Tak, jest nowa jednostka - DNF. Coś tam się pojawiało dla Golfów 8R w zeszłym roku, ale na razie chyba nic masowego.
http://gregor10.pl/tag/golf-8r/
https://www.tuningblog.eu/pl/kategorien ... gp-338243/
Tak, jest nowa jednostka - DNF. Coś tam się pojawiało dla Golfów 8R w zeszłym roku, ale na razie chyba nic masowego.
Dte bierze tylko obroty walka żeby widzieć jakie jest rpm i ciśnienia na map sensorach. Reszta korygowana jest przez sterownik. Stad fuel trimy szaleją poza skalą dopuszczalną. JB4 łapie sygnał po OBD2, łapie sygnał AFR z kabla na sondzie, ma wtyczkę na listwie paliwowej i można ustawić FOL - czyli korygować ciśnienie paliwa.kefirek pisze: ↑2 lut 2022, o 10:37 A z ciekawości skąd JB4 bierze sygnał? Ja w gnojówce mam DTE i tam zbiera dane z trzech czujników: turbo, położenia walków i ciśnienie na szynie zasilania. Generalnie kilka minut wpinania wraz z układaniem kabli. Dłużej czekam aż kalkulatory się całkowicie wyłączą żeby jakieś kwiatki nie wyszyły.
Kontaktowałem sie poleconym Darkiem, ale potrzebny jest kanał, ze wzgledu na dolne podłączenie ( kanał, albo cierpliwosc wedkarza, połączona z precyzja chirurgaorlik pisze: ↑1 lut 2022, o 16:54 Kurde, zaskoczyłeś mnie tym, myślałem, że już dawno na tym śmigasz. Byłem w Wawie ostatnio to bym Ci w tym pomógł. Sorry, że wcześniej nie pytałem, ale w czasie covidu miałem trochę zawirowań i całkowicie mi to z głowy wyleciało. Pytałeś ile wołają za podłączenie w Twojej okolicy? Jak coś mogę parcytypować w kosztach, tak żebyś był zadowolony i mógł z tego korzystać.
ok jasne, jakkolwiek w sumie u mnie to się spisuje, ASO się nie czepia a różnica seria vs DTE jest znacząca, choć dalej na hamownię nie pojechałem.....KriSSo pisze: ↑2 lut 2022, o 20:10Dte bierze tylko obroty walka żeby widzieć jakie jest rpm i ciśnienia na map sensorach. Reszta korygowana jest przez sterownik. Stad fuel trimy szaleją poza skalą dopuszczalną. JB4 łapie sygnał po OBD2, łapie sygnał AFR z kabla na sondzie, ma wtyczkę na listwie paliwowej i można ustawić FOL - czyli korygować ciśnienie paliwa.kefirek pisze: ↑2 lut 2022, o 10:37 A z ciekawości skąd JB4 bierze sygnał? Ja w gnojówce mam DTE i tam zbiera dane z trzech czujników: turbo, położenia walków i ciśnienie na szynie zasilania. Generalnie kilka minut wpinania wraz z układaniem kabli. Dłużej czekam aż kalkulatory się całkowicie wyłączą żeby jakieś kwiatki nie wyszyły.
Jak to po co? Żeby mechanik zarobił albo diler