Przycisk Start Engine (kessy)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 sie 2018, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Cześć. Przed chwilą też ogarnąłem przycisk w moim S3. Denerwujące już było to wciskanie po kilka razy....
Cały zabieg trwa max 30min. Najwięcej trudności sprawiło mi podważenie 4 zatrzasków samego przycisku.
Gumki przemyłem zwykłym spirytusem. Teraz działa nawet na lekki dotyk.
W razie gdyby ktoś musiał u siebie poprawić przewodzenie, to może użyć kleju przewodzącego (np. Technicoll z Castoramy) z dodatkiem srebra.
Cały zabieg trwa max 30min. Najwięcej trudności sprawiło mi podważenie 4 zatrzasków samego przycisku.
Gumki przemyłem zwykłym spirytusem. Teraz działa nawet na lekki dotyk.
W razie gdyby ktoś musiał u siebie poprawić przewodzenie, to może użyć kleju przewodzącego (np. Technicoll z Castoramy) z dodatkiem srebra.
- rocketnol
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 mar 2021, o 13:50
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Przetestowane, 15 minut roboty i teraz odpala zawsze za pierwszym dotknięciem przycisku
- Paweł-Olnama
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 paź 2017, o 18:37
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Ten sam przypadek, 1 raz wymieniali na gwarancji, sytuacja się powtórzyła.
Tak jak pisaliście największy problem z 4 zatrzaskami na guziku.
Ustąpiły dopiero po wypiciu narzędzia komfortowego ( w moim przypadku Lech).
Przeczyściłem tylko spirytusem i patyczkiem do uszu.
Na razie działa.
Najgorszy pierwszy raz w razie czego kolejny raz będzie już szybciej.
Czas w moim przypadku około 40 minut.
Dziękuję za wskazówki Maniek.
Tak jak pisaliście największy problem z 4 zatrzaskami na guziku.
Ustąpiły dopiero po wypiciu narzędzia komfortowego ( w moim przypadku Lech).
Przeczyściłem tylko spirytusem i patyczkiem do uszu.
Na razie działa.
Najgorszy pierwszy raz w razie czego kolejny raz będzie już szybciej.
Czas w moim przypadku około 40 minut.
Dziękuję za wskazówki Maniek.
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
52,65 zł 40%OFF | Przycisk uruchamiający/wyłączający silnik samochodu, proszę kliknąć na przycisk „ przełącznik jeden-przycisk Start przycisk dla Skoda Octavia 2017-2020 5ED905217
https://a.aliexpress.com/_mKdgAiq
Ja zamówiłem ten
15minut roboty i wszystko działa jak należy
Na przycisku są wszystkie nr i logo producenta jak w oryginale zamontowanym w aucie
https://a.aliexpress.com/_mKdgAiq
Ja zamówiłem ten
15minut roboty i wszystko działa jak należy
Na przycisku są wszystkie nr i logo producenta jak w oryginale zamontowanym w aucie
Jak dbasz tak masz
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Dzisiaj wymieniłem przycisk. Niestety zwlekałem z czyszczeniem i już tak naciskałem mocno, że pękł.
tu jest film jak zdemontować przycisk
a poniżej moje foty
tu jest film jak zdemontować przycisk
a poniżej moje foty
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
co ciekawe to przycisk Made in Ukraine
a nr kat. 3V0 905 217A WHS
cena 175 zł
a nr kat. 3V0 905 217A WHS
cena 175 zł
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 sty 2022, o 12:47
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2017
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Imię: Paweł
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Wczoraj przystąpiłem do wyjęcia przycisku i wyczyszczenia go wewnątrz. Efekt jest taki, że przycisk zachowuje się jak nowy. Koniec z udręką w postaci wielokrotnego przyciskania w celu uruchomienia/wyłączenia samochody. Nie trzeba nic robić z poduszką ani z kierownicą poza skręceniem jej raz w prawo raz w lewo. Czas całej operacji orientacyjnie 30 min i zaoszczędzone 380 zł. Tyle ASO chce za wymianę na nowy razem z robocizną.
- vDanTe
- Sponsor
- Posty: 215
- Rejestracja: 20 sty 2022, o 20:38
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2014
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 201km/427Nm
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
Pany,
czyyyyy przycisk w SS2 i SS3 jest taki sam?
Wg wyszukiwarek i guugli tak ... ale chciabym sie upewnic zanim zaczne rozbierac wg Waszego tutoriala
2 razy mi sie zdarzylo, ze nie chcial odpalic za pierwszym wcisnieciem, takze poki mam chwile wolnego, pobawie się
czyyyyy przycisk w SS2 i SS3 jest taki sam?
Wg wyszukiwarek i guugli tak ... ale chciabym sie upewnic zanim zaczne rozbierac wg Waszego tutoriala
2 razy mi sie zdarzylo, ze nie chcial odpalic za pierwszym wcisnieciem, takze poki mam chwile wolnego, pobawie się
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 20:36
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 227/490
Re: Przycisk Start Engine (kessy)
z tego co pamiętam, to konstrukcja jest podobna...nie wiem czy wymiary są różne.vDanTe pisze: ↑11 lip 2023, o 12:21 Pany,
czyyyyy przycisk w SS2 i SS3 jest taki sam?
Wg wyszukiwarek i guugli tak ... ale chciabym sie upewnic zanim zaczne rozbierac wg Waszego tutoriala
2 razy mi sie zdarzylo, ze nie chcial odpalic za pierwszym wcisnieciem, takze poki mam chwile wolnego, pobawie się
to nie fizyka...tego nie zepsujesz jak bedziesz robil delikatnie. sprobuj i dzialaj. wyczysc przycisk i powinien zadzialac... no i daj znac potomnym jaki efekt