254
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 14 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.220 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1060 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: offset: 186 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: dyn.offset: 200 hPa
Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 17.5 °C
Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 23.20 g
Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 21.15 g
19249 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2195 00 [237] - sygnał mieszanki za ubogiej
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 267069 km
Data: 2021.10.06
Czas: 09:42:01
Prędkość obrotowa silnika: 1445.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 56 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 70 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.560 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 532.9 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: 0.0039827 A
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 48.853 %
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: status jakości sygnału: 1
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 1.0242
Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:| 5G0-920-XXX-17.clb-SRI3
Oznaczenie elementu SW: 5E0 920 781 B HW: 5E0 920 781 B
Komponent: KOMBI 206 7640
Kodowanie: 07A40A002180000801082A001000000000000000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardJCIMQBAB 009005
ROD: EV_DashBoardJCIMQBAB_009_VW48.rod
VCID: 275D4E9B5EED1D77F8-8072
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16777018 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 232
Przebieg: 267179 km
Data: 2021.10.08
Czas: 09:42:49
16777024 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 33
Wew.licznik błędów: 237
Przebieg: 267039 km
Data: 2021.10.03
Czas: 17:58:53
Kody gotowości: 1 2 0 0 0
Silnik 2.0 TDI 150 KM auto z 2015 roku, skrzynia manual
Adres 01: Silnik (J623-CRMB) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 BN HW: 04L 907 309 R
Komponent: R4 2,0L EDC H22 1197
Weryfikacja: B5H22---
Kodowanie: 01190012032401090000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026BN 002002
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026BN_002.rod
VCID: 77FD5EDBCECD4DF7A8-8022
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5158 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2456 00 [096] - nieregularny / sporadyczny sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
5253 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2452 00 [175] - usterka elektryczna
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 254
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 14 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.220 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1060 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: offset: 186 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: dyn.offset: 200 hPa
Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 17.5 °C
Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 23.20 g
Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 21.15 g
19249 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2195 00 [237] - sygnał mieszanki za ubogiej
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 267069 km
Data: 2021.10.06
Czas: 09:42:01
Prędkość obrotowa silnika: 1445.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 56 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 70 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.560 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 532.9 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: 0.0039827 A
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 48.853 %
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: status jakości sygnału: 1
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 1.0242
Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:| 5G0-920-XXX-17.clb-SRI3
Oznaczenie elementu SW: 5E0 920 781 B HW: 5E0 920 781 B
Komponent: KOMBI 206 7640
Kodowanie: 07A40A002180000801082A001000000000000000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardJCIMQBAB 009005
ROD: EV_DashBoardJCIMQBAB_009_VW48.rod
VCID: 275D4E9B5EED1D77F8-8072
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16777018 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 232
Przebieg: 267179 km
Data: 2021.10.08
Czas: 09:42:49
16777024 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 33
Wew.licznik błędów: 237
Przebieg: 267039 km
Data: 2021.10.03
Czas: 17:58:53
Kody gotowości: 1 2 0 0 0
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2021, o 14:42
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2017
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Spryskiwacze szyb Superb III kombi rok 2017
Proszę o poradę.
Przekodowałem sobie spryskiwanie przednich szyb na 2000ms i co 2 raz spryskiwanie lamp.
(zmieniłem tylko te dwie wartości)
Wydaje mi się, że od tamtej pory choć nie jestem w 100% pewny jak spryskuję przednią szybę to pryska też tylny spryskiwacz (w menu radia mam odznaczoną-pusty kwadracik, automatyczną wycieraczkę z tyłu). Wycieraczka tylna nie wykonuje żadnego ruchu ale płyn leci.
Nacisnę lekko spryskiwanie przodu np. na 1 sekundę lub krócej i płyn leci z tyłu lub się ledwo sączy.
Leciutko pyknę przednim spryskiwaczem i zawsze coś z tyłu się wysączy.
Może ktoś wie o co biega ??
Pozdrawiam
Jarek
Proszę o poradę.
Przekodowałem sobie spryskiwanie przednich szyb na 2000ms i co 2 raz spryskiwanie lamp.
(zmieniłem tylko te dwie wartości)
Wydaje mi się, że od tamtej pory choć nie jestem w 100% pewny jak spryskuję przednią szybę to pryska też tylny spryskiwacz (w menu radia mam odznaczoną-pusty kwadracik, automatyczną wycieraczkę z tyłu). Wycieraczka tylna nie wykonuje żadnego ruchu ale płyn leci.
Nacisnę lekko spryskiwanie przodu np. na 1 sekundę lub krócej i płyn leci z tyłu lub się ledwo sączy.
Leciutko pyknę przednim spryskiwaczem i zawsze coś z tyłu się wysączy.
Może ktoś wie o co biega ??
Pozdrawiam
Jarek
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 paź 2020, o 15:40
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 365KM (Stage1+)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Mam problem z przednim lewym piórem wycieraczki. Na wolnym biegu (mały deszcz) wycieraczka skacze podczas powrotu. Pióra są nowe (Bosch), szyba gładka, pióro przylega prostopadle (nie było sensu nic doginać). Przy większym deszczu i szybszych obrotach, problem nie występuje. Myślałem, że to przez niewidzialną wycieraczkę ale raczej już się starła a problem nadal aktualny.
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Może byłeś na myjni i masz wosk na szybie?doctore46 pisze: ↑19 paź 2021, o 20:59 Mam problem z przednim lewym piórem wycieraczki. Na wolnym biegu (mały deszcz) wycieraczka skacze podczas powrotu. Pióra są nowe (Bosch), szyba gładka, pióro przylega prostopadle (nie było sensu nic doginać). Przy większym deszczu i szybszych obrotach, problem nie występuje. Myślałem, że to przez niewidzialną wycieraczkę ale raczej już się starła a problem nadal aktualny.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 paź 2020, o 15:40
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 365KM (Stage1+)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
To nie to, wosk nakładam samemu, ale tylko na karoserie. Mam niewidzialną wycieraczkę z Soft99 ale nakładałem ją 3-4 miesiące temu więc wątpię żeby to był powód. Mogę spróbować kupić nowe ramie, ale obawiam się że demontaż i montaż to sporo roboty.