Witajcie od paru zimowych miesięcy próbuje ogarnąć blow off'a w moim 2.0 tsi DUNA dsg. Dokładnie tego chcę wpakować bo ma regulację głośności https://gfb.com.au/products/blow-off-an ... s3-detail/
, ale ni cholera nie możemy się dogadać Montaż prosty, fajny i bez problemowy . Pierwsza jazda, fanie psyka, szybka reakcja i w ogóle jest super. Na wolnych obrotach równo pracuje, no zupełnie nie ma się do czego przyczepić. Jak już banan na gębie się wyprostował. Zauważyłem że podczas przyspieszania w praktycznie w całym zakresie obrotów czuć wibracje na kierownicy i pedale gazu. Można to porównać do dual shocka na padzie. Ale nie czuć tego na innych elementach w kabinie czy na zewnątrz. Pojeździłem tak dwa dni, myśląc że sterownik musi się zaadaptować do nowej sytuacji lecz niestety tak się nie stało. Postanowiłem wrócić do oryginalnej DV . Po wymianie problem znikł . I teraz zastanawiam się jak to ogarnąć i co może być przyczyną tych wibracji . Tematów o blowoff do 2.0 tsi ea888 jest mało na rodzimych i zagranicznych forach . Czy ktoś próbował to ogarnąć ? i z jakim skutkiem AAAA zapomniałbym zakładałem też forge motorsport , leyo ale one są bez kanału powrotnego ale problem ten sam
BLOW OFF GFB 2.0 TSI ea888
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: BLOW OFF GFB 2.0 TSI ea888
No nic będę pionierem hehhehe jak się uda mam dwa pomysły do sprawdzenia
1 przenieś dv na przód i tym samym wydłużyć drogę i chronić bardziej przepustnice
2 zamontować GFB i jechać na strojenie i zobaczyć jak będzie.
I chyba zacznę od tego nr 2
1 przenieś dv na przód i tym samym wydłużyć drogę i chronić bardziej przepustnice
2 zamontować GFB i jechać na strojenie i zobaczyć jak będzie.
I chyba zacznę od tego nr 2