Zawieszenie

bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

czyli nie za specjalnie jesteś zadowolony z FSD
Super_Be
Posty: 379
Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 218KM@309NM
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Super_Be »

bezduszny pisze:czyli nie za specjalnie jesteś zadowolony z FSD

:?: :?: :?:
Po czym wnosisz?
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: sjak »

Bezduszny po prostu szuka usprawiedliwienia dla swojej decyzji o jeździe na serii :mrgreen:
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Zawieszenie

Post autor: Misiek Fisiek »

Też pomyślałem, że szuka pretekstu żeby nic nie zmieniać :)
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

Super_Be pisze:
bezduszny pisze:czyli nie za specjalnie jesteś zadowolony z FSD

:?: :?: :?:
Po czym wnosisz?
brak ochów i achów .... :mrgreen:
taki chłodny sceptycyzm
sjak pisze:Bezduszny po prostu szuka usprawiedliwienia dla swojej decyzji o jeździe na serii :mrgreen:
im dłużej jeżdżę tym bardziej mi się podoba
i nie chce oddawać komfortu za cenę możliwości pokonania kilku zakrętów z większą prędkością :lol:


....... za to szukam nowych zacisków monobloków na przód, pod seryjne tarcze 8-)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Zawieszenie

Post autor: Misiek Fisiek »

Jak dla mnie akurat heble w s2 są świetne a zawieszenie jest słabe. Ale każdy może mieć swoje zdanie.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

Zaciski pływające jakie mamy są podatne na zabrudzenia.. i finalnie przez to nierówną pracę. Już u siebie to chwilami zauważam i czekam tylko do wiosny by zrobić im czyszczenie (chyba, że będzie to konieczne już wcześniej). Dodatkowo bardzo szybko tracą ładny wygląd.... złazi z nich lakier.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Zawieszenie

Post autor: Misiek Fisiek »

Być może. Superbe miał z tym jakiś problem.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

To występuje we wszystkich pływających ATE...
jedyne rozwiązanie, to częste rozbieranie, czyszczenie i smarowanie.

Dodatkowo korci mnie poprawienie reometrii zawieszenia :mrgreen:
co by lepiej się prowadził samochód... ale zapewne kosztem zużycia opon.
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: sjak »

Myślisz o drobnym negatywie? :mrgreen:
bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

sjak pisze:Myślisz o drobnym negatywie? :mrgreen:
Na Ciebie zawsze można liczyć :mrgreen:
Super_Be
Posty: 379
Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 218KM@309NM
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Super_Be »

bezduszny pisze:brak ochów i achów .... :mrgreen:
taki chłodny sceptycyzm
Hmm... jeżeli brak ochów i achów oznacza niezadowolenie, to OK, nie jestem zadowolony :lol:

A poważnie, to jak być może zauważyłeś, pisałem teraz o warunkach praktycznie ekstremalnych, przy całkiem konkretnej prędkości. Na serii byłoby wygodniej, ale z kolei nie najbezpieczniej. Więc w sumie należałoby tam po prostu zwolnić - a wtedy i na FSD nie będzie tak trzęsło. Teraz jeszcze przeczytaj poprzednie posty o jeździe w mieście, na różnych nawierzchniach, to trochę ochów i achów znajdziesz 8-)
bezduszny pisze:im dłużej jeżdżę tym bardziej mi się podoba
i nie chce oddawać komfortu za cenę możliwości pokonania kilku zakrętów z większą prędkością :lol:
No widzisz, a ja (co możesz przeczytać we wcześniejszych moich postach) szukałem czegoś, co da mi komfort zbliżony do serii, ale zapewni większą stabilność. I chodziło nie tylko o zakręty, ale też o dynamiczne przyspieszanie/hamowanie - wcześniej mi się przód bujał, jak chciał i w związku z tym rozważałem coś trochę twardszego, typu KYB Excel-G. Zresztą może gdybym nie zawirusował silnika, to by mi seria wystarczyła, ale z kolei tej mocy mi brakowało. A po wirusie okazało się, że jednak potrzebuję trochę lepszego trzymania. I teraz mam dokładnie to co chciałem. A że są takie warunki, że święty Boże nie pomoże, to ciężko więcej wymagać od zwykłego, "pasywnego" zawiasu
bezduszny

Re: Zawieszenie

Post autor: bezduszny »

spoko 8-)
jak Ci się podoba i jesteś zadowolony to OK
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: sjak »

Fakt, ten odcinek od Czosnowa w kierunku Gdańska to bardzo specyficzna nawierzchnia. Poprzednim Superbem na fabrycznych B6, po przejażdżce tam ok 200, zastanawiałem się, czy na prawdę muszę jechać do Torunia, czy poszukać jakiegoś kręgarza ;)
ALe to jest rzeczywiście ekstremum, nawet jak na polskie warunki
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Zawieszenie

Post autor: Misiek Fisiek »

To świetne miejsce żeby przetestować czy poziom twardości zawiasu jest dla nas do przyjęcia. Jak przejechałem tam na fabrycznych b6+h&r to wiedziałem, że nie jest :mrgreen:
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
ODPOWIEDZ