Witam. Nie dawno kupiłem swoją skodę i mam z nią problem. 2014r 2.0tdi cfgb. Rano jak zapale auto po chwili zaczyna dymić na biało i śmierdzą spaliny, są takie gryzące. Wygląda to jak para wodna. W końcówkach wydechu jakby była woda z olejem. Płynu raczej nie ubywa. Gdy się auto nagrzeje dymienie ustaje. Ma moc, chodzi równo, błędów brak.
Miał ktoś taki przypadek? Szukałem po forach ale nic konkretnego.
Dymi na biało na zimnym
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dymi na biało na zimnym
Wykonaj próbę CO2 w zbiorniczku wyrównawczym.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Re: Dymi na biało na zimnym
Efekt zimy i jest to normalne. Przecież w taką pogodę każde auto dyni na białoPiternn pisze:Witam. Nie dawno kupiłem swoją skodę i mam z nią problem. 2014r 2.0tdi cfgb. Rano jak zapale auto po chwili zaczyna dymić na biało i śmierdzą spaliny, są takie gryzące. Wygląda to jak para wodna. W końcówkach wydechu jakby była woda z olejem. Płynu raczej nie ubywa. Gdy się auto nagrzeje dymienie ustaje. Ma moc, chodzi równo, błędów brak.
Miał ktoś taki przypadek? Szukałem po forach ale nic konkretnego.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 gru 2021, o 12:46
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Dymi na biało na zimnym
Biorę to też pod uwagę, a beda takie śmierdzące gryzące spaliny? Czyli radziłbyś nie szukać nic narazie tylko jeździć, a jak się zrobi ciepło to się okaże.arczi_901 pisze: ↑14 gru 2021, o 16:57Efekt zimy i jest to normalne. Przecież w taką pogodę każde auto dyni na białoPiternn pisze:Witam. Nie dawno kupiłem swoją skodę i mam z nią problem. 2014r 2.0tdi cfgb. Rano jak zapale auto po chwili zaczyna dymić na biało i śmierdzą spaliny, są takie gryzące. Wygląda to jak para wodna. W końcówkach wydechu jakby była woda z olejem. Płynu raczej nie ubywa. Gdy się auto nagrzeje dymienie ustaje. Ma moc, chodzi równo, błędów brak.
Miał ktoś taki przypadek? Szukałem po forach ale nic konkretnego.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dymi na biało na zimnym
Tylko podpowiadam, ale zrobisz jak uważasz. Zobacz sobie korekty wtryskiwaczy na zimnym i ciepłym.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 18 cze 2020, o 14:53
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Płock
Re: Dymi na biało na zimnym
Jeżeli nie ubywa płynu oraz na korku oleju nie ma masła - to raczej jest to efekt zimy.
W O2 miałem BKD i pękła głowica - ubywało płynu, kopcił na biało na zimnym, masło pod korkiem oleju, ale spaliny miały taki słodki zapach.
A tak, to jeździł normalnie - nawet 3x był w Chorwacji , później już pęknięcie się pogłębiło i potrafiło ubywać 200-300ml płynu po przejechaniu ok 10km. Głowicę wymieniłem na nową(całość zabawy 4,5tys zł), pojeździłem 2 lata i kupiłem S2.
W O2 miałem BKD i pękła głowica - ubywało płynu, kopcił na biało na zimnym, masło pod korkiem oleju, ale spaliny miały taki słodki zapach.
A tak, to jeździł normalnie - nawet 3x był w Chorwacji , później już pęknięcie się pogłębiło i potrafiło ubywać 200-300ml płynu po przejechaniu ok 10km. Głowicę wymieniłem na nową(całość zabawy 4,5tys zł), pojeździłem 2 lata i kupiłem S2.