Jest sporo syfu. Obecnie gromadzi się bardzo dużo wody, ale na dnie można całkiem sporo olejowego szlamu wyciągnąć. Normalnie wszystko idzie w dolot. Ja po podrózy kilkaset km opróźniam cały kubek, gdzie prawie wszystko to woda, ale po zmieszaniu ze szlamem z dna zbiornika wygląda jak kubek kawyorlik pisze: ↑13 sty 2023, o 07:12 No właśnie różne chodzą słuchy. U mnie odpukać wszystko jest ok, bo nawet ostatnio miałem auto logowane i wszystko pracuje prawidłowo. Ale słyszałem o przypadkach zasyfienia już w nawet niższych przebiegach. Podejrzewam, że właśnie dobrej jakości paliwo (nie chodzi mi konkretnie o liczbę oktanową, ale o dodatki czyszczące) pomaga utrzymać to w ryzach, oraz nie zamulanie auta , bo raczej to nie kwestia szczęścia.
Natomiast co do zmian oleju, każdy kto miał albo ma catch tank oil (lepszą odmę ze zbiorniczkiem), wie jak dużo syfu potrafi się zebrać i jak to ujowo wygląda podczas opróżniania. I to już po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów...
[S3] 2.0tsi 280/272KM - wybor wersji
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: [S3] 2.0tsi 280/272KM - wybor wersji
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S3] 2.0tsi 280/272KM - wybor wersji
Woda, paliwo (sądząc po zapachu), olej. Ogólnie tak, ja na to mówię capuccino Ogólnie nie poszło by to w dolot, jeżeli seryjnej odmy nie zapcha, więc raczej może sobie krążyć/osadzać się w silniku i przewodach olejowych Tym bardziej to uzmysławia jak bardzo ważna jest wymiana oleju, zwłaszcza w wysilonych jednostkach.